Εξετάζεται μηνιαία συνδρομή σε Facebook και Instagram για απαλλαγή από διαφημίσεις

Εναλλακτικές λύσεις ώστε να καταφέρει να παρακάμψει τους κανονισμούς της ΕΕ φαίνεται πως αναζητά η Meta Platforms. H ίδια επεξεργάζεται επιλογές για να εισαγάγει σχήμα συνδρομής που συνοδεύεται από απαλλαγή από τις διαφημίσεις για τους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη, δήλωσε πηγή με γνώση του θέματος.

Αν και συζητούνται διάφορα τιμολογιακά σχήματα για Facebook και Instagram η πρόταση για μηνιαία συνδρομή ύψους 10 ευρώ είναι η επικρατέστερη, σύμφωνα με την πηγή.

Το νέο σχέδιο της Meta είναι ακριβότερο από την συνδρομή στο δίκτυο Netflix που χρεώνει 7,99 ευρώ για το βασικό του πακέτο.

Στις κινητές συσκευές, η τιμή του ατομικού λογαριασμού θα εκτιναχθεί στα 13 ευρώ περίπου, διότι η Meta θα συνυπολογίσει τις προμήθειες που χρεώνουν τα app stores της Apple και της Google, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Τον Φεβρουάριο, πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε στην Meta από τον Επίτροπο Προσωπικών Δεδομένων της Ιρλανδίας, ενώ της επισημάνθηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί την αποκαλούμενη «συμβατική» νομική βάση για να στέλνει στους χρήστες διαφημίσεις με βάση την διαδικτυακή τους δραστηριότητα, πράγμα που πλήττει το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρείας.

Πηγή: Έθνος

Δειτε Επισης

Κινέζοι επιστήμονες έφεραν λαθραία στις ΗΠΑ καταστροφικό μύκητα
Αναστέλλεται η πρόσβαση στο περιεχόμενο των Youporn, Pornhub και Redtube στη Γαλλία, λόγω επαλήθευσης της ηλικίας
Ρομπότ επιστρατεύονται για αναζήτηση σπάνιων μετάλλων στους ωκεανούς
Προσομοίωση δείχνει πως ο Γαλαξίας μας έχει 50% πιθανότητες να συγκρουστεί με εκείνον της Ανδρομέδας
Μη επαναδρωμένο Starship με ρομπότ στον Άρη θέλει να στείλει ο Μασκ το 2026
«Έξυπνη» σερβιέτα ανιχνεύει καρκίνο και δείκτες φλεγμονής στο εμμηνορροϊκό αίμα
Νέα έρευνα καταδεικνύει ότι το τραγούδι στα βρέφη βελτιώνει τη διάθεσή τους
Για μήνες οι καρδιοαναπνευστικές επιπτώσεις από πυρκαγιά
Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες στην πλατφόρμα Χ
Η Google εξέδωσε προειδοποίηση για phishing στους σχεδόν δύο δισεκατομμύρια χρήστες του Gmail