«Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί»-Tι λέει πρώην διευθυντής ασφαλείας

Για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλεια κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν δύο λέξεις-κλειδιά: “κανονικά και άνοδος”, “αντίθετα και κάθοδος”. Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλειας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολιάζοντας τους ηχογραφημένους διαλόγους το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, που είδαν το φως της δημοσιότητας.

«Να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών»

Όσο για το κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται σε αυτούς τους διαλόγους, υπογράμμισε πως «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» σημείωσε. «Όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται».

Σχολιάζοντας το ότι ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής, επισήμανε έλλειμα στη λειτουργία της εταιρείας καθώς όπως είπε «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο».

«Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00»

Όπως είπε χαρακτηριστικά «η ουσία είναι ότι αυτά τα πολυδιαφημισμένα τρένα που ήρθαν, δεν είναι συμβατά με το σύστημα».

Για τον έναν από τους δύο άλλους σταθμάρχες που φέρεται να έφυγε νωρίτερα και να μην παρέμεινε έως τις 23:00, στον σταθμό στη Λάρισας σημείωσε πως «δεν ήταν έμπειρος. Ήταν ένας από τους συμβασιούχους που είναι με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται υπερωρίες. Κανονικά σχόλαγε στις 22:00».

Για τον δεύτερο όμως τον μόνιμο και έμπειρο σταθμάρχη σχολίασε πως «Όφειλε να καθίσει μέχρι τις 23:00. Εγώ θα καθόμουν μία ώρα παραπάνω για να διώξω τα τρένα».

Παραμύθια οι δικαιολογίες του σταθμάρχη για το κλειδί

Ο Χ. Ρετσινάς για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επανέλαβε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί».

«Η έρευνα πρέπει να προχωρήσει σε βάθος. Φταίνει όλοι» συμπέρανε και είπε χαρακτηριστικά πως «δέχομαι επιθέσεις επειδή μιλάω για τις δικλείδες ασφαλείας που αφαίρεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Πηγή: iefimerida.gr

Δειτε Επισης

Τραγωδία στην Σκιάθο-Νεκρή τουρίστρια ανήμερα των γενεθλίων της
«Δεν μας ζήτησε συγγνώμη ο βοηθός νοσηλευτή»-Ξεσπά ο γιος της 62χρονης που δίνει μάχη για τη ζωή της στο Τζάνειο
Πλήγηκαν πέντε βασικά κέντρα του οργανισμού της 62χρονης που έλαβε λάθος αίμα-Δεν έχει επαφή με το περιβάλλον
Ένοχος για το διπλό φονικό στα Ανώγεια ο Μανώλης Καλομοίρης-Ο πατέρας του το ένα θύμα
Στην Άγκυρα την ερχόμενη εβδομάδα οι συνομιλίες Ελλάδας-Τουρκίας για πολιτικό διάλογο και θετική ατζέντα
Αυτός είναι ο χάρτης που έδωσε ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στον Βαρθολομαίο και εξόργισε τους Τούρκους
Έσπασαν τα ισόβια για το φόνου του ξυλουργού στην Ελλάδα-Κάθειρξη 18 ετών στην 38χρονη
Διασωληνωμένη η 62χρονη μετά τη λάθος μετάγγιση στην Ελλάδα-Πώς έγινε το τραγικό σφάλμα
Σοβαρή αμέλεια νοσηλευτή στην Ελλάδα-Έβαλε λάθος ομάδα αίματος σε ασθενή, υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά
Εντοπίστηκε το όπλο με το οποίο πυροβόλησαν πράκτορες της ΕΥΠ