Συνάντηση με τον ΥΠΠΑΝ για την εγκύκλιο της 30ης Ιουνίου ζητεί η ΟΕΛΜΕΚ

Άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, ζητεί η ΟΕΛΜΕΚ, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, στην παρουσία και του Συνδέσμου Διευθυντών, όχι μόνο για τη συζήτηση της εγκυκλίου 30ης Ιουνίου 2021 αλλά και για την επίλυση των υπαρκτών προβλημάτων που αναδείχτηκαν όλη την προηγούμενη περίοδο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΟΕΛΜΕΚ, το Υπουργείο Παιδείας το απόγευμα της 30ης Ιουνίου 2021, θυμήθηκε «τις ιδιαίτερες συνθήκες με τις οποίες λειτούργησαν οι σχολικές μονάδες λόγω της πανδημίας κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2020-2021» και «αποφάσισε όπως οι μαθητές/μαθήτριες των Λυκείων και Τεχνικών Σχολών οι οποίοι/ες παρέμειναν στάσιμοι/ες λόγω επίδοσης παραπεμφθούν σε ανεξετάσεις και τον Σεπτέμβριο 2021».

Γιατί λοιπόν το ΥΠΠΑΝ δεν αναγνώρισε τις ιδιαίτερες συνθήκες νωρίτερα και περίμενε την τελευταία μέρα; Γιατί περίμενε να ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες (εξετάσεις, ενισχυτικά μαθήματα, ανεξετάσεις), να εκδώσουν τα σχολεία και οι Καθηγητικοί Σύλλογοι αποτελέσματα και να ενημερώσουν σχετικά τους γονείς των μαθητών/μαθητριών; διερωτάται η ΟΕΛΜΕΚ.

Διευκρινίζεται, ακόμα, ότι «ούτε η Οργάνωσή μας ούτε και οι Καθηγητικοί Σύλλογοι δεν έχουν οποιαδήποτε ένσταση να στηρίζονται και να βοηθούνται οι μαθητές/μαθήτριες. Αυτό πράττουν διαχρονικά και αυτό έπραξαν ακόμα περισσότερο στις ιδιάζουσες συνθήκες της πανδημίας, εξυπηρετώντας το καλώς νοούμενο συμφέρον των μαθητών/μαθητριών. Πάντοτε  όμως με το σωστό τρόπο και με τις δέουσες διαδικασίες».

«Με την εγκύκλιο όμως της 30ης Ιουνίου 2021, το ΥΠΠΑΝ ακυρώνει ουσιαστικά τις Διευθύνσεις των σχολείων και τους Καθηγητικούς Συλλόγους, ακυρώνει όλες τις προηγούμενες ενέργειες και πράξεις τους που λήφθηκαν με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ εκθέτει Διευθύνσεις και τους εκπαιδευτικούς στα μάτια των γονιών. Ταυτόχρονα, τέτοιες προσπάθειες που έχουν έντονο χαρακτήρα εξυπηρέτησης μικροπολιτικών συμφερόντων, πλήττουν το κύρος και την αξιοπιστία του Δημόσιου Σχολείου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Αντί λοιπόν να εστιάζει στα πραγματικά προβλήματα, το ΥΠΠΑΝ αναλώνεται σε σπασμωδικές και επικοινωνιακού τύπου ενέργειες, φορτώνοντας και πάλι όλο το βάρος στις Διευθύνσεις των σχολείων και στους εκπαιδευτικούς. Κάνει δε ιδιαίτερη εντύπωση, με πόση ευκολία αλλάζουν σε αυτές τις περιπτώσεις Νόμοι και Κανονισμοί, ενώ σε άλλες, πολύ πιο κρίσιμες για την εκπαίδευση, ακούμε συχνά το ίδιο το ΥΠΠΑΝ να επικαλείται Νόμους και Κανονισμούς, αρνούμενο να προωθήσει αναγκαίες αλλαγές, με το επιχείρημα «είναι Νόμος, δεν αλλάζει», αναφέρει τέλος η ΟΕΛΜΕΚ.

Δειτε Επισης

Ψηφίστηκε το επίμαχο νομοσχέδιο για δημόσιες συγκεντρώσεις, τι προνοεί-«Ντροπή, μας απειλούν να έρθουν σπίτια μας»
Συμπλοκή αλλοδαπών μπροστά στα μάτια αστυνομικών στις Φοινικούδες-Χειροπέδες σε τρεις (pics)
Επιχείρηση από το ΚΣΕΔ για ακυβέρνητο σκάφος λόγω εισροής υδάτων-Διασώθηκαν τρία πρόσωπα
Επισκέφθηκε τον ΠτΔ ο 21χρονος Νεκτάριος-«Να διασφαλίσουμε στα παιδιά μας αυτό που δικαιούνται, ίσες ευκαιρίες για όλους»
Tα ευρήματα που άνοιξαν τον δρόμο για σύλληψη της Μουρτζούκου-Πώς ανατράπηκαν οι εκθέσεις των ιατροδικαστών
Πέρασαν από τη Βουλή τα νομοσχέδια για τους προϋπολογισμούς ΕΟΑ
Ομόφωνα «ναι» από τη Βουλή για παράταση φοίτησης σε ειδικά σχολεία μέχρι τα 22 έτη
Χαιρετίζει τις νέες ρυθμίσεις για παραχώρηση τ/κ περιουσιών ο ΥΠΕΣ-«Στόχος να τερματιστεί η αδιαφάνεια και η κατάχρηση»
Αιχμές Γεάδη για Κύπριους ευρωβουλευτές-«Επιχειρούν να υποσκάψουν τις ενέργειες μου για ανάδειξη του Κυπριακού»
Μόνο το 35% αποφοίτων βρίσκει εργασία στον τόμεα του-Περιορισμένες ευκαιρίες πρακτικής