Κατάμεστα τα λεωφορεία στο ΓΣΠ, έφθασαν τους 350 οι επιβάτες-Ψάχνουν οδηγούς με το σταγονόμετρο

Αν και οι πρώτες εικόνες από τα λεωφορεία που θα εξυπηρετούσαν εργαζόμενους για να τους μεταφέρουν από το ΓΣΠ στο κέντρο της Λευκωσίας δεν εκπέμπαν μηνύματα αισιοδοξίας, εντούτοις, μετά από ένα μήνα λειτουργίας, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική, καθώς τα λεωφορεία πλέον είναι κατάμεστα από επιβάτες και είναι μάλιστα προς έλλειψη οι οδηγοί.

Πιο συγκεκριμένα, συνολικά 350 επιβάτες φαίνεται να μεταφέρονται επί καθημερινής βάσεως προς το κέντρο της πρωτεύουσας, οι οποίοι χρησιμοποιούν την υπηρεσία Park & Ride, κάτι που έφερε την ικανοποίηση του Υπουργείου Μεταφορών, το οποίο μάλιστα επιθυμεί όπως αυξήσει τον αριθμό των λεωφορείων, ωστόσο, δεν υπάρχουν πλέον οδηγοί ή άλλοι ενδιαφερόμενοι για να οδηγούν τα εν λόγω λεωφορεία.

Σε δηλώσεις του στον REPORTER, ο υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, ανέφερε ότι είναι πάρα πολύ ικανοποιημένοι για την πορεία του Park & Ride, όμως, όπως τόνισε, «δυστυχώς, έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες της εταιρείας σε οδηγούς και όχι σε λεωφορεία, καθώς δεν βρίσκουμε άλλους οδηγούς. Είμαστε σε συζητήσεις για να δούμε πώς μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα αυτό το θέμα για να βελτιώσουμε τις γραμμές. Σίγουρα όμως, είναι μια διαδρομή που εξυπηρέτησε πάρα πολύ κόσμο, αφού σήμερα είμαστε περίπου στα 350 οχήματα την ημέρα. Προσωπικός μου στόχος ήταν τα 400, αλλά φθάσαμε τα 350 και έχουν ήδη γεμίσει τα λεωφορεία».

Στην παρούσα φάση, απώτερος στόχος του Υπουργείου Μεταφορών, είναι το πώς θα βελτιωθεί περισσότερο η υπηρεσία, με διάφορους άλλους τρόπους, δηλαδή να συνδεθούν τα υπεραστικά λεωφορεία με τη γραμμή του ΓΣΠ. «Τα υπεραστικά λεωφορεία δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα, με την υπηρεσία που δραστηριοποιείται στη Λευκωσία. Οπότε εάν συνδέσουμε τα υπεραστικά λεωφορεία με σταθμό στο ΓΣΠ, τότε κάποιος θα έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει από τη Λεμεσό και να καταλήξει στην Πλατεία Σολωμού σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα».

Μεγάλος λόγος γίνεται την ίδια ώρα, για την παροχή της υπηρεσίας στην παρούσα φάση δωρεάν και εάν θα συνεχίσει να είναι, με τον υπουργό να διευκρινίζει ότι η προσπάθεια είναι να παρέχεται δωρεάν ή όσο το δυνατό πιο φθηνά. «Πρέπει να αξιολογήσουμε τη σημασία αυτών των διαδρομών, καθώς δεν είναι μια διαδρομή αργά το βράδυ, αλλά είναι μια διαδρομή σε ώρες αιχμής, που μειώνει τα οχήματα στους δρόμους, μειώνει τους ρύπους και επιτρέπει στον κόσμο να φθάσει πιο νωρίς στη δουλειά του και ουσιαστικά κερδίζει χρόνο εργασίας. Την ίδια ώρα, έχει ένα όφελος για το κράτος και πρέπει να το σταθμίσουμε σε σχέση με το κόστος της υπηρεσίας του λεωφορείου».

Παράλληλα, καθημερινώς πονοκέφαλος φαίνεται να αποτελεί για τις Αρχές η κατάσταση που επικρατεί στα φώτα του Καλησπέρα, αφού ορισμένοι ασυνείδητοι οδηγοί συνεχίζουν να χρησιμοποιούν παράνομα τη λεωφορειολωρίδα, η οποία έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για λεωφορεία και για ταξί.

Η Αστυνομία, σύμφωνα με τον κ. Βαφεάδη, «παρακολουθεί την κατάσταση και με την πάροδο του χρόνου φαίνεται να μειώνονται τα περιστατικά που παρανομούν. Είναι κάτι που θεωρώ ότι θα ρυθμιστεί ολοκληρωτικά όταν περάσει το πράσινο Νομοσχέδιο και μπορέσουμε να βάλουμε κάποιες κάμερες οι οποίες θα παρακολουθούν την παράνομη χρήση της λεωφορειολωρίδας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να πούμε, ότι χωρίς τη λεωφορειολωρίδα, το πρόγραμμα δεν μπορεί να δουλέψει, διότι το μόνο συγκριτικό πλεονέκτημα που έχει το λεωφορείο απέναντι στο αυτοκίνητο, είναι ο χρόνος της διαδρομής. Αν δεν έχει τον μειωμένο χρόνο διαδρομής, δεν θα έχει κανένας λόγο να χρησιμοποιεί τα λεωφορεία».

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί που χαρίζουν πάνω από 1 εκ. ευρώ στο Τζόκερ
Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα Post2Santa για αποστολή γραμμάτων στον Άγιο Βασίλη
Τον θεμέλιο λίθο για τη Μονάδα Κυκλοτρονίου στο Ογκολογικό κατέθεσε ο Πρόεδρος
Υπερψηφίστηκε νομοθεσία που ενισχύει πλαίσιο καταπολέμησης εταιρικής φοροδιαφυγής
Ψηφίστηκε νόμος για κύρωση συμφωνίας ΚΔ-Ελλάδας για φυσικές καταστροφές
Ανακαλούνται τα επιβληθέντα πρόστιμα για πραγματικούς δικαιούχους εταιρειών
Δεν αλλάζει το νομοσχέδιο για Συνήγορο του Ασθενή το Υπ. Υγείας-Μπήκε στο τελικό στάδιο στη Βουλή
«Μαθητές καπνίζουν, σπάζουν παράθυρα, κρέμονται από τα παράθυρα»-Αρκετές καταγγελίες για λεωφορεία
Αποσύρθηκαν από την κυπριακή αγορά παιδικά προϊόντα
Εντός έξι μηνών ολοκληρώνονται οι προσφορές για το δρόμο Πάφου και Πόλης-Εκτιμήσεις για κόστος 90 εκ.