Έρευνα για το εάν ο σταθμάρχης ήταν στο πόστο του όταν έφυγε το Intercity

Συνεχίζονται οι έρευνες των Αρχών για την τραγωδία στα Τέμπη, οι οποίες θα εστιάσουν και στο εάν ο σταθμάρχης της Λάρισας ήταν στο πόστο του την ώρα που αναχώρησε η αμαξοστοιχία Intercity 62.

Σύμφωνα με το Mega, το τρένο έφυγε στις 23:06 και εάν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης θα μπορούσε να δει τις λυχνίες με κόκκινο χρώμα και να ειδοποιήσει τους μηχανοδηγούς ώστε να σταματήσει. Επίσης, δεν έγινε η μεταφορά του έγγραφου-υπομνήματος 1001 χέρι με χέρι, αλλά έδωσε λάθος το τηλεγράφημα.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανοδηγούς ακόμα και εάν δεν βρισκόταν στο σταθμαρχείο, μέσω μιας φορητής συσκευής που έχουν οι σιδηροδρομικοί. Όλα αυτά είναι υπό έρευνα και θα διαπιστωθούν όταν θα γίνει η άρση τηλεφωνικού απορρήτου.

Όπως αποκαλύπτει επίσης το Mega, η δικλίδα των ψυχομετρικών τεστ που υπάρχει για τους σταθμάρχες του μετρό δεν υπάρχει στον ΟΣΕ, σε αντίθεση με τους μηχανοδηγούς.

Σε επιστολή της στις 19/08/2021, η ΣΤΑΣΥ αναφέρει: «Με την παρούσα σας γνωστοποιούμε ότι εγκρίθηκε η παροχή υπηρεσιών ψυχομετρικού ελέγχου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, ειδικότητας οδηγού συρμών και σταθμαρχών, από την εταιρεία σας, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην προσφορά σας. Το τίμημα για την αξιολόγηση 100 εργαζομένων ανέρχεται στο ποσό των 16.880 ευρώ, πλέον ΦΠΑ». Κάτι αντίστοιχο δεν υπάρχει για τους σταθμάρχες των τρένων.

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις

Επιπλέον, στον ΟΣΕ παλαιότερα για να γίνει κάποιος σταθμάρχης έπρεπε να περάσει από διάφορες τάξεις. Η έκτη τάξη ήταν και η τελευταία και απαιτούμενη προκειμένου να γίνει κάποιος κεντρικός σταθμάρχης, ενώ η διάρκεια της κάθε τάξης ήταν δύο χρόνια, μετά από τα οποία ακολουθούσε αξιολόγηση από τους προϊσταμένους

Μετά την αποψίλωση των υπηρεσιών των σταθμαρχών στον Οργανισμό, αυτές καταργήθηκαν και υπάρχει μόνο ο α’ και ο β’ σταθμάρχης, οι οποίοι τοποθετούνται στις θέσεις του μετά από λίγες μέρες εκπαίδευσης.

Επιπροσθέτως, στον φαύλο κύκλο της μη εγκατάστασης της τηλεδιοίκησης, εισέρχεται και το θέμα των σταθμαρχών, καθώς οι υπεύθυνοι της εγκατάστασης του συστήματος ζητούσαν από τον ΟΣΕ να μονοδρομηθούν μερικά τμήματα για να γίνουν έργα.

Σε αυτά τα τμήματα έπρεπε να υπάρχουν σταθμάρχες προκειμένη να γίνουν οι μονοδρομήσεις, ωστόσο λόγω έλλειψης χρημάτων, ο ΟΣΕ δεν τοποθέτησε κανέναν, με αποτέλεσμα να μη γίνουν τα έργα.

Πηγή: Iefimerida

Δειτε Επισης

Tραγωδία στη Θεσσαλονίκη-Νεκρός 53χρονος σε τροχαίο, γύριζε σπίτι τα δύο παιδιά του κι άλλα τρία ανήλικα
Σκέφτεται να παραιτηθεί ο δικηγόρος της Ειρήνης Μουρτζούκου-Την είπε «προβληματική προσωπικότητα»
«Εδώ Πολυτεχνείο» 51 χρόνια μετά-Tα γεγονότα της 17ης Νοεµβρίου του 1973 και η απαρχή για την πτώση της δικτατορίας
Το παρασκήνιο του διαζυγίου μεταξύ Μητσοτάκη και Σαμαρά-Η πρόταση που ενόχλησε το Μαξίμου
Πέντε μαθητές επιτέθηκαν σε 13χρονη στην Ελλάδα-Κατέγραψαν σε βίντεο την πράξη τους
Ο Μητσοτάκης διέγραψε τον Σαμαρά-«Έθεσε εαυτόν για δεύτερη φορά εκτός της ΝΔ»
Έξαλλοι οι Τούρκοι για τους χάρτες της Ε.Ε με τα δώδεκα ναυτικά μίλια στο Αιγαίο-«Άκυροι και χωρίς νομική συνέπεια»
Θρήνος στην κηδεία της Γαρυφαλλιάς που πέθανε μετά από ξυλοδαρμό από τον σύντροφό της
Καταγγελία για βιασμό μαθήτριας Γυμνασίου στην Ελλάδα-Δείχνει ως θύτη 14χρονο
Πώς ΕΥΠ και ΜΙΤ εξάρθρωσαν μία από τις μεγαλύτερες συμμορίες-Δολοφονίες, εμπόριο όπλων και trafficking