Η ύψιστη σημασία του Digital Strategy στο Digital Marketing

Η σημασία του Digital Marketing Strategy είναι τεράστια στον κόσμο του Digital Marketing. Συγκεκριμένα, παρέχει μια καλή κατεύθυνση σε όλες τα Digital Marketing activities, παράλληλα με την ανάπτυξη στόχευσης κοινού, επισκεψιμότητας ιστότοπου και αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand. Τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής Digital Marketing είναι οι στόχοι, η στρατηγική καναλιού, η στρατηγική περιεχομένου, η στρατηγική μέσων και οι τακτικές που ακολουθούνται. Ο σκοπός μιας στρατηγικής Digital Marketing είναι να χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμα resources (κανάλια, εργαλεία, άτομα) και να εργαστεί για την επίτευξη των εταιρικών στόχων, μαζί με τον καθορισμό χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμών, την αξιολόγηση της τρέχουσας και προηγούμενης δραστηριότητας και την ανάθεση δραστηριοτήτων και KPIs σε άτομα της ομάδας.

Τα resource maps προσφέρουν μια καλή διάταξη όλων των απαιτούμενων resources και ο ρόλος τους είναι να επιδεικνύουν τα project requirements σε σχέση με το current availability. Επιπλέον, ο προϋπολογισμός είναι ζωτικής σημασίας για τον καθορισμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Digital Marketing. Οι προϋπολογισμοί περιλαμβάνουν κόστη των media, creative production, διαφημιστικών γραφείων, digital εργαλείων, προσωπικού, εκπαίδευσης κ.α. Επιπλέον, για την υλοποίηση μιας στρατηγικής Digital Marketing είναι ζωτικής σημασίας να εντοπιστούν τα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν για την καμπάνια, όπως τα social, display, paid search, SEO, email και content, αξιολογώντας τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους. Αυτά τα κανάλια θα σχηματίσουν στη συνέχεια ένα media plan που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο θα δαπανηθεί ο προϋπολογισμός της διαφήμισης.

Οι ψηφιακές δραστηριότητες μπορούν να ενσωματωθούν με αυτές του παραδοσιακού μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την απόδοση σε άλλα κανάλια, όπως η τηλεόραση. Η «διπλή προβολή» με τους θεατές να είναι ενεργοί τόσο σε κινητά τηλέφωνα όσο και στην τηλεόραση, παρέχει περισσότερη αλληλεπίδραση. Ένα παράδειγμα είναι η ενσωμάτωση ενός hashtag σε μια τηλεοπτική διαφήμιση, με αποτέλεσμα ο κόσμος να συμμετέχει ενεργά σε συζητήσεις στο διαδίκτυο.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη δημιουργία μια επιτυχημένης στρατηγικής Digital Marketing; Αδράξτε την ευκαιρία και παρακολουθήστε το DMI SPECIALIST - Professional Diploma in Digital Strategy and Planning που παρέχεται από την ImarComms, Διεθνής Συνεργάτης του Digital Marketing Institute. Το πρόγραμμα ξεκινά ONLINE στις αρχές κάθε μήνα.

Τα προγράμματα είναι υπό την καθοδήγηση των Global Industry Advisory Champions του Digital Marketing Institute, συμπεριλαμβανομένων των Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, Microsoft, IBM και HubSpot μεταξύ άλλων. Επιπλέον, είναι διαπιστευμένα από το European Qualification Framework στο Επίπεδο 5.

Διευρύνετε τους ορίζοντές σας και γίνετε Globally Certified Digital Strategy & Planning Specialists!

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το DMI SPECIALIST - Professional Diploma in Digital Strategy and Planning  στην ιστοσελίδα της ImarComms ή στο τηλέφωνο 22 443220.

Δειτε Επισης

Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki – Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς!
Ο ΟΚΥπΥ ενισχύει τη φωνή των ασθενών-Σύστημα αξιολόγησης εμπειρίας ασθενών σε όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Ξεκινούν οι Τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament!
Young Lions 2025 Cyprus-Οι 8 νικητές φιλοξενήθηκαν από τον κ. Χριστοδούλου στο Μονακό
CARDET και Δήμος Λευκωσίας Διοργανώνουν την Εκδήλωση: «Σπάμε τη Σιωπή: Τέχνη και Διάλογος για την Ενδοοικογενειακή Βία»
Δες το αλλιώς! Δημιούργησε ένα διαφορετικό καλοκαίρι!
Όταν ο νόμος περνάει από γενιά σε γενιά… και γίνεται Έμπνευση!
Κτίζοντας αναμνήσεις στον καλοκαιρινό μας παράδεισο μαζί με την ΙΚΕΑ