Ζητά βελτίωση της πολιτικής εκμάθησης της Ελληνικής στα σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε. η ΠΟΕΔ

Επιτακτική είναι η ανάγκη βελτίωσης και σωστής εφαρμογής, της πολιτικής εκμάθησης της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+, αναφέρει, σε ανακοίνωση της, η ΠΟΕΔ, προσθέτοντας ότι αναγνωρίζει τη σημασία και τον πολύτιμο ρόλο που μπορεί να επιτελέσει το πρόγραμμα ΔΡΑ.Σ.Ε.+ για τη στήριξη των ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού και ιδιαίτερα των παιδιών.

«Για να μπορεί όμως το πρόγραμμα να επιτύχει τον σκοπό του και να επωφεληθούν οι μαθητές/τριες, πρέπει να λειτουργήσει κάτω από ορθές βάσεις. Δυστυχώς κατά την περσινή σχολική χρονιά το πρόγραμμα δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα και οι μαθητές/τριες που είχαν τη μεγαλύτερη ανάγκη στήριξης, βρέθηκαν σε δυσμενέστερη θέση», υποστηρίζει.

Η ΠΟΕΔ αναφέρει ότι το πρόγραμμα καθυστέρησε κατά δύο μήνες να ξεκινήσει, με αποτέλεσμα τα παιδιά να απωλέσουν υπερπολύτιμο χρόνο στήριξης τόσο εντός όσο και εκτός τάξης.

Προσθέτει ακόμη πως, λίγες βδομάδες μετά την έναρξη του προγράμματος, λόγω του μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών που εργάζονταν στο πρόγραμμα με μερική απασχόληση με το καθεστώς της αγοράς υπηρεσιών και επειδή δεν υπήρχαν αντικαταστάτες/τριες να εργαστούν στα σχολεία, το ίδιο το ΥΠΑΝ έκρινε απαραίτητο εκατοντάδες εργαζόμενοι στα σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+ να αποχωρήσουν από το πρόγραμμα για να εργαστούν σε αντικαταστάσεις.

Για τη νέα σχολική χρονιά, αναφέρει η ΠΟΕΔ, «δυστυχώς το ΥΠΑΝ όχι μόνο συνεχίζει να στελεχώνει τα σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+ με εργοδότηση εκπαιδευτικών με το απαράδεκτο καθεστώς της αγοράς υπηρεσιών, αλλά και δεν προχωρεί στον διορισμό των 62 συμβασιούχων με τους/τις οποίους/ες λειτούργησε το πρόγραμμα κατά την περσινή σχολική χρονιά, η υπηρεσία των οποίων επικεντρώθηκε κυρίως στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας».

Η ΠΟΕΔ υπενθυμίζει τη θέση της ότι η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία, πρέπει να ενταχθεί στη στελέχωση της κάθε σχολικής μονάδας και όχι να γίνεται με αγορά υπηρεσιών.

Διαχρονική θέση της Οργάνωσης είναι επίσης η λειτουργία «Μεταβατικών Τμημάτων» για παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία, για να βοηθηθούν στην εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, αλλά και η παραχώρηση χρόνου στις σχολικές μονάδες, ως μέρος της στελέχωσης, για παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας.

Η ΠΟΕΔ σημειώνει ότι δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποδεχθεί "τον περαιτέρω μαρασμό του θεσμού" ούτε και την επέκταση της εργοδότησης εκπαιδευτικών σε πρωινό χρόνο, με το απαράδεκτο εργασιακό καθεστώς της αγοράς υπηρεσιών.

Δηλώνει επίσης την ετοιμότητά της να προσέλθει σε εποικοδομητικό διάλογο με συγκεκριμένες εισηγήσεις, έτσι ώστε να αποφευχθεί η επανάληψη της περσινής απαράδεκτης κατάστασης που παρατηρήθηκε, όπως και οι οποιεσδήποτε δυσάρεστες και ανεπιθύμητες εντάσεις στον χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Πηγή: ΚΥΠΕ 

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί για τα 5,800,000 ευρώ του Τζόκερ
Η ΑΗΚ ανακοίνωσε νέες περιοχές εγκατάστασης έξυπνων μετρητών
Τελεσίγραφο Βουλής στην Κυβέρνηση για θεσμικό πλαίσιο για τα παιδιά που νοσούν μέχρι τον Σεπτέμβριο
Στήριξη της Κύπρου σε τρεις καίριες περιβαλλοντικές πολιτικές της ΕΕ
Τέλος σχεδίου επιχορήγησης διακοπών χαμηλοσυνταξιούχων-Άνω των 8.000 οι αιτήσεις
Εργασίες στον αυτοκινητόδρομο στην επαρχία Λάρνακας
Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου οι δηλώσεις εισοδήματος εταιρείας-αυτοεργοδοτουμένων
Συνεχίζονται οι προσπάθειες για επαναπατρισμό 55 Κυπρίων-Τρεις συνοδοί ασθενών στην Ιορδανία
Παράνομη απόρριψη αποβλήτων σε κρατικό δάσος στο Πελένδρι (pics)
Μεταφορές αιτήσεων φοιτητικής χορηγίας με κασόνια και καταβολή σε μη δικαιούχους-Τα ευρήματα της Ελεγκτικής