Ξεκαθαρίζει για τις χρεώσεις στο χώρο στάθμευσης του ΓΣΠ ο Βαφεάδης-Ποιους οδηγούς αφορά

Ποικίλες αντιδράσεις ανάμεσα στους πολίτες προκάλεσαν οι πρόσφατες δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή του ΓΣΠ, ο οποίος ανέφερε ότι γίνονται σκέψεις για να χρεώνονται όσοι σταθμεύουν στον χώρο στάθμευσης που βρίσκεται γύρω από το γήπεδο της πρωτεύουσας, με τον υπουργό Μεταφορών ωστόσο, να διαβεβαιώνει πως όσοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, δεν πρόκειται να πληρώνουν ούτε σεντ.

Πιο συγκεκριμένα, η σκέψη που οδηγείται προς υλοποίηση από τους υπεύθυνους του ΓΣΠ, είναι ότι για τους πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το χώρο στάθμευσης του σταδίου, τότε θα καλούνται να πληρώσουν το συμβολικό ποσό των δέκα ευρώ μηνιαίως, ενώ το ημερήσιο κόμιστρο για όσους σταθμεύουν θα είναι ένα ευρώ. Το ποσό, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, πρόκειται να είναι σταθερό και δεν θα καθορίζεται ανάλογα με το χρόνο παραμονής του οχήματος στο χώρο στάθμευσης.

Βλέποντας φυσικά και την άλλη όψη του νομίσματος, αρκετές εκατοντάδες φαίνεται να είναι οι πολίτες οι οποίοι καθημερινώς θα σταθμεύσουν τα οχήματά τους στο ΓΣΠ, για να μεταφερθούν με ένα άλλο όχημα εκτός Λευκωσίας, ή προς το κέντρο της πρωτεύουσας.

Κάτι που ωστόσο έχει και αρνητικό αντίκτυπο στον χώρο, καθώς σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, Αλέξη Βαφεάδη, «αυτή η χρήση δημιουργεί μια ακαταστασία, στην όλη περιοχή, κάτι που προβληματίζει το στάδιο της πρωτεύουσας εδώ και αρκετό καιρό. Ο λόγος που αναφέρονται σε χρεώσεις από πλευράς του Σταδίου για το πάρκινγκ, εκτιμώ ότι είναι για να εργοδοτήσουν προσωπικό για να καθαρίζει αυτούς τους χώρους. Αυτό το πράγμα όμως, για τους πελάτες του ‘pame express’, είναι θέμα το οποίο θα χειριστούμε σαν Κυβέρνηση και δεν έχει να κάνει με το κράτος. Γι’ αυτό και ο Φοίβος Κωνσταντινίδης, ανέφερε ότι σε πελάτες του ‘pame express’, θα είναι διαφορετική η αντιμετώπιση, διότι θα το χειριστούμε σαν κράτος».

Η προσπάθεια που καταβάλλει ωστόσο το Υπουργείο Μεταφορών, είναι να μην υπάρχει χρέωση γενικώς, για τους χώρους στάθμευσης.

«Εμείς αξιολογούμε όλο το πρόγραμμα, αλλά η προσπάθειά μας είναι να παρέχουμε τη δυνατότητα σε όσους περισσότερους γίνεται, για να αξιοποιούν αυτή την υπηρεσία. Ένα πράγμα το οποίο πρέπει να φροντίζουμε συνεχώς, είναι να μειώνουμε το κόστος της υπηρεσίας για να ανταγωνίζεται το κόστος του αυτοκινήτου, καθώς το κόστος του οχήματος σήμερα για να πάεις για παράδειγμα από το ΓΣΠ στο κέντρο της Λευκωσίας, είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος του εισιτηρίου», ανέφερε ο κ. Βαφεάδης.

Δειτε Επισης

Δικαιώνει γυναίκα στρατιωτικό η Επ. Διοικήσεως που έμεινε έγκυος το 1993
Κίτρινη προειδοποίηση για ισχυρές καταιγίδες, χαλάζι και δυνατούς ανέμους
Ειδική Οικιακή Διατίμηση της ΑΗΚ για χαμηλοσυνταξιούχους και μονογονιούς
Προς πλήρη αναβάθμιση οι ΟΕΔΑ Κόσιης-Πεντακώμου-Θα ολοκληρωθούν τα έγγραφα διαγωνισμού
Αναβαθμίστηκε δις ο ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ, έρχονται άλλες δύο-«Όπως σε κάθε μεταρρύθμιση, υπάρχουν προβλήματα»
Επενδύει στην πολιτιστική παιδεία η Κασσιανίδου-«Σημαντική και απαραίτητη»
Στο 86% η συμμόρφωση σε παρεμβάσεις της Επιτρόπου Διοίκησης, στο 53% σε εκθέσεις
Είδε κοινοτάρχες Λεμεσού ο ΥΠΕΣ-«Με οδηγίες ΠτΔ ξεκίνησε η καταγραφή αιτημάτων για αγροτικούς δρόμους»
Εκκρεμεί το 49% των υποθέσεων των αγνοούμενων-Εφαρμόζεται πλάνο με συγκεκριμένες δράσεις
Δίνουν πίστωση τριών μηνών σε Υφ. Καινοτομίας για τον ΙΠΠΟΔΑΜΟ οι ΕΟΑ-Ζητούν λήψη άμεσων μέτρων