Προειδοποιούν με μέτρα οι καθηγητές, φωνάζουν για κωλυσιεργία από το ΥΠΠΑΝ

Με τη λήψη δυναμικών μέτρων προειδοποιούν οι καθηγητές, οι οποίοι διαμαρτύρονται για κωλυσιεργία, από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, για επίλυση σημαντικών θεμάτων, ανάμεσά τους και ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών για την Γ’ Λυκείου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και για αρκετά ζητήματα, πριν ακόμα από την έναρξή της, η ΟΕΛΜΕΚ είχε επισημάνει σειρά ζητημάτων, τα οποία έχρηζαν κατάλληλου χειρισμού ώστε να μην προκαλέσουν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

«Δυστυχώς, παρατηρούμε μια τακτική κωλυσιεργίας από μέρους του ΥΠΠΑΝ, το οποίο δείχνει απρόθυμο τόσο να τα συζητήσει με την ΟΕΛΜΕΚ όσο και να δρομολογήσει την επίλυσή τους, παρά τα επανειλημμένα αιτήματα που έχουμε υποβάλει για διάλογο. Ως ΟΕΛΜΕΚ, τονίζουμε ότι η τακτική κωλυσιεργίας από το ΥΠΠΑΝ δεν πρόκειται να γίνει άλλο αποδεκτή».

Ειδικότερα, από τα πολλά ζητήματα που υπάρχουν, η ΟΕΛΜΕΚ καταγράφει τρία συγκεκριμένα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης, γιατί επηρεάζουν αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Όπως αναφέρουν:

«1).   Το πρώτο ζήτημα αφορά τα Πλαίσια Μάθησης κυρίως της Γ’ Λυκείου αλλά και των άλλων τάξεων του Λυκείου, όπου δεν έγινε ορθή αντιστοίχιση της διδακτέας ύλης με τον πραγματικά διαθέσιμο διδακτικό χρόνο.  Παρά την ετοιμότητά μας για διάλογο και κατάθεση συγκεκριμένων εισηγήσεων, το ΥΠΠΑΝ ουσιαστικά έκλεισε τις πόρτες του διαλόγου και παρουσιάζεται απρόθυμο να συζητήσει σοβαρά το θέμα και να λάβει υπόψη τις απόψεις των άμεσα επηρεαζομένων, δηλαδή των διδασκόντων καθηγητών, γεγονός που θεωρούμε απαράδεκτο.

2).    Το δεύτερο ζήτημα αφορά στον προγραμματισμό που ανακοίνωσε το ΥΠΠΑΝ για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 για τη Γ’ Λυκείου, ο οποίος δεν είναι συμβατός ούτε με τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Σχολείων ούτε με τη Νομοθεσία των Παγκύπριων Εξετάσεων Πρόσβασης.  Η ΟΕΛΜΕΚ απέστειλε στις 20 Αυγούστου 2021 γραπτώς αίτημα για διάλογο, κάτι που επανέλαβε σε αρκετές περιπτώσεις και τηλεφωνικά, χωρίς να βρει ανταπόκριση.

3).    Το τρίτο ζήτημα που καταγράφουμε είναι η διενέργεια ελέγχου μέσω των rapid test κάθε 72 ώρες, το οποίο δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και προκαλεί την απώλεια ωφέλιμου διδακτικού χρόνου. Είχαμε επισημάνει το θέμα ήδη σε συνάντηση που πραγματοποιήσαμε με τους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 11 Αυγούστου και η εφαρμογή του μέτρου από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχει επιβεβαιώσει τις προβλέψεις μας.  Σχετική επιστολή έχουμε αποστείλει στους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 13 Σεπτεμβρίου 2021, χωρίς να έχουμε πάρει μέχρι τώρα απάντηση».

Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω, συνεχίζει η ανακοίνωση, η ΟΕΛΜΕΚ προειδοποιεί ότι δεν θα κάνει αποδεκτή την περαιτέρω κωλυσιεργία και χρονοτριβή στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων, «τα οποία εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και της διδασκαλίας, η οποία επηρεάζει αρνητικά τους μαθητές/τριες, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η ΟΕΛΜΕΚ δεν αποκλείει και τη δυναμική αντίδραση».

Δειτε Επισης

Επιμένει ο Σταυριανός, άσκησε έφεση επί της... τελεσίδικης απόφασης της Ολομέλειας-Ανύπαρκτη διαδικασία
Το πάθημα του Κομμωτή δεν έγινε μάθημα-Κρίθηκε αναγκαστική η νοσηλεία του δραπέτη αλλά έλαβε μόνος του εξιτήριο
Μυστήριο με άγνωστη φυλή που ζει στον Αμαζόνιο-Φωτογραφίες φέρνουν στο φως στοιχεία για τη ζωή τους
Κηδεύτηκε η εγκλωβισμένη «Κουλλού» της Αγίας Τριάδας-«Ένα πρόσωπο φωτεινό, γεμάτο αγάπη»
Σε διαθεσιμότητα ο Αστυνομικός που φρουρούσε τον 49χρονο δραπέτη
Από την γαστρεντερίτιδα στην κλινική και τελικά στην απόδραση-Στη δημοσιότητα η φωτογραφίες του 49χρνου
Στο νοσοκομείο τέσσερα πρόσωπα μετά από τροχαίο στον Άγιο Συλά
Απέδρασε κρατούμενος που νοσηλευόταν υπό αστυνομική φρούρηση σε ιδιωτική κλινική
Φιντάν σε Αλ Τζολάνι: «Δεν υπάρχει καμία απολύτως θέση για το PKK στη Συρία»
ΒΙΝΤΕΟ: Τουλάχιστον δέκα νεκροί από συντριβή μικρού αεροπλάνου στο κέντρο τουριστικής πόλης της Βραζιλίας