Η νέα πραγματικότητα της αγοραστικής εμπειρίας
06:35 - 19 Ιουλίου 2022
Καθημερινά παρουσιάζονται νέα προϊόντα και συσκευές τεχνολογίας, και οι καταναλωτές είναι λογικό να απαιτούν από τα καταστήματα να μπορούν να ανταποκριθούν, ακολουθώντας τις τάσεις. Τι γίνεται όμως όταν το κατάστημα, όχι απλά παρέχει τεχνολογικά προϊόντα, αλλά προσφέρει και την πιο high tech αγοραστική εμπειρία στους πελάτες του;
Αυτό το κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει μεγάλους χώρους και τεράστια ποικιλία και διαθεσιμότητα συσκευών. Καινοτόμες υπηρεσίες, ταχύτητα στις συναλλαγές, αλλά και καταρτισμένο προσωπικό έτοιμο να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μία τέτοια εταιρεία και με πολύχρονη εμπειρία στην αγορά, είναι η Κωτσόβολος. Τα καταστήματα της Κωτσόβολος έχουν πλέον την ευκαιρία να επισκεφτούν και οι κύπριοι καταναλωτές, καθώς η Κωτσόβολος κλείνει φέτος, ένα χρόνο παρουσίας στην Κύπρο και έχει μπει για τα καλά στην αγορά ηλεκτρονικών ειδών και όχι μόνο, με δύο υπερσύγχρονα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό, φέρνοντας το μέλλον ακόμη πιο κοντά.
Σε αυτό το μικρό διάστημα η εταιρεία έχει υποδεχτεί συνολικά πάνω από 400.000 επισκέπτες στα δύο καταστήματά της. Επιπρόσθετα, στο χρόνο αυτό, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας www.kotsovolos.cy σημειώθηκαν 1,148,027 επισκέψεις. Μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας, η Κωτσόβολος, παρέδωσε, αναβάθμισε, επισκεύασε, εγκατέστησε και ανακύκλωσε περισσότερες από 33.000 συσκευές.
Τεχνολογία που απογειώνει την αγοραστική εμπειρία
Τα καταστήματα Κωτσόβολος είναι γνωστά και ως το σπίτι της τεχνολογίας και όχι άδικα. Μέσα από καινοτόμες εφαρμογές προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, ασφαλή και ευέλικτη εξυπηρέτηση.
Συγκεκριμένα, ένας πελάτης μπορεί χάρη στις τεχνολογίες QR και NFC Technologies, να σκανάρει όλα τα Connected E-Labels που βρίσκονται τοποθετημένα μπροστά από κάθε προϊόν μέσα στο κατάστημα και να μάθει σημαντικές πληροφορίες για τις συσκευές. Οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πάνω τους τα wearable προϊόντα και να μετακινήσουν συρόμενα digital monitors και αυτομάτως να δουν στις οθόνες τους το πλούσιο περιεχόμενο για τις δυνατότητες της μικροσυσκευής που τους ενδιαφέρει.
Η αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα απογειώνεται, καθώς οι χώροι είναι ειδικά διαμορφωμένοι έτσι ώστε ο πελάτης να μπορεί να διαδράσει με τις αγαπημένες του συσκευές μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες. Όσο για τους gamers, προσφέρεται ειδικό experience corner, που διαθέτει τον πιο high end εξοπλισμό με νεανικό σχεδιασμό, για να δοκιμάσουν και να παίξουν σε κονσόλες τελευταίας τεχνολογίας.
Το «Live and Interactive Smart Home Devices» δεν αποτελεί εξαίρεση. Πρόκειται για ειδικά διαμορφωμένο σημείο όπου ο πελάτης μπορεί να δοκιμάσει έξυπνες οικιακές συσκευές και να ανακαλύψει σε πραγματικό χρόνο και χώρο υψηλής προσομοίωσης, πώς είναι να τις κατέχει.
Για τους μουσικόφιλους και τους πιο απαιτητικούς των ήχων, προσφέρονται ειδικά σημεία με ηχεία που εκπέμπουν θορύβους της πόλης, για να δοκιμάσει ο πελάτης ποια ακουστικά για εκείνον έχουν τον καλύτερο ήχο, κάνοντας παράλληλα το καλύτερο noise cancellation.
