Επιμόρφωση σχολικών συνεργατών Προδημοτικής, Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα η καθιερωμένη ενημέρωση/επιμόρφωση των σχολικών συνεργατών της Ομάδας Άμεσης Παρέμβασης (ΟΑΠ), οι οποίοι εργοδοτούνται σε σχολικές μονάδες Προδημοτικής/Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του εναλλακτικού προγράμματος ΟΑΠ.

Σε σημερινή ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι σκοπός είναι η διάχυση της γνώσης και της εμπειρίας όσων σχολικών συνεργατών/συνεργάτιδων χρησιμοποιούν εις βάθος τον Οδηγό Δράσης/Εγχειρίδιο Σχολικού Συνεργάτη ΟΑΠ, αλλά και η παρουσίαση πολλών άλλων καινοτόμων εφαρμογών που υλοποιούνται υπό την καθοδήγηση του σχολείου και των Λειτουργών ΟΑΠ ανά επαρχία.

Στο πρώτο μέρος που είχε ενημερωτικό χαρακτήρα, απηύθυνε χαιρετισμό η Πρώτη Λειτουργός Εκπαίδευσης και Γενική Συντονίστρια της ΟΑΠ, Δρ.Ειρήνη Ροδοσθένους, σημειώνοντας τη σημαντικότητα του ρόλου του Σχολικού Συνεργάτη/Συνεργάτιδας και ως εκ τούτου την ανάγκη για συνεχή επιμόρφωση και ενδυνάμωση. Τόνισε, επίσης, το πλαίσιο συνεργασίας των Σχολικών Συνεργατών/Συνεργάτιδων με τους/τις Λειτουργούς της ΟΑΠ, όπως και κυρίως με τις σχολικές μονάδες.

Ακολούθως, οι Λειτουργοί της ΟΑΠ Δημοτικής Εκπαίδευσης Γιώτα Λαμπριανού, Ανδρονίκη Αντωνίου και Στέλλα Χριστοφόρου, παρουσίασαν αντίστοιχα, τον ρόλο του Σχολικού Συνεργάτη/ιδας, τα καθήκοντα και τους άξονες δράσης τους, καθώς και εισηγήσεις για εφαρμογή εναλλακτικών εργασιών και δραστηριοτήτων με παραδείγματα.

Επιπρόσθετα, οι Λειτουργοί της ΟΑΠ Μέσης Εκπαίδευσης, Σάββας Ιωαννίδης και Λία Γεωργιάδου και η Λειτουργός ΟΑΠ Δημοτικής Ντίνα Κουφαλίδου, απάντησαν σε ερωτήματα που τέθηκαν από τους/τις Σχολικούς/ές Συνεργάτες/Συνεργάτιδες ΟΑΠ σχετικά με τον ρόλο και τα καθήκοντά τους.

Τα ζητήματα αυτά τέθηκαν ύστερα από στοχευμένο ερωτηματολόγιο της Υπηρεσίας, που προηγήθηκε τής εν λόγω επιμορφωτικής ενημέρωσης, όπως αναφέρεται.

Στο δεύτερο μέρος, η Λειτουργός της ΟΑΠ Μέσης Εκπαίδευσης Νίκη Νικολάου παρουσίασε και συντόνισε Σχολικούς/ές Συνεργάτες/Συνεργάτιδες της Μέσης Εκπαίδευσης, οι οποίοι/ες παρουσίασαν με τη σειρά τους καλές πρακτικές που υλοποίησαν τη φετινή σχολική χρονιά στα σχολεία που εργοδοτούνται μέσω του Εναλλακτικού Προγράμματος ΟΑΠ, αλλά και σημαντικές δράσεις προηγούμενων ετών.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Καθήλωσαν οι μαρτυρίες νεαρών κωφών-«Πώς είναι μέτρια η ζωή μέσα στην σιωπή; Όταν δεν ακούω ήχους, τον κίνδυνο...»
Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ευρώ στην κλήρωση του Τζόκερ
«Ταξίδεψαν» στο διάστημα και γέμισαν εμπειρίες οι εγκλωβισμένοι μαθητές-Έστειλαν σημαντικά μηνύματα
Σημαντικές εξελίξεις στο ζήτημα των ψεκασμένων οστών αγνοουμένων-Έγινε η πρώτη ταυτοποίηση μετά από 46 χρόνια
Εντοπίζει σοβαρές ελλείψεις στο σύστημα αξιολόγησης αναπηρίας η Επιτροπή Εργασίας-Ζητούν κώδικα δεοντολογίας
Εντόπισε προβλήματα και ανάγκη εκπαίδευσης σε στέγες ηλικιωμένων η Λοττίδου-Ζητά ρύθμιση μέσω Νομοσχεδίου
Πρόστιμα χιλιάδων ευρώ για... βάπτισμα ξένων γεωργικών προϊόντων σε εγχώρια-Ψάχνουν λύσεις οι Αρχές
Τέσσερις στους δέκα πιστεύουν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες-Φοβούνται το ρίσκο οι μισοί
Ολοκληρώθηκε η συζήτηση κανονισμών για διαχείριση τ/κ περιουσιών-«Αν δεν υπάρξει μοριοδότηση ποτέ δεν θα λυθεί το πρόβλημα»
Λειτουργούν ιατρεία Ταχείας Διακίνησης στα ΤΑΕΠ των ΓΝ Λευκωσίας και Πάφου-«Λιγότερη αναμονή, περισσότερη φροντίδα»