Συζήτησαν για την παρακολούθηση της παράνομης μετανάστευσης Δράκου και Leggeri

Θέματα κοινού ενδιαφέροντος σχετικά με τη συνεργασία της Frontex με τις αρμόδιες αρχές της Κύπρου για την ασφάλεια των συνόρων και την παρακολούθηση των τάσεων της παράνομης μετανάστευσης σε συνδυασμό με το διασυνοριακό έγκλημα, ήταν στο επίκεντρο εθιμοτυπικής συνάντησης της Υπουργού Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης, Στέφης Δράκου με τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Frontex, Fabrice Leggeri.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης «μέσα από τη γόνιμη ανταλλαγή απόψεων επαναβεβαιώθηκε η κοινή προσέγγιση για ενίσχυση της προστασίας των εξωτερικών συνόρων της Κύπρου, που αποτελούν ουσιαστικά και σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω της υποστήριξης των μελών της Frontex.

Η Υπουργός ευχαρίστησε τον κ. Leggeri για την επίσκεψη αλλά και τη συνολική βοήθεια που παρέχει η Ευρωπαϊκή Συνοριοφυλακή και Ακτοφυλακή στα κράτη μέλη της EE και ειδικότερα στη χώρα μας ενώ εξέφρασε και τη βεβαιότητα ότι η στενή συνεργασία των δύο πλευρών θα συνεχιστεί με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση των έντονων μεταναστευτικών προκλήσεων.

Πηγή: ΚΥΠΕ 

Δειτε Επισης

Το νεκρό καγκουρό μετά από μάχη και η παραλαβή από ζωολογικό κήπο... μυστήριο-Όσα υποστηρίζει ο 36χρονος
Εξέλιξη στην υπόθεση Λαρένα για στημένους αγώνες-Έκλεισε με απόφαση Εισαγγελέα, σύμφωνα με την Αστυνομία
Αίτημα για παραμερισμό του διατάγματος αναστολής των εργασιών στο λιμάνι Πεντακώμου κατέθεσε η Εισαγγελία
Το θεσμικό πινγκ πονγκ πάνω από τις φουκούδες και η αδυναμία αντιμετώπισης της αλήθειας
Σύλληψη 36χρονο στην κατοχή του οποίο βρέθηκαν προϊόντα CBD χωρίς να έχει άδεια κυκλοφορίας
Μαρτυρία κάρφωσε 47χρονο σχετικά με την πυρκαγιά σε αποθήκη στο Ζακάκι
Από κρανιοεγκεφαλική κάκωση έπειτα από πτώση επήλθε ο θάνατος του 43χρονου στη Λεμεσό
Βαθαίνει η κόντρα, απαντά σε Εισαγγελέα ο Αρναούτης-Τον «προκαλεί» για επαναξιολόγηση και νέες οδηγίες
Συνολικά 28 τεκμήρια κατέθεσε η Κατηγορούσα Αρχή στο Κακουργιοδικείο για την υπόθεση Αϊκούτ
Στο μικροσκόπιο Αστυνομίας και Υπουργείου τα email με θρησκευτικό περιεχόμενο που λήφθηκαν στα σχολεία