«Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί»-Tι λέει πρώην διευθυντής ασφαλείας

Για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλεια κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν δύο λέξεις-κλειδιά: “κανονικά και άνοδος”, “αντίθετα και κάθοδος”. Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλειας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολιάζοντας τους ηχογραφημένους διαλόγους το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, που είδαν το φως της δημοσιότητας.

«Να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών»

Όσο για το κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται σε αυτούς τους διαλόγους, υπογράμμισε πως «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» σημείωσε. «Όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται».

Σχολιάζοντας το ότι ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής, επισήμανε έλλειμα στη λειτουργία της εταιρείας καθώς όπως είπε «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο».

«Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00»

Όπως είπε χαρακτηριστικά «η ουσία είναι ότι αυτά τα πολυδιαφημισμένα τρένα που ήρθαν, δεν είναι συμβατά με το σύστημα».

Για τον έναν από τους δύο άλλους σταθμάρχες που φέρεται να έφυγε νωρίτερα και να μην παρέμεινε έως τις 23:00, στον σταθμό στη Λάρισας σημείωσε πως «δεν ήταν έμπειρος. Ήταν ένας από τους συμβασιούχους που είναι με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται υπερωρίες. Κανονικά σχόλαγε στις 22:00».

Για τον δεύτερο όμως τον μόνιμο και έμπειρο σταθμάρχη σχολίασε πως «Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00. Εγώ θα καθόμουν μία ώρα παραπάνω για να διώξω τα τρένα».

Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί

Ο Χ. Ρετσινάς για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επανέλαβε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί».

«Η έρευνα πρέπει να προχωρήσει σε βάθος. Φταίνει όλοι» συμπέρανε και είπε χαρακτηριστικά πως «δέχομαι επιθέσεις επειδή μιλάω για τις δικλείδες ασφαλείας που αφαίρεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Πηγή: iefimerida.gr

Δειτε Επισης

Οικογενειακή τραγωδία στη Θεσσαλονίκη-Νεκροί πατέρας και 13χρονος γιος μετά από τροχαίο
Κατηγορεί την Ελλάδα για παραβιάσεις στη Θράκη το Υπ. Εξωτερικών της Τουρκίας
Πατέρας ξυλοκόπησε με βέργα τα παιδιά του στην Αχαΐα-Συνελήφθη μετά από καταγγελία της μητέρας
Έξι συλλήψεις Τούρκων για όπλα και ναρκωτικά σε Αθήνα και Χαλκιδική
Ο Θάνος Πλεύρης στη θέση του Μάκη Βορίδη στο Yπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου
Στο νοσοκομείο επτάχρονος στον Βόλο μετά από επίθεση αδέσποτων σκύλων
ΒΙΝΤΕΟ: Οδηγοί στην Κρήτη κοιτούσαν το τροχαίο που έγινε στο αντίθετο ρεύμα και τράκαραν
Ραγδαίες εξελίξεις στη Νέα Δημοκρατία-Άλλες δύο παραιτήσεις για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
Νέο κρούσμα αιμορραγικού πυρετού Κριμαίας-Κονγκό στη Λάρισα-
Ο Μητσοτάκης αποφασίζει τις επόμενες κινήσεις και τους αντικαταστάτες μετά τις παραιτήσεις για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