Κλείνει το πάρκινγκ του ΓΣΠ και αρχίζει τις χρεώσεις-Πώς θα λειτουργεί το νέο σύστημα

Με χρέωση θα βρίσκονται αντιμέτωποι πλέον όσοι χρησιμοποιούν τον χώρο στάθμευσης του ΓΣΠ για να αφήσουν τα οχήματά τους και να αποχωρήσουν, καθώς το αδιαχώρητο που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στο συγκεκριμένο σημείο, σε συνδυασμό με τα οχήματα όσων χρησιμοποιούν την υπηρεσία Pame Express, ανάγκασαν τους υπεύθυνους του σταδίου όπως τοποθετήσουν μπάρες στις εισόδους, ούτως ώστε να είναι πιο ελεγχόμενη η κατάσταση.

Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα που πρόκειται να εγκατασταθεί στους χώρους στάθμευσης του σταδίου της πρωτεύουσας, πρόκειται να χρεώνει με ένα ευρώ όσους χρησιμοποιούν το πάρκινγκ για μια μέρα, ενώ θα υπάρχει χρέωση ύψους δέκα ευρώ, για όσους επιθυμούν να σταθμεύουν μηνιαία στο ΓΣΠ. Σημειώνεται ότι η εφαρμογή του συστήματος, η οποία θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2024, δεν θα ισχύει για τους επιβάτες του Pame Express.

Σε δηλώσεις του στον REPORTER, ο γενικός διευθυντής του ΓΣΠ Φοίβος Κωνσταντινίδης, εξήγησε ότι «το ΓΣΠ, βρίσκεται σε συζητήσεις με το Υπουργείο Μεταφορών το τελευταίο διάστημα, για να δει το θέμα χρεώσεων, για να είναι ανάλογο με το κόστος. Δηλαδή, δεν θέλουμε να χρεώσουμε κάτι που θα είναι υπέρογκο τόσο για τον κόσμο, όσο και για το ίδιο το Υπουργείο. Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι δυο οι χρεώσεις. Από τη μια είναι για τον κόσμο που χρησιμοποιεί τον χώρο στάθμευσης του ΓΣΠ και από την άλλη η χρέωση για τους επιβάτες του Pame Express, κάτι που θα καταβάλλεται από το κράτος προς εμάς και όχι από τον κόσμο».

Το βέβαιο, υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντινίδης, «είναι ότι το κόστος που θα υπάρχει επάνω στον πολίτη, δεν θα είναι απαγορευτικό. Άλλωστε, σκοπός των χρεώσεων, είναι για να βγάζουμε τα έξοδα του μήνα όπου απαιτούνται, καθώς θέλουμε να βάλουμε και σεκιούριτι πλέον γιατί είναι πολλά τα αυτοκίνητα. Επίσης, οι χρεώσεις είναι και για θέμα καθαριότητας, γιατί αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι ότι αρκετοί χρησιμοποιούν σαν σκουπιδότοπο τον χώρο στάθμευσης του ΓΣΠ και φεύγουν».

Πάντως, αυτό που διευκρινίστηκε, είναι πως όταν διεξάγονται αναμετρήσεις τα Σαββατοκύριακα, θα είναι ανοικτές οι μπάρες και δεν θα υπάρχει χρέωση στους οπαδούς, όπως φυσικά και τα απογεύματα που σπεύδουν στο στάδιο αθλητές, γονείς αθλητών και ακαδημίες. «Στο σημείο θα υπάρχει σεκιούριτι, για να μην μπορεί να μπει και να παρκάρει οποιοσδήποτε, χωρίς λόγο. Για να εισέλθει κάποιος δωρεάν στον χώρο στάθμευσης, θα πρέπει να τοποθετεί στη μηχανή την κάρτα του Pame Express», εξήγησε ο γενικός διευθυντής του ΓΣΠ.

