Στην αντεπίθεση ο Προδρόμου για τα τετράμηνα-«Δεν γίνεται να ξεκινά ξανά η ίδια συζήτηση»

Στην αντεπίθεση βγήκε ο υπουργός Παιδείας, όσον αφορά στη συζήτηση που έχει ξεκινήσει και το αίτημα των οργανωμένων γονέων, για αναστολή των εξετάσεων για το δεύτερο τετράμηνο, για τη Γ’ Λυκείου, αφήνοντας μάλιστα αιχμές, για το γεγονός ότι το Υπουργείο είχε την πρόθεση να ξεκινήσει συζήτηση, για την ενοποίηση των Παγκύπριων Εξετάσεων, με τις εξετάσεις τετραμήνων, ωστόσο οι εμπλεκόμενοι φορείς ήταν αρνητικοί.

Ο Πρόδρομος Προδρόμου, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, κληθείς να σχολιάσει την ανακοίνωση των οργανωμένων γονέων Μέσης Εκπαίδευσης και το αίτημά τους για αναστολή των εξετάσεων για το δεύτερο τετράμηνο και μόνο για τη Γ’ τάξη Λυκείων και Τεχνικών Σχολών, τόνισε πως ο θεσμός των εξετάσεων τετραμήνων είχε ψηφιστεί από την Βουλή, με πρόνοια μάλιστα να τεθούν σε εφαρμογή κλιμακωτά. Όπως υπέδειξε, τη σχολική χρονιά 2019-2020 εφαρμόστηκαν στην Α’ Λυκείου, τη σχολική χρονιά 2020-2021 επεκτάθηκαν και στη Β’ Λυκείου και την τρέχουσα σχολική χρονιά επεκτάθηκαν και στη Γ’ Λυκείου, ενώ από την επόμενη θα εφαρμοστούν και στα Γυμνάσια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Φωνάζουν για τα τετράμηνα οι γονείς, καταγγέλλουν στρεβλώσεις στη Β' σειρά των εξετάσεων

«Δεν μπορούμε σε κάθε βήμα να ξεκινούμε την ίδια συζήτηση. Αν θέλουμε ουσιαστική εκπαίδευση, πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση και πρέπει να είναι αξιόπιστη. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι είναι ενιαία η εξέταση και είναι η ίδια σε κάθε σχολείο και δεν είναι στην ευχέρεια του κάθε καθηγητή να αποφασίζει τα θέματα. Σε όλες τις χώρες υιοθετούνται τέτοια συστήματα».

Ο κ. Προδρόμου υπέδειξε, δε, ότι οι γονείς πριν από τέσσερις εβδομάδες ζητούσαν την αναστολή των εξετάσεων για τους τελειόφοιτους των Λυκείων και των Τεχνικών Σχολών, για το πρώτο τετράμηνο, ενώ τώρα που έχουν εφαρμοστεί, ξεκίνησαν να μιλούν για το δεύτερο τετράμηνο.

Αναφερόμενος στις σκέψεις που υπάρχουν να μην γίνονται χωριστά οι εξετάσεις τετραμήνου και οι Παγκύπριες, αλλά να γίνονται ενιαία, ο Πρόδρομος Προδρόμου σημείωσε ότι το Υπουργείο είναι έτοιμο να ξεκινήσει τις συζητήσεις, ενώ δεν παρέλειψε να μην αφήσει τις αιχμές του.

«Όταν θέσαμε το θέμα το καλοκαίρι έγκαιρα για συζήτηση, η αντιμετώπιση ήταν αρνητική. Οι καθηγητές ήταν αρνητικοί και οι γονείς είπαν όχι και να προχωρήσουμε έτσι και μετά βλέπουμε. Από την αρχή του χρόνου, οι μαθητές είχαν οδηγίες από νωρίς. Η θέση των γονιών ήταν ότι δεν υπήρχε χρόνος να το συζητήσουμε και προχωράμε έτσι και βλέπουμε. Μία θέση που ακολούθησε το Υπουργείο, αν και πιστεύουμε ότι υπήρχε χρόνος για συζήτηση».

Ο υπουργός, συνεχίζοντας επεσήμανε, με έντονο ύφος ότι τόνισε πως στόχος τους είναι να προετοιμάσουν τα παιδιά για το τι θα αντιμετωπίσουν στα πανεπιστήμια. Αναφερόμενος στο πρόγραμμα των Παγκύπριων και των ημερομηνιών, ο κ. Προδρόμου υπέδειξε πως δεν θα ακολουθήσουν διαδικασίες απάνθρωπες, αλλά λογικές, όπως ισχύουν στις υπόλοιπες χώρες.

Πάντως, δεν έκρυψε και τη δυσαρέσκειά του, όσον αφορά στο γεγονός ότι γίνεται εκτεταμένη συζήτηση γύρω από το θέμα των εξετάσεων, σημειώνοντας πως αυτή τη στιγμή το Υπουργείο είναι στη διαδικασία να επικαιροποιήσει και να ενισχύσει τα μαθησιακά προγράμματα και να εντάξει στην εκπαίδευση τους στόχους στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2030.  

Δειτε Επισης

Ο Δήμος Λευκωσίας παρουσίασε το πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικών του εκδηλώσεων
Τ. Χατζηττοφή: «Είμαι αποφασισμένη να κινητοποιήσω τους πάντες κατά του εξισλαμισμού της Κύπρου»
Θα συνεχίσει την «Προίκα του Μωρού» το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας
Οργιώδες παρασκήνιο για την απεργία των γιατρών-Βρήκε το… εμβόλιο ο Δίπλαρος, καταρχήν συμφωνία
Διακοπή παροχής νερού σε Κελλιά και Τρούλλους, λόγω διαρροής
Πέραν του 50% η αύξηση στα εγκεκριμένα ευρωπαϊκά κονδύλια για Κύπρο-Κεντρικός άξονας η μέγιστη δυνατή απορρόφηση
Πρόθυμη για διάλογο, ώστε να βρεθεί ολιστική λύση με τους γιατρούς, δηλώνει η Κυβέρνηση
Διπλή κίτρινη προειδοποίηση για καταιγίδες και ανέμους από τη Μετεωρολογική
Επισπεύδεται η εφαρμογή του σχεδίου Δημοτικών Αποβλήτων
Δεν προκύπτει αδίκημα για το λειτουργό ΥΠΑΝ που καταγγέλθηκε για σεξουαλική παρενόχληση