Υιοθέτησε πρόταση Αβέρωφ το ΥΠΠΑΝ-Δεύτερη ευκαιρία σε στάσιμους μαθητές
15:59 - 30 Ιουνίου 2021

Ως γνωστόν οι μαθητές και οι μαθήτριες αντιμετώπισαν στη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-21 ιδιαίτερες δυσκολίες από τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας.
Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, αναγνωρίζοντας τις συνθήκες πίεσης που βίωσαν οι μαθητές και μαθήτριες και λαμβάνοντας υπόψη και την έκκληση που έγινε από τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού κ. Αβέρωφ Νεοφύτου για να δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στασιμότητας, αποφασίζει όπως οι μαθητές/μαθήτριες Λυκείων και Τεχνικών Σχολών που μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων παραμένουν στάσιμοι/ες, έχουν την ευκαιρία να επανεξεταστούν στα αντίστοιχα μαθήματα στις αρχές Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων για την επόμενη σχολική χρονιά.
Επομένως, στη βάση της τροποποίησης των Κανονισμών που εγκρίθηκε από τη Βουλή των Αντιπροσώπων στις 20 Ιουνίου 2020 για τυχόν έκτακτες ρυθμίσεις σε περίπτωση πανδημίας, και των ανάλογων αποφάσεων που ελήφθησαν προηγουμένως για τους μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίων, οι μαθητές και μαθήτριες Λυκείων και Τεχνικών Σχολών που παραμένουν στάσιμοι/ες τον Ιούνιο, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους ανεξεταστέους/ες και θα μπορούν να παρακαθήσουν εκ νέου σε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο.
Σχετικές οδηγίες δίνονται σήμερα στα σχολεία από τα οποία θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι/ες.
Για την απόφαση αυτή θα τύχει ενημέρωσης και η Βουλή των Αντιπροσώπων, όπως προνοείται στον σχετικό Κανονισμό.
Χαιρετίζει ο ΔΗΣΥ
Μετά την ανακοίνωση του ΥΠΠΑΝ, ο Δημοκρατικός Συναγερμός χαιρέτησε την απόφαση του Υπουργείου. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΔΗΣΥ, «σχετική πρόταση είχε καταθέσει προ ημερών ο Πρόεδρος κ. Αβέρωφ Νεοφύτου στη βάση των ιδιαζουσών συνθηκών που επικράτησαν και στα σχολεία μας τη χρονιά που μας πέρασε λόγω της πανδημίας.
Αποφάσεις σαν κι αυτή αποδεικνύουν ότι η πολιτεία οφείλει και μπορεί να προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις με άξονα το καλό του κοινωνικού συνόλου».