Τι έδειξε η έρευνα της Πυροσβεστικής για την φωτιά στα Τέμπη

Φως στη φωτιά που ξέσπασε μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη επιχειρεί να ρίξει η έκθεση αυτοψίας της Πυροσβεστικής.

Η έρευνα της Πυροσβεστικής το μοιραίο βράδυ ξεκίνησε στη 1:55 και ολοκληρώθηκε στις 4:25 τα ξημερώματα.

Το πρώτο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την αυτοψία της Πυροσβεστικής είναι, σύμφωνα με το Star, που εξασφάλισε την έκθεση των εμπειρογνωμόνων, ότι η αρχική εστία φωτιάς δεν μπορεί να εντοπιστεί και τα αίτια οφείλονται στην πρόσκρουση των δύο τρένων.

Επιπλέον αναφέρεται ότι κάηκαν ολοσχερώς η ηλεκτράμαξα, βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας, έλαια ψύξης, πλαστικά και μονωτικά βαγονιών ενώ τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας δεν είχαν αναφλεγεί και διαπίστωσαν ότι ήταν κομμένο το ηλεκτροφόρο καλώδιο της γραμμής.

Ο κίνδυνος που εντόπισαν οι πυρσοβέστες

Οι πυροσβέστες δεν αναφέρουν στην πρώτη τους αυτοψία κάποιο άλλο υλικό που βρήκαν στο σημείο ενώ συμπεραίνουν και κάτι εξαιρετικά σημαντικό στην υπόθεση: ότι υπήρχε κίνδυνος από τη φωτιά για ανθρώπους.

Βεβαίως ο Εφέτης Ανακριτής δεν αρκείται σε αυτή την έκθεση και ζητά ήδη να γίνει και άλλη έρευνα.

Δειτε Επισης

Το παρασκήνιο του διαζυγίου μεταξύ Μητσοτάκη και Σαμαρά-Η πρόταση που ενόχλησε το Μαξίμου
Πέντε μαθητές επιτέθηκαν σε 13χρονη στην Ελλάδα-Κατέγραψαν σε βίντεο την πράξη τους
Ο Μητσοτάκης διέγραψε τον Σαμαρά-«Έθεσε εαυτόν για δεύτερη φορά εκτός της ΝΔ»
Έξαλλοι οι Τούρκοι για τους χάρτες της Ε.Ε με τα δώδεκα ναυτικά μίλια στο Αιγαίο-«Άκυροι και χωρίς νομική συνέπεια»
Θρήνος στην κηδεία της Γαρυφαλλιάς που πέθανε μετά από ξυλοδαρμό από τον σύντροφό της
Καταγγελία για βιασμό μαθήτριας Γυμνασίου στην Ελλάδα-Δείχνει ως θύτη 14χρονο
Πώς ΕΥΠ και ΜΙΤ εξάρθρωσαν μία από τις μεγαλύτερες συμμορίες-Δολοφονίες, εμπόριο όπλων και trafficking
Σε 14 ημέρες η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό-Οι καινοτομίες, τα δρομολόγια και το κόστος εισιτηρίου
Απολογείται σήμερα ο 30χρονος δολοφόνος της Δώρας-Τι αναμένεται να υποστηρίξει
Μαρτυρία σοκ για την υπόθεση της Αμαλιάδας-Τι αποκαλύπτει η αδελφή του Παναγιωτάκη