Συναντήθηκε με διευθυντές σχολείων μέσης γενική εκπαίδευσης η υπ. Παιδείας

Τη σημασία της συμμετοχή όλων των εταίρων στον διάλογο που έχει ξεκινήσει για τον εκσυγχρονισμό του σχολείου ανέδειξε την Πέμπτη η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Αθηνά Μιχαηλίδου, ύστερα από συνάντηση που είχε με διευθυντές σχολείων μέσης γενική εκπαίδευσης όλων των επαρχιών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Στις δηλώσεις μετά το τέλος της συνάντησης, η κ. Μιχαηλίδου έκανε λόγο για μία εξαιρετικά χρήσιμη συνάντηση καθώς αντηλλάγησαν απόψεις με ανθρώπους που ζουν την καθημερινότητα του σχολείου, προσθέτοντας πως το Υπουργείο δίνει ευκαιρίες στους διευθυντές να λειτουργήσουν ως ηγέτες της σχολικής μονάδας, προχωρώντας στην παιδαγωγική αυτονόμηση του σχολείου, την οποία ζητούν όλες οι πλευρές.

Όπως ανέφερε, κατά τη διάρκεια της συνάντησης ακούστηκαν εξαιρετικές και συγκεκριμένες εισηγήσεις για τα θέματα τόσο της επικαιρότητας που αφορούν την αξιολόγηση του μαθητή και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αλλά και ευρύτερα αναφορικά με θέματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην καθημερινότητά τους.

«Έχω ζητήσει να έρθουν γραπτώς οι θέσεις και οι εισηγήσεις τους, αλλά έχουμε ανοίξει και έναν συνεχή διάλογο όπου θα έχω τακτική επικοινωνία μαζί τους σε εργαστήρια και σε μικρότερες ομάδες, αλλά και ευρύτερα ώστε να μπορούν να μας στείλουν τις απόψεις τους, οι οποίες και θα λαμβάνονται βεβαίως υπόψη, μέσα στο πλαίσιο του διαλόγου που έχουμε ανοίξει με τη βάση», υπογράμμισε σχετικά.

Σε ερώτηση για τα θέματα στα οποία εστίασαν περισσότερο οι εκπρόσωποι των σχολείων, η κ. Μιχαηλίδου είπε πως η συζήτηση επικεντρώθηκε στην προσπάθεια που θα πρέπει να γίνει από όλους τους εταίρους στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού του σχολείου ώστε να υπάρχει μια ομαλότητα στα σχολεία και ένας καλύτερος προγραμματισμός προς διευκόλυνση της εργασίας τους.

Προσέθεσε πως συζητήθηκαν επίσης θέματα κοινωνικοσυναισθηματικής στήριξης των παιδιών, θέματα βίας και παραβατικότητας, για τα οποία το Υπουργείο εργάζεται ήδη προς μία εκσυγχρονισμένη πολιτική, και κυρίως η δυνατότητα συζήτησης θεμάτων και υποβολή άμεσων εισηγήσεων, καθώς, όπως είπε, οι εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που υλοποιούν τις πολιτικές του Υπουργείου.

Ερωτηθείσα αν οι προτάσεις και οι εισηγήσεις προς το Υπουργείο δύνανται να εφαρμοστούν από την επόμενη σχολική χρονιά, η Υπουργός απάντησε πως κάτι τέτοιο είναι δυνατό για κάποιες εξ αυτών, προσθέτοντας πως ήδη έχουν κωδικοποιηθεί κάποιες από τις εισηγήσεις, εξετάζονται από το υπουργείο και έχουν άμεση ισχύ ώστε να απαμβλύνουν αρκετά από τα ζητήματα που βιώνουν τα σχολεία, ενώ κάποιες άλλες εισηγήσεις αποτελούν θέμα διαλόγου και με άλλους εταίρους και θα τεθούν στο αμέσως επόμενο διάστημα.

«Σημασία έχει πως ο διάλογος έχει ήδη αρχίσει, έχουν κωδικοποιηθεί ζητήματα και κωδικοποιούνται στην πορεία έτσι ώστε σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα να έχουμε και αποτελέσματα», υπογράμμισε η Υπουργός, προσθέτοντας πως θα υπάρχει συνεχής παρακολούθηση στη βάση δεικτών για να μπορεί το Υπουργείο να φανεί συνεπές σε σχέση με τα όσα έχει εξαγγείλει.

Πηγή: KΥΠΕ

Δειτε Επισης

Κοινοί παρονομαστές στο modus operandi των συλληφθέντων για τρομοκρατία σε Κύπρο και Ελλάδα-Αυξημένα μέτρα
Εκτίμηση πως το Ιράν δεν θα κλείσει τα Στενά του Ορμούζ-«Θα συνάσπιζε εναντίον του μεγάλο αριθμό κρατών»
Παρακολουθεί τις εξελίξεις και αξιολογεί όλα τα δεδομένα για ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ η Κύπρος
Το Λονδίνο δεν θέλει να εμπλακεί στον πόλεμο-Τηλεφωνική επικοινωνία ανάμεσα σε Τραμπ και Στάρμερ
Κ. Μητσοτάκης: Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού έξω από τη Λιβύη για μετανάστες, δεν θα κάνουν κουμάντο οι διακινητές
Επιστολή Χαμενεΐ σε Πούτιν για περισσότερη υποστήριξη-Στη Μόσχα για διαβουλέυσεις ο Ιρανός ΥΠΕΞ
Πρώτη επίσκεψη Γιοχάνες Χαν στην Κύπρο-Σκοπός να αφουγκραστεί τους συνομιλητές του
Αυξάνονται οι ανησυχίες των αεροπορικών εταιρειών για τις πτήσεις στη Μ. Ανατολή λόγω παρεμβολών στα GPS
Αναλυτικά οι ψήφοι που έλαβαν τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του ΑΚΕΛ
Μειωμένη παροχή νερού σε Λάρνακα, Λευκωσία και Αμμόχωστο λόγω διακοπής Μονάδας Αφαλάτωσης