Η Coca-Cola δημιούργησε αναψυκτικό με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Για να βοηθήσει τους καταναλωτές της να «φανταστούν πώς είναι η γεύση και η αίσθηση του μέλλοντος», η Coca-Cola παρουσίασε μια νέα γεύση περιορισμένης έκδοσης με την ονομασία Coke Y3000 (για το έτος 3000). Είναι η πρώτη γεύση ποτού που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως αναφέρει το inc.com, το λανσάρισμα της Coke Y3000 αποτελεί μια προειδοποιητική ιστορία για κάθε επιχείρηση που έχει μπει στον πειρασμό να χρησιμοποιήσει ένα μοντέρνο τέχνασμα μάρκετινγκ για να λανσάρει ένα νέο προϊόν, αντί να ακούσει πραγματικά τι θέλουν οι πελάτες.

Κάθε κουτί Y3000 έχει επίσης έναν κωδικό QR, ο οποίος, όταν σαρωθεί, θα δίνει στους πελάτες μια κλεφτή ματιά στο πώς θα είναι το έτος 3.000.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδική ιστοσελίδα όπου μπορούν να φιλτράρουν φωτογραφίες μέσω της προσαρμοσμένης κάμερας AI Y3000 και να βλέπουν πώς μοιάζει «ένα μέλλον γεμάτο θετικότητα και αισιοδοξία».

Το ποτό κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη, Καναδά και Αφρική και θα είναι διαθέσιμο στα ράφια για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

«Ο ρόλος κάθε σταγόνας είναι να αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες, πιο προηγμένες τεχνολογίες και πολιτιστικές τάσεις για να δημιουργήσει νέες εμπειρίες», είπε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας.

«Ελπίζουμε ότι η Coca-Cola θα εξακολουθεί να είναι το ίδιο σημαντική και δροσιστική το έτος 3000 όπως είναι σήμερα», δήλωσε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής, όταν η Coke Y3000 κυκλοφόρησε αυτό το μήνα, προσθέτοντας: «Έτσι προκαλέσαμε τους εαυτούς μας να εξερευνήσουμε την έννοια του πώς θα μπορούσε να είναι η γεύση μιας Coca-Cola από το μέλλον». Η Vlad συνέχισε λέγοντας: «Συνδυάσαμε σκόπιμα την ανθρώπινη νοημοσύνη και την τεχνητή νοημοσύνη για μια ενθαρρυντική έκφραση του τι πιστεύει η Coca-Cola ότι θα φέρει το αύριο».

Η Coke Y3000 είναι απλώς η τελευταία σε μια σειρά από γεύσεις περιορισμένης έκδοσης (limited edition) με εξαιρετικά αφηρημένες αντιλήψεις για το πώς υποτίθεται ότι πρέπει να είναι η γεύση τους. Η πρώτη από αυτές ήταν η Coca-Cola Starlight, η οποία υποτίθεται ότι είχε «γεύση διαστήματος». Οι άνθρωποι που τη δοκίμασαν είπαν ότι τους θύμιζε μαλλί της γριάς ή κράκερς και ήταν εξαιρετικά γλυκιά.

Η Coca-Cola είναι μια εταιρεία 244 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μπορεί να συνεχίσει να λανσάρει γεύσεις περιορισμένης έκδοσης που δεν αρέσουν στον κόσμο για όσο καιρό θέλει.

Και αν συμφωνήσουμε με την άποψη ότι «κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα», τότε ίσως αυτό το νέο αναψυκτικό που βοήθησε η τεχνητή νοημοσύνη να δημιουργήσει να είναι μια επιτυχία, καθώς σίγουρα έχει απασχολήσει κάποια Μέσα.

Και δεδομένης της τεράστιας αγοράς της Coca-Cola, υπάρχουν πιθανώς αρκετοί περίεργοι πελάτες για να αγοράσουν τα limited edition προϊόντα της.

Πηγή: Huffington Post

Δειτε Επισης

'Ερευνα δείχνει την ανάγκη να εξεταστεί η συνεργασία AI-ανθρώπινης νοημοσύνης
Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα-Σε ποια κατηγορία βρίσκεται η Κύπρος
Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2
Ποια έγγραφα εντάσσονται στον Ψηφιακό Πολίτη-Αλλάζει η καθημερινότητα του κοινού
Βάζει τέλος στα φίλτρα ομορφιάς το TikTok-Ανησυχίες για την ψυχική υγεία
«Οι εγκληματίες είναι εφευρετικοί»-Sextortion, απάτες και κακοποίηση ανηλίκων πίσω από το AI
Λίγοι μήνες στο διάστημα δεν προκαλούν μόνιμη γνωστική εξασθένηση
Επιστήμονες απάντησαν επιτέλους στο ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα
Ο «Guardian» δεν θα χρησιμοποιεί πλέον το «Χ» λόγω... Ίλον Μασκ
Έρευνες για φοροδιαφυγή στα γραφεία του Netflix στο Παρίσι και στο Άμστερνταμ