Άγγιξαν τους 650 οι επιβάτες του Pame Express, πραγματοποιήθηκαν 34.500 διαδρομές

Παράλληλα, όλο και περισσότερο αυξάνονται οι επιβάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία Pame Express, οι οποίοι, προκειμένου να γλιτώσουν από το κυκλοφοριακό χάος, αφήνουν τα οχήματα τους στο ΓΣΠ για να μεταφερθούν στο κέντρο της Λευκωσίας με τα λεωφορεία, με τα στοιχεία να δείχνουν πως ο αριθμός των πολιτών έχει διπλασιαστεί από την ημέρα που εφαρμόστηκε το μέτρο για αποσυμφόρηση της κατάστασης.

Σύμφωνα με τους αριθμούς που εξασφαλίσαμε, μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 34.500 διαδρομές, ενώ πρόσφατα έχει προστεθεί άλλη μια διαδρομή ημερησίως φθάνοντας τις σαράντα διαδρομές καθημερινώς, ώστε να διευκολυνθεί η μεταφορά των επιβατών, κατά τις ώρες αιχμής κυρίως, όπου και γεμίζουν τα λεωφορεία.

Την ίδια ώρα ωστόσο, ένα άλλο πρόβλημα που συνεχίζει να υφίσταται, είναι η έλλειψη οδηγών λεωφορείων, καθώς φαίνεται να μην υπάρχουν ενδιαφερόμενοι για να πληρώσουν τις θέσεις που υπάρχουν. Όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της Εταιρείας Δημοσίων Μεταφορών, Αλέξανδρος Καμπέρος, «δυστυχώς, η έλλειψη οδηγών συνεχίζει να υπάρχει και προσπαθούμε να φέρουμε κι άλλους. Είναι ένας αγώνας πανευρωπαϊκός, λόγω ηλικίας και λόγω του ότι δεν ενδιαφέρονται νεαροί για να ασκήσουν το συγκεκριμένο επάγγελμα και μάλιστα, οι πλείστοι μας οδηγοί σήμερα είναι σε φάση συνταξιοδότησης. Κάθε υπηρεσία που προστίθεται, χρειάζεται δυο οδηγούς ανά βάρδια».

Σημειώνεται ότι όσον αφορά τις χρεώσεις για τις διαδρομές, αυτές θα συνεχίσουν να είναι δωρεάν για τους επιβάτες. Όπως, πρόσθεσε ο κ. Καμπέρος, «υπάρχει ικανοποίηση ανάμεσα στους επιβάτες, αφού έχουν διευκολυνθεί από αυτές τις μετακινήσεις προς το κέντρο της Λευκωσίας και πλέον είναι από στόμα σε στόμα η διαφήμιση και βλέπουμε καθημερινώς να προστίθενται επιβάτες».

Δειτε Επισης

Έριξε άκυρο στο σχέδιο υπηρεσίας του Γενικού Διευθυντή του ΘΟΚ η Βουλή
Ξεπέρασαν τα 450 άτομα που κάλεσαν το 1480 σε ένα τρίμηνο-Τι αφορούσαν τα περισσότερα αιτήματα
Καμπανάκι στη Βουλή για σοβαρές επιπτώσεις από τα ηλεκτρονικά τσιγάρα στα παιδιά
Κρούουν τον κώδωνα οι εργαζόμενοι στο Γενικό Νοσοκομείο-Αποφάσισαν να μην εισέρχονται στο Ιστοπαθολογικό
Έτοιμο για απεργιακά μέτρα δηλώνει το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό
Επ. Περιβάλλοντος: Τεράστια η σημασία θαλάσσιου οικοσυστήματος της Κύπρου
Αντίδραση ΠΟΓΟ για γιατρό που καταδικάστηκε για άσεμνη επίθεση σε ασθενή και επέστρεψε στα καθήκοντά του
Διαβεβαίωσε την υλοποίηση της απόφασης για δημιουργία Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου ο Δαμιανός
Ανακοινώθηκαν τα ωράρια ΕΟΑ Λεμεσού για πολεοδομική και οικοδομική αδειοδότηση
Καμπάνα 12.000 ευρώ σε εταιρεία για παράβαση νομοθεσίας για εργασιακά θέματα