Επιμένει στη θέση του το υπουργείο Παιδείας για τα αποτελέσματα των εξετάσεων τετραμήνων

Τη στήριξή του στο έργο των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανόμενου εκείνου που αφορά στην αξιολόγηση μαθητών και αντικρούει κάθε προσπάθεια αμφισβήτησής του, εκφράζει, σε ανακοίνωση του, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ).

Αναφέρει, παράλληλα, ότι έδωσε αυτές τις ημέρες στη δημοσιότητα την αξιολόγηση που έγινε από τους εκπαιδευτικούς σε όλα τα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές, η οποία έγινε με τον ίδιο τρόπο που έγινε και στα δυο προηγούμενα σχολικά έτη (με επιμέρους πρακτικές βελτιώσεις στη διεκπεραίωση του όλου έργου).

«Χθεσινή δημόσια τοποθέτηση του Αντιπροέδρου της ΟΕΛΜΕΚ, ο οποίος αμφισβήτησε αυτά τα στοιχεία, αποτελεί ουσιαστικά αμφισβήτηση του έργου της αξιολόγησης των μαθητών που έγινε από χιλιάδες εκπαιδευτικών μας», προσθέτει.

Σημειώνει ότι το Υπουργείο διαθέτει πάντοτε τα στοιχεία που συγκεντρώνει από όλα τα σχολεία και αυτά απεικονίζουν τη δραστηριότητα των εκπαιδευτικών και των μαθητών/-τριών.

«Είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς με ποια λογική μπορεί αυτά να αμφισβητούνται. Το ΥΠΠΑΝ εκφράζει τη στήριξή του στο έργο των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανόμενου εκείνου που αφορά στην αξιολόγηση μαθητών και αντικρούει κάθε προσπάθεια αμφισβήτησής του. Οι εκπαιδευτικοί μας και τα σχολεία καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να φέρουν σε πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το έργο τους. Όταν κάποιοι με αφοριστικές παρεμβάσεις ουσιαστικά μηδενίζουν το έργο τους δεν προσφέρεται καλή υπηρεσία στην εκπαίδευση», αναφέρει.

Σημειώνει ότι είναι κατανοητό ότι σε κάθε διαδικασία αξιολόγησης δεν μπορεί να είναι όλοι «ευχαριστημένοι».

«Μια αξιολόγηση δεν έχει όμως ένα τέτοιο στόχο. Σημασία δεν έχει αυτή καθαυτή η αξιολόγηση, αλλά τα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα οποία υπάρχουν είτε γίνει είτε δεν γίνει αξιολόγηση. Καλό και χρήσιμο είναι πάντως να τα γνωρίζουμε. Θα πρέπει να επαναλαμβάνουμε ότι κάθε απόπειρα υπονόμευσης της αξιολόγησης ουσιαστικά ισοδυναμεί με προσανατολισμό προς μια εκπαίδευση αποκομμένη από την αξία. Είναι αυτονόητο ότι για να υπάρχουν αξίες στην εκπαίδευση θα πρέπει να υπάρχει και αξιολόγηση», καταλήγει το Υπουργείο, στην ανακοίνωση του.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Διαφορετικές αναγνώσεις στην Επιτροπή Νομικών στην πρόταση νόμου για καθορισμού θητειών βουλευτών
Στους 20 ανήλθε ο αριθμός των μαθητών μετά το τροχαίο με λεωφορείο στα κατεχόμενα
Βρέθηκε βρέφος σε σακούλα δίπλα σε κάδο απορριμμάτων στον Άλιμο-Προσήχθη η γυναίκα που δηλώνει μητέρα του
Όρισε συνέδριο για τις 14 Ιουνίου η ΔΗΠΑ-Επικαιροποιεί θέσεις και χαράζεται πολιτική
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες με τον μητροκτόνο μετά τη δολοφονία–Οι πόζες του 21χρονου στα social media
Διπλωματικό θρίλερ για την Ουκρανία-Ο Λαβρόφ δεν θα ταξιδέψει στην Κωνσταντινούπολη, όλα τα φώτα στραμμένα στον Πούτιν
Πράσινο φως στο 17ο πακέτο κυρώσεων ΕΕ κατά Ρωσίας
Ξεκαθαρίζει για τις ανασκαφές σε λάθος σημεία η ΔΕΑ-«Ανακριβής ισχυρισμός»
Παραμένουν τα ίδια δεδομένα για τις οφειλές των Σωματείων-«Οι αποφάσεις δεν έχουν διαφοροποιηθεί»
ΒΙΝΤΕΟ: Τροχαίο ατύχημα με λεωφορείο που μετέφερε μαθητές στα κατεχόμενα-10 τραυματίες