Επανέρχεται στο τραπέζι το ενδεχόμενο ωραρίου διακίνησης φορτηγών στον αυτοκινητόδρομο

Τρόπους αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος που ταλανίζει καθημερινώς τους πολίτες, ιδιαιτέρως σε κεντρικές αρτηρίες που δημιουργούνται ουρές χιλιομέτρων από οχήματα, προσπαθούν να βρουν οι αρμόδιοι φορείς, με το ωράριο στη διακίνηση των μεγάλων οχημάτων και φορτηγών, να είναι μια πρόταση που επανέρχεται ξανά στο τραπέζι, ώστε αμβλυνθεί η κατάσταση.

Συγκεκριμένα, μετά από πρόταση του προέδρου της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, Μαρίνου Μουσιούττα, έχει τεθεί προς εγγραφή αυτεπάγγελτου θέματος, για ενδεχόμενη καθιέρωση ωραρίου διακίνησης μεγάλων οχημάτων και φορτηγών στους αυτοκινητόδρομους και παρακολούθηση της σχετικής Νομοθεσίας, που αφορά τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα των οχημάτων αυτών.

Σκοπός του αυτεπάγγελτου θέματος, είναι η επικινδυνότητα που παρατηρείται στους αυτοκινητόδρομους, ιδιαίτερα σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, η ελλιπής παρακολούθηση και ο ελλιπής έλεγχος της σχετικής νομοθεσίας, που αφορά τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα ή και τον περιορισμό με κόφτη, της ταχύτητα για τα οχήματα αυτά. Πρόκειται για νταλίκες, βαρέλες, αντλίες μπετόν και γενικώς μεγάλα φορτηγά, τα οποία κινούνται σε ώρες αιχμής και φαίνεται να διογκώνουν το πρόβλημα, της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους, κατά τις πρωινές ώρες κυρίως, που οι πλείστοι κατευθύνονται στους χώρους εργασίας τους.

Ο εισηγητής της πρότασης και βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας, μιλώντας στον REPORTER, ανέφερε ότι «η χρήση του αυτοκινητοδρόμου ανά πάσα ώρα από βαρεά οχήματα, αντιλαμβάνεστε ότι δημιουργεί την ανάλογη καθυστέρηση και επικινδυνότητα μέσα στους δρόμους. Πρέπει να δούμε εάν όντως, υπάρχει αυτό το πρόβλημα, εάν υπάρχουν κάποια στατιστικά στοιχεία και εάν διαφανεί ότι θα ήταν καλύτερα να κυκλοφορούν κάποιες άλλες ώρες τα συγκεκριμένα οχήματα ή κάποιο χρονικό διάστημα, τότε θα το μελετήσουμε».

Πρωτίστως, οι βουλευτές πρόκειται να ακούσουν την άποψη της Αστυνομίας, του Υπουργείου Μεταφορών, της ΠΟΒΕΚ, ΚΕΒΕ, ΟΕΒ και της Ένωσης Δήμων και μετέπειτα θα μελετηθούν όλοι οι παράγοντες για το πώς θα προχωρήσει το εν λόγω ζήτημα. «Θέλουμε να ακούσουμε τις προτάσεις από τις αρμόδιες Αρχές, για να διαμορφώσουμε τελική άποψη επί του θέματος και τότε θα αποφασίσουμε εάν θα πάμε με πρόταση Νόμου ή εάν θα ζητήσουμε Νομοσχέδιο. Ίσως να μην είναι κάτι που είναι προτεραιότητα και πρέπει να γίνει άμεσα όμως. Είναι πράγματα που θα φανούν μέσα από τη συζήτηση που θα πραγματοποιηθεί στην Επιτροπή μετά το Πάσχα».

Πάντως, όποια απόφαση και να ληφθεί, αυτή θα έχει τα συν και τα πλην της, σύμφωνα με τον κ. Μουσιούττα, ο οποίος εξήγησε πως, «θα ζυγίσουμε όλα τα δεδομένα και δεν σημαίνει πως επειδή υπάρχει αυτή η σκέψη, θα εφαρμοστεί. Όμως, αξίζει τον κόπο να ακούσουμε και να δούμε το μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει σήμερα στους δρόμους. Δεν πρέπει να θορυβηθεί ο κόσμος, αφού είναι κάτι που θα δούμε, με θετικό πνεύμα για το καλό όλων των εμπλεκόμενων και πρέπει να ακούσουμε πρώτα τις απόψεις όλων των εμπλεκομένων με τα κατάλληλα επιχειρήματα».

Δειτε Επισης

Διορίστηκε πρόσθετη εκπαιδευτικός στο Παιδογκολογικό του Μακαρείου
Στρεβλώσεις στη διασύνδεση του αναπηρικού επιδόματος με το ΕΕΕ διαπιστώνει η Λοττίδη
Υποβλήθηκαν 1220 αιτήσεις για φωτοβολταϊκά μέσα σε λίγες ώρες
Διατηρούν τις θέσεις τους οι ιδιώτες εκπαιδευτικοί που δεν είχαν αντιστοιχία πτυχίου
Χαιρετίζει την αύξηση της άδειας μητρότητας το Γραφείο Επιτρόπου Ισότητας Φύλων
Απώτερος στόχος της Κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
Μνημόνιο συναντίληψης με τον Αυστριακό ομόλογό της υπέγραψε η Υπ. Παιδείας
Ζωτικά θέματα που άπτονται του τομέα της υγείας τέθηκαν στη συνάντηση Δημητρίου-Κυριακίδου
Χαμηλή η κοινωνική εμπιστοσύνη στην Κύπρο-Επιφυλακτικό στις σχέσεις του με τους ανθρώπους 65%
Ζητά την κατάθεση του κονδυλίου για κάλυψη εξόδων ασθενών στο εξωτερικό η ΠτΒ-«Ομόφωνη έκκληση»