Επιμένει στη θέση του το υπουργείο Παιδείας για τα αποτελέσματα των εξετάσεων τετραμήνων

Τη στήριξή του στο έργο των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανόμενου εκείνου που αφορά στην αξιολόγηση μαθητών και αντικρούει κάθε προσπάθεια αμφισβήτησής του, εκφράζει, σε ανακοίνωση του, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ).

Αναφέρει, παράλληλα, ότι έδωσε αυτές τις ημέρες στη δημοσιότητα την αξιολόγηση που έγινε από τους εκπαιδευτικούς σε όλα τα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές, η οποία έγινε με τον ίδιο τρόπο που έγινε και στα δυο προηγούμενα σχολικά έτη (με επιμέρους πρακτικές βελτιώσεις στη διεκπεραίωση του όλου έργου).

«Χθεσινή δημόσια τοποθέτηση του Αντιπροέδρου της ΟΕΛΜΕΚ, ο οποίος αμφισβήτησε αυτά τα στοιχεία, αποτελεί ουσιαστικά αμφισβήτηση του έργου της αξιολόγησης των μαθητών που έγινε από χιλιάδες εκπαιδευτικών μας», προσθέτει.

Σημειώνει ότι το Υπουργείο διαθέτει πάντοτε τα στοιχεία που συγκεντρώνει από όλα τα σχολεία και αυτά απεικονίζουν τη δραστηριότητα των εκπαιδευτικών και των μαθητών/-τριών.

«Είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς με ποια λογική μπορεί αυτά να αμφισβητούνται. Το ΥΠΠΑΝ εκφράζει τη στήριξή του στο έργο των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανόμενου εκείνου που αφορά στην αξιολόγηση μαθητών και αντικρούει κάθε προσπάθεια αμφισβήτησής του. Οι εκπαιδευτικοί μας και τα σχολεία καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να φέρουν σε πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το έργο τους. Όταν κάποιοι με αφοριστικές παρεμβάσεις ουσιαστικά μηδενίζουν το έργο τους δεν προσφέρεται καλή υπηρεσία στην εκπαίδευση», αναφέρει.

Σημειώνει ότι είναι κατανοητό ότι σε κάθε διαδικασία αξιολόγησης δεν μπορεί να είναι όλοι «ευχαριστημένοι».

«Μια αξιολόγηση δεν έχει όμως ένα τέτοιο στόχο. Σημασία δεν έχει αυτή καθαυτή η αξιολόγηση, αλλά τα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα οποία υπάρχουν είτε γίνει είτε δεν γίνει αξιολόγηση. Καλό και χρήσιμο είναι πάντως να τα γνωρίζουμε. Θα πρέπει να επαναλαμβάνουμε ότι κάθε απόπειρα υπονόμευσης της αξιολόγησης ουσιαστικά ισοδυναμεί με προσανατολισμό προς μια εκπαίδευση αποκομμένη από την αξία. Είναι αυτονόητο ότι για να υπάρχουν αξίες στην εκπαίδευση θα πρέπει να υπάρχει και αξιολόγηση», καταλήγει το Υπουργείο, στην ανακοίνωση του.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

ΥΠΕΣ: Η Κυβέρνηση στηρίζει και ενισχύει τις ορεινές περιοχές
Τερματισμό πειθαρχικών διώξεων κατά Ν. Λοϊζίδη ζητούν εκπαιδευτικοί της Ισότητας
Ψάχνουν λύσεις μέσω δυο νομοσχεδίων για την αδήλωτη εργασία-Ψηλά τα ποσοστά στην οικοδομική βιομηχανία
Στο Υπουργικό τις επόμενες ημέρες πρόγραμμα για λειψυδρία-Συζητείται η αγορά τεχνολογίας για τεχνητή βροχή
Δωρεάν φυτά στο αεροδρόμιο Λάρνακας στο πλαίσιο δράσης «Πράσινη λεμονάδα»
Κορυφαία προτεραιότητα του Υπουργείου Υγείας η αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού-«Η πρόληψη είναι δύναμη»
Μικρή η παραγωγή σταφιλιών λόγω ανομβρίας
Στο διαστημικό χάρτη η Κύπρος με μικροδορυφόρο και υπερσύγχρονο τρισδιάστατο εκτυπωτή μετάλλων
Αίθριος ο καιρός-Στους 32 βαθμούς η θερμοκρασία
Το κέντρο που παρέχει θεραπείες στα παιδιά από το 1957… «Είναι ευλογία η δουλειά που κάνουμε»