Νέα υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου-Απέσπασαν από εταιρεία 12 χιλ. ευρώ

Νέα υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου, με απόσπαση χρημάτων μέσω ψευδών παραστάσεων, διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό. Οι δράστες αποστέλλοντας ψευδές μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε εταιρεία κατάφεραν να αποσπάσουν πέραν των €12,000.

Η υπόθεση καταγγέλθηκε σήμερα, στο ΤΑΕ Λεμεσού, από τον ιδιοκτήτη εταιρείας με έδρα τη Λεμεσό. Σύμφωνα με την καταγγελία, στις 25 Αυγούστου 2022, η εταιρεία του παραπονούμενου, έλαβε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από εταιρεία του εξωτερικού, στο οποίο ζητείτο η εξόφληση τιμολογίου για αγορά αυτοκινήτου, ύψους €12,800. Μέσω του μηνύματος ζητείτο επίσης όπως τα χρήματα καταβληθούν σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό, σε χώρα του εξωτερικού.

Την επόμενη μέρα η εταιρεία του παραπονούμενου προχώρησε στην εξόφληση του τιμολογίου, καταβάλλοντας το εν λόγω χρηματικό ποσό, στο συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό.

Ωστόσο, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε χθες ο παραπονούμενος, με τον ιδιοκτήτη της πωλήτριας εταιρείας, διαπίστωσε ότι ο πιο πάνω τραπεζικός λογαριασμός δεν ανήκει στην εν λόγω εταιρεία και ως εκ τούτου η εταιρεία δεν έλαβε τα χρήματα.

To Γραφείο Διερεύνησης Οικονομικού Εγκλήματος του ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση.

Η πιο πάνω υπόθεση αποτελεί μια συχνή απάτη μέσω διαδικτύου, η οποία έχει ονομαστεί ως απάτη μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών. Σε αυτή τη μορφή διαδικτυακής απάτης οι απατεώνες προσεγγίζουν μια επιχείρηση και προσποιούμενοι κάποιον προμηθευτή της, ζητούν να τροποποιηθούν τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου πληρωμής και οι όποιες νέες πληρωμές να γίνονται σύμφωνα με τα νέα στοιχεία. Φυσικά, ο νέος προτεινόμενος λογαριασμός, που δίδει στην επιχείρηση – θύμα, ανήκει στον απατεώνα.

Με αφορμή αυτό το νέο περιστατικό, η Αστυνομία υπενθυμίζει ότι οι όποιες συναλλαγές μέσω διαδικτύου θα πρέπει να γίνονται πάντοτε με προσοχή. Καλεί επίσης το κοινό και ιδιαίτερα τους εμπορευόμενους, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους μηνύματα, προτού προχωρήσουν στην εξόφληση των τιμολογίων, να προχωρούν πάντοτε σε επαλήθευση του μηνύματος, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πωλητές. Για την επικοινωνία αυτή, θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο τηλεφωνικός αριθμός με τον οι δύο πλευρές ήρθαν ξανά σε επικοινωνία ή που αναγράφεται σε προηγούμενα μηνύματα που ανταλλάχθηκαν μεταξύ τους.

Οι ιδιοκτήτες ή διευθυντές εταιρειών, προτρέπονται να ενημερώσουν το προσωπικό της εταιρείας τους για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης και να εφαρμόσουν διαδικασίες επαλήθευσης της νομιμότητας των αιτημάτων πληρωμής που λαμβάνουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: 

 

Δειτε Επισης

Φρίκη στη Φλόριντα... Υιοθέτησαν παιδιά και τα έκλεισαν σε κλουβιά-Τα τιμωρούσαν με ψεκασμούς ξυδιού
Έντεκα κιλά ναρκωτικών σε μπουρνούζι, καπελάκια basseball και σακάκι εντόπισε το Τμήμα Τελωνείων
Σε πύρινο κλοιό η Ελλάδα-Ενεργά μέτωπα σε Κύθηρα και Μεσσηνία, μετρούν τις πληγές τους Αττική και Εύβοια
Ξεκάθαρο μήνυμα Κυβέρνησης-«Δεν θα επιτρέψουμε στην κατοχή να γίνει κανονικότητα»
Έκκληση Επαρχιακής Διοίκησης να ενημερώσουν όσοι δεν το έπραξαν για να αποζημιωθούν-«Πραγματική τραγωδία»
Τσακίζει κόκκαλα πατέρας δύο ανήλικων που έχασε το σπίτι του στη φονική πυρκαγιά-«Δεν επιάμεντε ούτε ρούχο»
Κατέληξε 63χρονος επτά μήνες μετά από τροχαίο-Είχε παρασυρθεί από φορτηγό που οδηγούσε 49χρονος
«Πράττουμε ό,τι είναι δυνατόν για να ανατρέψουμε επιδιώξεις Τουρκίας»
Αυξάνονται τα περιστατικά θερμοπληξίας-Τέσσερις στο νοσοκομείο, σε σοβαρή κατάσταση 61χρονος
Στόχος ο εντοπισμός όλων των αγνοουμένων-«Καμία άλλη μάνα να μην χαθεί με τον καημό του παιδιού της»