Και επειδή η τεχνολογία είναι για όλους, ο Κωτσόβολος φροντίζει μέσα από το πρόγραμμα «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια» να το επιτύχει, φτιάχνοντας από την πρώτη στιγμή τα δύο καταστήματά της ώστε να είναι προσβάσιμα σε άτομα με κινητικές αναπηρίες.
High tech υπηρεσίες με ταχύτητα και ευελιξία στην εξυπηρέτηση
Η χρήση της τεχνολογίας, ενισχύει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα Κωτσόβολος και στον τρόπο πληρωμών. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν παραδοσιακά με την πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος μέσω του τερματικού POS που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων, χωρίς να περάσουν καν από το ταμείο.
Τρόπος Νο. 2 είναι η υπηρεσία Scan & Go, όπου με ένα απλό σκανάρισμα, το προϊόν εμφανίζεται στο καλάθι του πελάτη, το αγοράζει με τη βοήθεια σύμβουλου πωλήσεων από το κινητό του στη στιγμή και επιλέγει άμεση παραλαβή από το Quick Point του καταστήματος.
Τα Quick Points είναι ειδικά διαμορφωμένα σημεία του καταστήματος, όπου μπορεί να παραλάβει ο πελάτης άμεσα και με ασφάλεια τα προϊόντα των αγορών του, χωρίς να χρειαστεί να μπει στο κατάστημα. Στα καταστήματα υπάρχουν επίσης και τα μηχανήματα Cash dro, που προσφέρουν άλλον έναν ευέλικτο τρόπο πληρωμής και γρήγορης εξυπηρέτησης, αποφεύγοντας πιθανές ουρές των ταμείων. Στα μηχανήματα αυτά, ο πελάτης μέσα από πολύ απλά βήματα, μπορεί να επιλέξει τη συσκευή του, να την σκανάρει, να την πληρώσει μετρητά και να φύγει.
Επιπλέον για επισκευές και αναβαθμίσεις, στα καταστήματα υπάρχει το εξιδεικευμένο σημείο Service Point με το πρωτοποριακό Fix & Go, όπου άρτια καταρτισμένο προσωπικό μπορεί να επισκευάσει ή να αναβαθμίσει Laptops-Smartphones-Tablets και Desktop PCs, εντός μίας ώρας.
Ένας χρόνος δράσης
Η Κωτσόβολος δεν είναι απλά ένα κατάστημα που προσφέρει απλά προϊόντα τεχνολογίας και συσκευές. Σαν εταιρεία, στηρίζει μεγάλες διοργανώσεις της Κύπρου που αγαπούν οι καταναλωτές, ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει εκδηλώσεις με μοναδικές εμπειρίες για Live cooking και Live gaming με πολλές ειδικές προσφορές στα καταστήματά της. Παράλληλα στήριξε και συνεχίζει να στηρίζει ενεργά την αναβίωση του κέντρου της Λευκωσίας, συμμετέχοντας σε εορταστικές εκδηλώσεις και διοργανώσεις στον Δήμο Λευκωσίας.
Η δράση της Κωτσόβολος, δεν σταματάει εκεί, αφού επιδεικνύει μέσα από τις πρωτοβουλίες της υψηλή εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα. Στο χρόνο που πέρασε, συμπαραστάθηκε στους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών του Ιουλίου του 2021, παρέχοντας €20.000 σε ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές στους πυρόπληκτους των κοινοτήτων Ορά και Αρακαπά.
Επίσης σε συνεργασία με το Support Cy, εξόπλισε με συσκευές τεχνολογίας το νέο SupportCy house, με tablets τους μαθητές της Σχολής Ομόδους Γυμνάσιο, Λύκειο, Τεχνική & Επαγγελματική Εκπαίδευση, ενώ ήταν χορηγός του VirtualSantaCy, και πρόσφερε Χριστουγεννιάτικα δώρα σε παιδιά που φιλοξενούνται σε παιδικές κρατικές στέγες.