«Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί»-Tι λέει πρώην διευθυντής ασφαλείας

Για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλεια κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν δύο λέξεις-κλειδιά: “κανονικά και άνοδος”, “αντίθετα και κάθοδος”. Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλειας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολιάζοντας τους ηχογραφημένους διαλόγους το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, που είδαν το φως της δημοσιότητας.

«Να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών»

Όσο για το κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται σε αυτούς τους διαλόγους, υπογράμμισε πως «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» σημείωσε. «Όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται».

Σχολιάζοντας το ότι ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής, επισήμανε έλλειμα στη λειτουργία της εταιρείας καθώς όπως είπε «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο».

«Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00»

Όπως είπε χαρακτηριστικά «η ουσία είναι ότι αυτά τα πολυδιαφημισμένα τρένα που ήρθαν, δεν είναι συμβατά με το σύστημα».

Για τον έναν από τους δύο άλλους σταθμάρχες που φέρεται να έφυγε νωρίτερα και να μην παρέμεινε έως τις 23:00, στον σταθμό στη Λάρισας σημείωσε πως «δεν ήταν έμπειρος. Ήταν ένας από τους συμβασιούχους που είναι με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται υπερωρίες. Κανονικά σχόλαγε στις 22:00».

Για τον δεύτερο όμως τον μόνιμο και έμπειρο σταθμάρχη σχολίασε πως «Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00. Εγώ θα καθόμουν μία ώρα παραπάνω για να διώξω τα τρένα».

Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί

Ο Χ. Ρετσινάς για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επανέλαβε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί».

«Η έρευνα πρέπει να προχωρήσει σε βάθος. Φταίνει όλοι» συμπέρανε και είπε χαρακτηριστικά πως «δέχομαι επιθέσεις επειδή μιλάω για τις δικλείδες ασφαλείας που αφαίρεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Πηγή: iefimerida.gr

Δειτε Επισης

Νέοι διάλογοι μετά τη τραγωδία στα Τέμπη-«Ένας ξερόλας ήταν ο σταθμάρχης»
Έκθεση τεχνικού συμβούλου οικογένειας θύματος καταρρίπτει τις θεωρίες συνωμοσίας για την τραγωδία στα Τέμπη
Απορρίφθηκε ως αβάσιμη η μήνυση συγγενών θυμάτων των Τεμπών σε βάρος εφέτη ανακριτή Λάρισας
Έλαβε εντολή για να αναλάβει την υπόθεση θανάτου του Καλογήρου το Τμήμα Ανθρωποκτονιών
ΒΙΝΤΕΟ: Ο αρχηγός της «μαφίας των φυλακών» ηθικός αυτουργός απόπειρας δολοφονίας στην Αθήνα
ΒΙΝΤΕΟ: Δρόμοι ποτάμια από την κακοκαιρία στην Ελλάδα-Χτυπά ασταμάτητα η κακοκαιρία
Φοβερό θανατηφόρο στην Ελλάδα-Νεκρός 19χρονος, που έπεσε από γέφυρα, άμορφη μάζα σιδερικών το όχημά
Πήγαινε να πάρει περιπολικό για να ξεκινήσει την υπηρεσία του ο αστυνομικός που σκοτώθηκε σε τροχαίο στην Ελλάδα
Τα τσίπουρα, οι σόδες και τα… φώτα που τον τύφλωσαν-Η απολογία 60χρονου για θανατηφόρο στην Ελλάδα
Μνημείο για την Κυριακή Γρίβα στους Αγίους Αναργύρους-«Να το βλέπετε οι γυναίκες και να παίρνετε δύναμη»