Η ΚΑΠ και η συμβολή της στη διατήρηση της βιοποικιλότητας

Η συμβολή της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) στη διατήρηση της βιοποικιλότητας αποτέλεσε το θέμα του θεματικού εκπαιδευτικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη (1/6/2021), στο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών Προτάσεων της Μονάδας Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΥΠΠΑΝ), με τίτλο «Από το αγρόκτημα στο πιάτο». Οι Εκπαιδευτικές Προτάσεις ετοιμάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος «CAPturing the Future Generation», το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ στην Κύπρο.

 

 

Στόχος του εργαστηρίου ήταν να βοηθήσει τους/τις εκπαιδευτικούς να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με το εκπαιδευτικό υλικό που αφορά στην Κοινή Αγροτική Πολιτική και τη βιοποικιλότητα. Οι διδακτικές προτάσεις, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν στην τάξη και εξ αποστάσεως, έχουν ως στόχο οι μαθητές/μαθήτριες να αντιληφθούν ότι οι κατάλληλες γεωργικές πρακτικές μπορούν να συμβάλουν στη διατήρηση, ή ακόμη και στην αύξηση της ποικιλίας των οργανισμών σε μία καλλιεργούμενη έκταση. Δίνεται έμφαση στην παρουσίαση πραγματικών περιπτώσεων επιτυχών δράσεων, που στηρίζονται στη διαφοροποίηση των γεωργικών πρακτικών.

​Ο κύκλος των σεμιναρίων αυτών απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Δημοτικής και Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης (Γυμνασιακός Κύκλος) και έχει ως στόχο τη γνωριμία και την πρακτική εξοικείωση τους στα θέματα της αγροτικής ζωής, της παραγωγής και της κατανάλωσης με όρους περιβαλλοντικής προστασίας και αειφόρου ανάπτυξης. Έχουν προηγηθεί 2 θεματικά εκπαιδευτικά σεμινάρια πάνω στις θεματικές «ΚΑΠ και Κλιματική Αλλαγή» και «ΚΑΠ και Πείνα», ενώ θα ακολουθήσει ακόμη 1 σεμινάριο με θέμα «ΚΑΠ και Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021, ολοκληρώνοντας έτσι των κύκλο των θεματικών εκπαιδευτικών εργαστηρίων πάνω σε σημαντικές πτυχές της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

​Μέσα από αυτά τα σεμινάρια, τα θέματα που αφορούν στην ΚΑΠ αναλύονται παιδαγωγικά και μεταφέρονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, τυπική και μη-τυπική, μέσα από καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Περιλαμβάνονται επίσης δραστηριότητες που παρέχουν τη δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς και στους/στις μαθητές/τριες να αντιληφθούν τη σημασία της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής στη διασφάλιση της οικολογικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής αειφορίας.

Δείτε τις Εκπαιδευτικές Προτάσεις στην ιστοσελίδα του έργου https://capgeneration.com.cy/ και στον σύνδεσμο: https://bit.ly/3ossWSd

​Για πληροφορίες αναφορικά με το εκπαιδευτικό υλικό μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Μονάδα ΕΠΠΑ στο τηλ. 22 402352, perivallontika@cyearn.pi.ac.cy

Το CAPturing the Future Generation, με επικεφαλής την IMH συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα IMCAP (Funds for Information Measures Relating to the Common Agricultural Policy) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έχει ως απώτερο στόχο την ενημέρωση των νέων, καθώς και του πληθυσμού στο σύνολό του, για την Κοινή Αγροτική Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για περισσότερές πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα

 +357 22505555  | CAPgeneration2020@gmail.com

Δειτε Επισης

Δεν μπορεί να αξιοποιηθεί το νερό της λίμνης Μεμί για άρδευση-«Δεν μπορούν να δοθούν άλλες ποσότητες»
Ανοικτή επιστολή μοναχών της Μονής Αββακούμ με πυρά προς τον Μητροπολίτη Ταμασού-Καταγγέλλουν παράνομη εισβολή
ΤΟΜ: Εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά οι διαθέσιμες χορηγίες για ηλεκτροκίνηση
Εντός των ημερών το πόρισμα της πειθαρχικής εναντίον του Εκτελεστικού Διευθυντή Λάρνακας-Αμμοχώστου
Ανησυχία βουλευτών για τις συνθήκες διαβίωσης σε δομές φροντίδας
Ενίσχυση συνεργασίας Κύπρου-Ισραήλ σε θέματα μεταφορών συζήτησαν Βαφεάδης με Ρέγκεβ
Ανέγερση νέων σχολείων και κλιματιστικά, οι στόχοι της Σχολικής Εφορείας Λάρνακας
Υποβλήθηκαν 2.841 αιτήσεις στο πλαίσιο του σχεδίου Πολεοδομικής Αμνηστίας
Προανήγγειλε δημιουργία Εθνικού Κέντρου Κλινικής Tεκμηρίωσης ο Δαμιανός-Βρίσκεται στο τελικό στάδιο
Τυχόν αλλαγές στο δρόμο Λευκωσίας Τρόοδους θα οδηγήσουν σε καθυστέρηση 10 χρόνων-Προειδοποιεί ο Βαφέαδης