Google Analytics 4 και τα νεότερα digital reporting tools
13:12 - 19 Ιουλίου 2022
Το Search Engine Optimisation (SEO) είναι σίγουρα μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές μάρκετινγκ. Για την ανάλυση SEO, τα Google Analytics αποτελούν ένα από τα καλύτερα εργαλεία που βοηθά στη μέτρηση διαφόρων metrics που βασίζονται σε συγκεκριμένους στόχους και benchmarks. Τα Google Analytics θεωρούνται από πολλούς επαγγελματίες του χώρου ως μια έγκυρη πηγή πληροφοριών σχετικά με την επισκεψιμότητα, το engagement και τα conversion data. Τα Google Analytics 4 θα είναι το νέο interface που θα εστιάζει στη μέτρηση των αλληλεπιδράσεων σε ιστότοπους και εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα (events). Οι κύριες διαθέσιμες μετρήσεις του Google Analytics 4 είναι τα keyword rankings, το organic traffic, το organic click-through rate, τα organic conversions, τα top exit pages και το domain authority.
Από την άλλη οπτική του Search Engine Marketing, το Pay-per-click (PPC) είναι ένα αποτελεσματικό μοντέλο διαφήμισης, καθώς μπορεί να ταιριάζει σε οποιοδήποτε budget size, προσφέροντας επιθυμητά αποτελέσματα. Επικεντρώνεται στην αύξηση της επισκεψιμότητας με direct commercial intent. Τα Google Ads παρέχουν clickable ads στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Λειτουργούν βάσει της μεθόδου pay-per-click και η διαχείρισή τους είναι δυνατή μέσω της πλατφόρμας Google Ads, η οποία μπορεί να συνδεθεί με τα Google analytics 4, μετρώντας την επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου που προέρχεται από τις διαφημίσεις αυτές.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Google Analytics 4, SEO & PPC; Αδράξτε την ευκαιρία και παρακολουθήστε το DMI SPECIALIST – Professional Diploma in Search Marketing που παρέχεται από την ImarComms, Διεθνής Συνεργάτης του Digital Marketing Institute. Το πρόγραμμα ξεκινά ONLINE στις αρχές κάθε μήνα.
Τα προγράμματα είναι υπό την καθοδήγηση των Global Industry Advisory Champions του Digital Marketing Institute, συμπεριλαμβανομένων των Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, Microsoft, IBM και HubSpot μεταξύ άλλων. Επιπλέον, είναι διαπιστευμένα από το European Qualification Framework στο Επίπεδο 5.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το DMI SPECIALIST – Professional Diploma in Search Marketing στην ιστοσελίδα της ImarComms ή στο τηλέφωνο 22 443220.