Κατάργηση των εξετάσεων τετραμήνων ζητά η ΟΕΛΜΕΚ-«Δεν είναι προς όφελος των μαθητών»

Την κατάργηση των εξετάσεων τετραμήνων ζητούν οι καθηγητές, αφού όπως υποστηρίζουν δεν λειτουργούν προς όφελος του δημόσιου σχολείου και κυρίως των μαθητών. Την ίδια ώρα, το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο έχει εξουσιοδοτήσει τη Γραμματεία της οργάνωσης όπως ξεκινήσει επαφές με τους αρμόδιους φορείς για το θέμα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μετά την ολοκλήρωση των Εξετάσεων Τετραμήνων (Α΄ Τετράμηνο), οι οποίες εφαρμόστηκαν φέτος για πρώτη φορά σε ολόκληρο το φάσμα του Λυκειακού Κύκλου, το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ προχώρησε σε αξιολόγηση του θεσμού και κατέληξε σε κάποια συμπεράσματα.

«Είναι πλέον πασιφανή τα προβλήματα που δημιουργούνται από την εφαρμογή των ενδιάμεσων Εξετάσεων Τετραμήνων (συρρίκνωση ωφέλιμου διδακτικού χρόνου, δημιουργία ενός εξαιρετικά πιεστικού σχολικού προγράμματος που έχει αρνητικό αντίκτυπο για τις σχολικές μονάδες, τους εκπαιδευτικούς και κυρίως τους/τις μαθητές/-τριες κ.ά.)», αναφέρουν οι καθηγητές και προσθέτουν πως «είναι πλήρως τεκμηριωμένο το γεγονός ότι ουσιαστικά κανένας από τους στόχους που είχαν τεθεί εξαρχής από το ΥΠΠΑΝ για την εφαρμογή του εν λόγω θεσμού (π.χ. “βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων”, “μείωση της παραπαιδείας”, “αποφόρτιση της ύλης”, “μείωση του άγχους και της πίεσης για τους/τις μαθητές/μαθήτριες”, “αύξηση προσωπικού ελεύθερου χρόνου μαθητών/μαθητριών”, “ώθηση στην αξιοποίηση των νέων ανατροφοδοτικών μορφών συνεχούς και δημιουργικής αξιολόγησης”, “καταξίωση του σχολικού χρόνου στη συνείδηση των μαθητών/-τριών”, “μετατροπή του σχολείου σε κοινότητα μάθησης και δημιουργία”) δεν έχει επιτευχθεί».

Συνεχίζοντας, η ανακοίνωση αναφέρει πως «λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω αποτελέσματα από τη φετινή πλήρη εφαρμογή των ενδιάμεσων εξετάσεων  Τετραμήνων, καθώς επίσης και ενόψει της επέκτασης του θεσμού στον Γυμνασιακό Κύκλο από την επόμενη σχολική χρονιά, το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ επαναφέρει την θέση για κατάργηση των Εξετάσεων Τετραμήνων, οι οποίες θεωρούμε ότι δεν λειτουργούν προς όφελος του Δημόσιου Σχολείου και κυρίως των μαθητών/-τριών».

Το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ εξουσιοδοτεί τη Γραμματεία της Οργάνωσης να ετοιμάσει αναλυτικό υπόμνημα αναφορικά με την αξιολόγηση του εν λόγω θεσμού, το οποίο θα σταλεί στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργείου Παιδείας.

«Τέλος, το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ εξουσιοδοτεί τη Γραμματεία να προχωρήσει σε ενημερωτικές επαφές με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, οι οποίες θα ξεκινήσουν από τη Συνάντηση με την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, που έχει ήδη οριστεί για την Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022. Ταυτόχρονα ζητούμε την άμεση έναρξη διαλόγου για την εξεύρεση ενός αποτελεσματικού συστήματος αξιολόγησης των μαθητών/τριών προς όφελος των ιδίων και γενικά του Δημόσιου Σχολείου».

 

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Άναψε πράσινο φως η Ολομέλεια για την μεταβίβαση και εγγραφή οχημάτων υπό ανάκλήση
Επέκταση θερινού σχολείου στα ειδικά σχολεία ψήφισε η Βουλή
Πράσινο Βουλής για επέκταση στους 12 μήνες του δικαιώματος διακοπής εργασίας από μητέρες
Χάος στα συνεργεία για ταχογράφους φορτηγών και λεωφορείων-Εξετάζει αλλαγές το ΤΟΜ
Εξάμηνη καθυστέρηση στην επέκταση και ανακαίνιση της εντατικής νεογνών στο Μακάρειο-Αγανάκτηση από την Επ. Υγείας
«Η ισότητα των φύλων δεν είναι απλώς πολιτικός στόχος αλλά νομική υποχρέωση»
Σοβαρές καθυστερήσεις εξέτασης των αιτημάτων φαρμάκων ογκολογικών ασθενών
«Στο πλευρό της Ανθρωπότητας»-Την 8η Μαΐου τιμάται η Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου
Καταβολή εφάπαξ ποσού σε όσους δικαιούχους δεν συμμετείχαν στο Σχέδιο «κτίΖΩ» αποφάσισε το Υπουργικό