Το 83% ψωνίζει από περισσότερες από μία υπεραγορές-Το βασικό κριτήριο και η άποψη για το e-kalathi

Το 83% των καταναλωτών επισκέπτεται περισσότερες από μία υπεραγορές τον μήνα για να πραγματοποιήσει τις αγορές του, με τα κύρια κριτήρια για επιλογή υπεραγοράς να είναι η τοποθεσία, οι τιμές και η ποικιλία των προϊόντων, έδειξε έρευνα που πραγματοποίησε η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, από την έρευνα διαφαίνεται ότι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή προϊόντων από τις υπεραγορές είναι πρωτίστως η τιμή (49%) και η ποιότητα (24%). Βασικό κριτήριο για την επιλογή της υπεραγοράς/ών που ψωνίζουν αποτελεί η τοποθεσία (42%), οι τιμές των προϊόντων (25%) και η ποικιλία των προϊόντων (15%).

Σε ποσοστό 83%, οι καταναλωτές επισκέπτονται περισσότερες από μία υπεραγορές τον μήνα για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, σύμφωνα με την έρευνα, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (40%), δηλώνει ότι πραγματοποιεί πάντα ή τις περισσότερες φορές έρευνα για τις τιμές των προϊόντων, πριν προβεί σε αγορές από κάποια υπεραγορά.

Σε σχέση με το e-kalathi, το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι γνωρίζει για την πρωτοβουλία για τη δημιουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Περαιτέρω, το 67% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το e-kalathi θα λειτουργήσει σε μεγάλο ή αρκετό βαθμό προς όφελος των καταναλωτών. Το 30% δήλωσε ότι, σε περίπτωση υλοποίησης της πρωτοβουλίας, θα κάνει πάντα ή συχνά χρήση της εφαρμογής και το 33% ότι θα την χρησιμοποιεί κάποιες φορές.

Η τηλεφωνική έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών IMR, είχε στόχο την αποτύπωση, μεταξύ άλλων, των γενικών καταναλωτικών συμπεριφορών, καθώς επίσης και την καταγραφή του βαθμού ενημέρωσης για την πρωτοβουλία για το e-kalathi.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας, η έρευνα διεξήχθη την περίοδο 3 μέχρι 5 Οκτωβρίου 2023, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, με το μέγεθος του δείγματος να ανέρχεται στα 800 άτομα και οι συμμετέχοντες επιλέγηκαν με τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία.

«Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές σήμερα ψάχνουν για τον εντοπισμό των καλύτερων επιλογών στη βάση της καλύτερης τιμής και της ποιότητας, σε υπεραγορές που βρίσκονται σε βολική για αυτούς τοποθεσία», αναφέρει η ανακοίνωση της Υπηρεσίας.

Σημειώνει, ακόμα, ότι οι καταναλωτές προσπαθούν να λαμβάνουν ενημέρωση για τις τιμές των προϊόντων πριν επισκεφθούν τις υπεραγορές, πραγματοποιώντας έρευνα αγοράς με τα μέσα που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους (ενημερωτικά φυλλάδια, διαφημίσεις, ηλεκτρονικά καταστήματα, εφαρμογές κλπ.).

Δειτε Επισης

Επισκέφθηκε τα γραφεία των Κοινωνικών Ασφαλίσεων ο Παναγιώτου και συζήτησε για την ασφάλεια μετά τις ζημιές
Την ενεργό εμπλοκή τους στο νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών ζητούν οι γονείς
Αιτήσεις μέχρι τις 30 Ιουνίου για τα επιδόματα στήριξης κατοίκων ορεινών και απομακρυσμένων περιοχών
Παραιτήθηκε και επίσημα ο Κούμας από την Προεδρία της ΚΟΠ-«Έχω γίνει στόχος, μοιραία στοχοποιείται και η ΚΟΠ»
Τουρίστες με buggy έπεσαν σε γκρεμό 50 μέτρων στον Ακάμα
Καταγγέλλουν υπέρβαση ωραρίου και άνιση μεταχείριση πληρωμάτων πολεμικών πλοίων Κάρουλλας και Τσιρίδου
Στο άγνωστο η αναβάθμιση των γηπέδων προσφυγικών Σωματείων-«Τρία γήπεδα βρίσκονται στον αναπνευστήρα»
Αξιολογούνται και διερευνώνται οι πληροφορίες για εμπλοκή Ε/κ σε υποθέσεις σφετερισμού
Εγκρίθηκε «νομοσχέδιο» για τυχερά παιχνίδια παρά τις ενστάσεις του ΡΤΚ
Απογευματινά θα λειτουργεί το Τεχνικό Γυμνάσιο-Παροχή δωρεάν γεύματος και 20 διδακτικές περιόδους τη βδομάδα