Η Coca-Cola δημιούργησε αναψυκτικό με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Για να βοηθήσει τους καταναλωτές της να «φανταστούν πώς είναι η γεύση και η αίσθηση του μέλλοντος», η Coca-Cola παρουσίασε μια νέα γεύση περιορισμένης έκδοσης με την ονομασία Coke Y3000 (για το έτος 3000). Είναι η πρώτη γεύση ποτού που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως αναφέρει το inc.com, το λανσάρισμα της Coke Y3000 αποτελεί μια προειδοποιητική ιστορία για κάθε επιχείρηση που έχει μπει στον πειρασμό να χρησιμοποιήσει ένα μοντέρνο τέχνασμα μάρκετινγκ για να λανσάρει ένα νέο προϊόν, αντί να ακούσει πραγματικά τι θέλουν οι πελάτες.

Κάθε κουτί Y3000 έχει επίσης έναν κωδικό QR, ο οποίος, όταν σαρωθεί, θα δίνει στους πελάτες μια κλεφτή ματιά στο πώς θα είναι το έτος 3.000.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδική ιστοσελίδα όπου μπορούν να φιλτράρουν φωτογραφίες μέσω της προσαρμοσμένης κάμερας AI Y3000 και να βλέπουν πώς μοιάζει «ένα μέλλον γεμάτο θετικότητα και αισιοδοξία».

Το ποτό κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη, Καναδά και Αφρική και θα είναι διαθέσιμο στα ράφια για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

«Ο ρόλος κάθε σταγόνας είναι να αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες, πιο προηγμένες τεχνολογίες και πολιτιστικές τάσεις για να δημιουργήσει νέες εμπειρίες», είπε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας.

«Ελπίζουμε ότι η Coca-Cola θα εξακολουθεί να είναι το ίδιο σημαντική και δροσιστική το έτος 3000 όπως είναι σήμερα», δήλωσε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής, όταν η Coke Y3000 κυκλοφόρησε αυτό το μήνα, προσθέτοντας: «Έτσι προκαλέσαμε τους εαυτούς μας να εξερευνήσουμε την έννοια του πώς θα μπορούσε να είναι η γεύση μιας Coca-Cola από το μέλλον». Η Vlad συνέχισε λέγοντας: «Συνδυάσαμε σκόπιμα την ανθρώπινη νοημοσύνη και την τεχνητή νοημοσύνη για μια ενθαρρυντική έκφραση του τι πιστεύει η Coca-Cola ότι θα φέρει το αύριο».

Η Coke Y3000 είναι απλώς η τελευταία σε μια σειρά από γεύσεις περιορισμένης έκδοσης (limited edition) με εξαιρετικά αφηρημένες αντιλήψεις για το πώς υποτίθεται ότι πρέπει να είναι η γεύση τους. Η πρώτη από αυτές ήταν η Coca-Cola Starlight, η οποία υποτίθεται ότι είχε «γεύση διαστήματος». Οι άνθρωποι που τη δοκίμασαν είπαν ότι τους θύμιζε μαλλί της γριάς ή κράκερς και ήταν εξαιρετικά γλυκιά.

Η Coca-Cola είναι μια εταιρεία 244 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μπορεί να συνεχίσει να λανσάρει γεύσεις περιορισμένης έκδοσης που δεν αρέσουν στον κόσμο για όσο καιρό θέλει.

Και αν συμφωνήσουμε με την άποψη ότι «κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα», τότε ίσως αυτό το νέο αναψυκτικό που βοήθησε η τεχνητή νοημοσύνη να δημιουργήσει να είναι μια επιτυχία, καθώς σίγουρα έχει απασχολήσει κάποια Μέσα.

Και δεδομένης της τεράστιας αγοράς της Coca-Cola, υπάρχουν πιθανώς αρκετοί περίεργοι πελάτες για να αγοράσουν τα limited edition προϊόντα της.

Πηγή: Huffington Post

Δειτε Επισης

Δυνατή η πλήρης απαλλαγή από εκπομπές άνθρακα ως το 2060
Ψυχανάλυση με... Αλγόριθμο: Μπορεί το ChatGPT να πάρει τη θέση του ψυχολόγου;
Αποφασισμένη η Ε.Ε να επιβάλει τους ψηφιακούς κανόνες ανεξαρτήτως τοποθεσίας εταιρειών
Το Παρίσι προσέφυγε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της τάσης Skinnytok στο TikTok
Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Οι «ισχυρότερες μέχρι σήμερα» ενδείξεις εξωγήινης ζωής εντοπίστηκαν σε μακρινό εξωπλανήτη
Νέο φάρμακο για τη θεραπεία πρώιμης νόσου Αλτσχάιμερ εγκρίνει για κυκλοφορία η ΕΕ
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι βρήκαν την προέλευση του νερού στη Γη-Δεν προήλθε από αστεροειδείς
H Apple μετέφερε αεροπορικά 600 τόνους iPhone από την Ινδία για να προλάβει τους δασμούς
Επιστήμονες αναβίωσαν τους εξαφανισμένους ανταρόλυκους, γνωστούς από το Game of Thrones