Το ένοχο μυστικό μηχανοδηγού και σταθμάρχη-«Τον εμπιστεύτηκε 1.000% ενώ δεν έπρεπε»

«Στη συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού υπάρχει ένα ένοχο μυστικό», δήλωσε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών Νικόλαος Τσουρίδης, μιλώντας για την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ αναφέρθηκε στο «μοιραίο λάθος» του σταθμάρχη.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Τσουρίδης τόνισε πως «ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης».

«Υπήρχε οικειότητα ανάμεσα στον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη»

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, o κ. Τσουρίδης είπε: «Στη συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού υπάρχει ένα ένοχο μυστικό. Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά. Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης. Ο σταθμός Λαρίσης είναι ένας πολύ δύσκολος σταθμός σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία, γιατί είναι σταθμός αφετηρίας, τερματισμού, διερχομένων τρένων. Επίσης, έχει κοντά το μηχανοστάσιο, όπου ανεβοκατεβαίνουν κινητήριες μονάδες. Έχει τρομερή κίνηση. Πρέπει λοιπόν εκεί να είναι ένας όχι απλά έμπειρος, αλλά εμπειρότατος, με βαριά προϋπηρεσία σταθμάρχης. Οι σταθμάρχες όπως και οι μηχανοδηγοί, αντιμετωπίζουν καθημερινά τεράστιες προκλήσεις. Δεν είναι καμία ημέρα ίδια, άλλα γεγονότα τα σημερινά, άλλα τα αυριανά, άλλα τα προχθεσινά. Οπότε, στις διαφορετικές αυτές προκλήσεις πρέπει το μυαλό σου να παίρνει στροφές τουρμπίνας. Αυτό όμως δεν θα γίνει επειδή είσαι έξυπνος και τελείωσες με 10 και όχι με 9. Πρέπει να είσαι πολύ έμπειρος και να ξέρεις τι γίνεται με την κυκλοφορία των συρμών».

Το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη

Σύμφωνα με τον κ. Τσουρίδη, κατά τη συνομιλία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό, ο πρώτος δεν ενημέρωσε τον δεύτερο ποια γραμμή θα ακολουθήσει: «Στην έξοδο της Λάρισας υπάρχουν δύο γραμμές, η μία που κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και η άλλη που ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη. Εκεί έγινε το μοιραίο λάθος από τον σταθμάρχη. Δεν είπε στον μηχανοδηγό να πάει από τη γραμμή ανόδου ή τη γραμμή καθόδου. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει κι αν δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει».

Πηγή: iefimerida.gr

Δειτε Επισης

Μνημόνιο Συνεργασίας με «Αττικόν» υπέγραψε το Ακτινολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου
Προθεσμία ως την Τετάρτη το βράδυ στη Χαμάς από Ισραήλ για να απαντήσει στην πρόταση εκεχειρίας
Ανακήρυξη 29 κοινοταρχών χωρίς ανθυποψήφιο στην εκλογική περιφέρεια Πάφου
Ανακηρύχθηκαν χωρίς ανθυποψήφιο οκτώ Κοινοτάρχες της Εκλογικής Περιφέρειας Λάρνακας
Ρωσικός βομβαρδισμός σε σιδηροδρομική υποδομή του Χαρκόβου-Σκοτώθηκε ένας 20χρονος
Η μάχη της πρωτιάς και οι διαφορετικές αφετηρίες του ΔΗΣΥ και του ΑΚΕΛ
Στα σχολεία της Τουρκίας η «Γαλάζια πατρίδα»-Πώς θα παρουσιάζεται το Κυπριακό και η Γενοκτονία των Ποντίων
Ηγετικό περιφερειακό ρόλο αναγνώρισε στην Κύπρο ο Σούνακ-Συζήτησε τις εξελίξεις με τον Πρόεδρο
Γάζωσαν με καλάσνικοφ αυτοκίνητο στην Ελλάδα-Τραυματίστηκε ένας 23χρονος
7280 υποψήφιοι διεκδικούν 3227 θέσεις την 9η Ιουνίου-Όλες οι λεπτομέρειες ενόψει εκλογών