Το διεθνές Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Χαλλουμιού ανέλαβε η ImarComms Digital

Η ImarComms Digital ανέλαβε το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Χαλλουμιού σε στρατηγικής σημασίας ηπείρους για ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας και των πλατφόρμων πωλήσεων του Νο1 γεωργικού προϊόντος εξαγωγής της Κύπρου με πωλήσεις πέραν των 240 εκατομμύριων ευρώ ετησίως.

Η ImarComms Digital ανέλαβε μετά από διαγωνισμό του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας να κτίσει τη Ψηφιακή Στρατηγική προώθησης του Χαλλουμιού με τα πιο σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, τακτικές, πλατφόρμες και μεθόδους προβολής και προώθησης ανά το παγκόσμιο.

Με την ολοκλήρωση του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης η ImarComms Digital συνέλαβε στη δημιουργία προβολής του Κυπριακού Χαλλουμιού σε Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία, Αμερική και Μέση Ανατολή.

Σε δηλώσεις του ο Περικλής Έλληνας Managing Director της ImarComms Digital, ανέφερε μεταξύ άλλων: ‘’Χαιρόμαστε πάρα πολύ για την ανάθεση αυτή εφόσον μας δόθηκε η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις πολλών χρόνων για να βοηθήσουμε την Κύπρο μας και την προβολή των αγροτικών της προϊόντων. Θεωρούμε ότι έχουμε όλα τα εχέγγυα για μια δημιουργική και αποτελεσματική παρουσία σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη για να κάνουμε το Κυπριακό Χαλλούμι ένα παγκόσμια γνωστό brand.’’

Η ImarComms Digital δημιούργησε την ιστοσελίδα halloumi.cy ως βάση της πρώτης επαφής των καταναλωτών με το Κυπριακό προϊόν και την Κύπρο, η οποία παρουσιάστηκε σε 4 γλώσσες: Αγγλικά, Αραβικά, Ιαπωνικά και Κινέζικα. Η ιστοσελίδα διανθίστηκε με παραδοσιακές συνταγές με Χαλλούμι, ιστορικό και φωτογραφικό υλικό και όλες τις σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να προβάλει το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας. Παράλληλα έχουν δημιουργηθεί εκστρατείες ενημέρωσης και προβολής για την ιστορία, σύσταση, και πώληση του Χαλλουμιού ως ΠΟΠ στις πιο πάνω γλώσσες με στόχο τις αντίστοιχες αγορές.

‘’Μετά από Διεθνή έρευνα διαφάνηκε ότι οι δυνατότητες ανάπτυξης και προώθησης του Κυπριακού Χαλλουμιού μπορούν να αναπτύξουν τις πωλήσεις του κοντά στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2027, από τα 240 εκατομμύρια ευρώ που είναι σήμερα, ανέφερε o κύριος Έλληνας. Στόχος μας είναι μέσα από τη διεθνή γνώση και εμπειρία μας να συμβάλουμε έμπρακτα και αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση, θέτοντας το πιο πάνω ποσό ως Εθνικό Στόχο και καθήκον όλων όσων εμπλέκονται στην παραγωγή, διανομή, διάθεση και πώληση του Χαλλουμιού σε όλο τον κόσμο.

Ένα μικρό μέρος της δουλειάς που υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα, αλλά και το σκεπτικό της Στρατηγικής που δημιουργήθηκε για να αντιμετωπιστούν οι πάμπολλες διεθνείς προκλήσεις μέσω της δημιουργία του Διεθνές Στρατηγικού Πλάνου Δράσης για το Χαλλούμι μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της ImarComms Digital

Δειτε Επισης

Σπουδάζουν, αλλά μόνο ένας στους τρεις δουλεύει σε θέση εργασίας αντίστοιχη του επιπέδου και αντικειμένου σπουδών του
Μικρός χώρος, μεγάλες ιδέες για τη βεράντα με ΙΚΕΑ τώρα το καλοκαίρι
Το Cardiac Innovation Center γιορτάζει 4 χρόνια πρωτοπορίας στην Καρδιοχειρουργική
Ο Shaul Keinan και το όραμα της Κύπρου ως διεθνής επιχειρηματικός προορισμός
Πώς ένας τεχνολογικός οραματιστής επενδύει στην Κύπρο του μέλλοντος
Η νέα γενιά αλλάζει τα δεδομένα στη φιλοξενία
Καλοκαίρι σε τάξη! Έξυπνες λύσεις για ρούχα και αξεσουάρ χωρίς ακαταστασία
Zero Waste HoReCa: Η Coca-Cola στην Κύπρο στηρίζει τις επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας.
Άγγελος Πέτρου: Από τον δρόμο στη σκηνή, από το όραμα στην πράξη
Foody Pro: Ακόμα περισσότερα αγαπημένα σου καταστήματα διαθέσιμα με αποκλειστικά προνόμια