Προειδοποιούν με μέτρα οι καθηγητές, φωνάζουν για κωλυσιεργία από το ΥΠΠΑΝ

Με τη λήψη δυναμικών μέτρων προειδοποιούν οι καθηγητές, οι οποίοι διαμαρτύρονται για κωλυσιεργία, από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, για επίλυση σημαντικών θεμάτων, ανάμεσά τους και ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών για την Γ’ Λυκείου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και για αρκετά ζητήματα, πριν ακόμα από την έναρξή της, η ΟΕΛΜΕΚ είχε επισημάνει σειρά ζητημάτων, τα οποία έχρηζαν κατάλληλου χειρισμού ώστε να μην προκαλέσουν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

«Δυστυχώς, παρατηρούμε μια τακτική κωλυσιεργίας από μέρους του ΥΠΠΑΝ, το οποίο δείχνει απρόθυμο τόσο να τα συζητήσει με την ΟΕΛΜΕΚ όσο και να δρομολογήσει την επίλυσή τους, παρά τα επανειλημμένα αιτήματα που έχουμε υποβάλει για διάλογο. Ως ΟΕΛΜΕΚ, τονίζουμε ότι η τακτική κωλυσιεργίας από το ΥΠΠΑΝ δεν πρόκειται να γίνει άλλο αποδεκτή».

Ειδικότερα, από τα πολλά ζητήματα που υπάρχουν, η ΟΕΛΜΕΚ καταγράφει τρία συγκεκριμένα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης, γιατί επηρεάζουν αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Όπως αναφέρουν:

«1).   Το πρώτο ζήτημα αφορά τα Πλαίσια Μάθησης κυρίως της Γ’ Λυκείου αλλά και των άλλων τάξεων του Λυκείου, όπου δεν έγινε ορθή αντιστοίχιση της διδακτέας ύλης με τον πραγματικά διαθέσιμο διδακτικό χρόνο.  Παρά την ετοιμότητά μας για διάλογο και κατάθεση συγκεκριμένων εισηγήσεων, το ΥΠΠΑΝ ουσιαστικά έκλεισε τις πόρτες του διαλόγου και παρουσιάζεται απρόθυμο να συζητήσει σοβαρά το θέμα και να λάβει υπόψη τις απόψεις των άμεσα επηρεαζομένων, δηλαδή των διδασκόντων καθηγητών, γεγονός που θεωρούμε απαράδεκτο.

2).    Το δεύτερο ζήτημα αφορά στον προγραμματισμό που ανακοίνωσε το ΥΠΠΑΝ για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 για τη Γ’ Λυκείου, ο οποίος δεν είναι συμβατός ούτε με τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Σχολείων ούτε με τη Νομοθεσία των Παγκύπριων Εξετάσεων Πρόσβασης.  Η ΟΕΛΜΕΚ απέστειλε στις 20 Αυγούστου 2021 γραπτώς αίτημα για διάλογο, κάτι που επανέλαβε σε αρκετές περιπτώσεις και τηλεφωνικά, χωρίς να βρει ανταπόκριση.

3).    Το τρίτο ζήτημα που καταγράφουμε είναι η διενέργεια ελέγχου μέσω των rapid test κάθε 72 ώρες, το οποίο δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και προκαλεί την απώλεια ωφέλιμου διδακτικού χρόνου. Είχαμε επισημάνει το θέμα ήδη σε συνάντηση που πραγματοποιήσαμε με τους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 11 Αυγούστου και η εφαρμογή του μέτρου από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχει επιβεβαιώσει τις προβλέψεις μας.  Σχετική επιστολή έχουμε αποστείλει στους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 13 Σεπτεμβρίου 2021, χωρίς να έχουμε πάρει μέχρι τώρα απάντηση».

Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω, συνεχίζει η ανακοίνωση, η ΟΕΛΜΕΚ προειδοποιεί ότι δεν θα κάνει αποδεκτή την περαιτέρω κωλυσιεργία και χρονοτριβή στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων, «τα οποία εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και της διδασκαλίας, η οποία επηρεάζει αρνητικά τους μαθητές/τριες, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η ΟΕΛΜΕΚ δεν αποκλείει και τη δυναμική αντίδραση».

Δειτε Επισης

Λοττίδη: Επιζήμιες για ανθρώπινη αξιοπρέπεια oι διακρίσεις σεξουαλικού προσανατολισμού
Οι ημερομηνίες που θα καταβληθεί το επίδομα τέκνου και πολύτεκνης μάνας
Οι αναφορές του Υπουργού Υγείας για τα προβλήματα στα καινοτόμα φάρμακα-«Θα βρεθεί η χρυσή τομή»
Τέλος στο σίριαλ γενικού διευθυντή στον ΟΑΥ-Διόρισε Ανδρέα Παπακωνσταντίνου το Δ.Σ. του οργανισμού
Σκόνη και άνεμοι στο καιρικό μενού-Στους 33 βαθμούς ανεβαίνει η θερμοκρασία
Δημοσκόπηση για τα πέντε χρόνια ΓεΣΥ-Τα πλεονεκτήματα και ο βαθμός ικανοποίησης των δικαιούχων
Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Κρούουν τον κώδωνα για την κινεζική πλατφόρμα Temu-«Δεν σέβεται τις ευρωπαϊκές νομοθεσίες»
Υφ. Πολιτισμού: Καινοτόμος η πλατφόρμα CENSUS για την σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία
Δεκτή η αναπομπή νόμου για τις καινοτόμες επιχειρήσεις