Ο ψηφιακός δέκτης που είναι επικίνδυνος και αποσύρεται από την αγορά
20:52 - 16 Ιουνίου 2021

Έχει εντοπίσει στην αγορά προϊόν, το οποίο δεν συμμορφώνεται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείει ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη και ως εκ τούτου, ο διανομέας έχει προβεί σε εθελοντική απόσυρσή του από την αγορά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών, το προϊόν ανήκει στην κατηγορία ηλεκτρικές συσκευές. Πρόκειται για επίγειο ψηφιακό δέκτη MPEG 4 FHD, με την εμπορική επωνυμία SONORA, Κατασκευαστής είναι η SUN A.E. Πρόκειται γαι το μοντέλο DVB-T2, με χαρακτηριστικά 100-240 V, 50/60 Hz, 1-10 W. Χώρα κατασκευής είναι η Κίνα και διανομέας η ALEXANDROS STEPHANIS & CO LTD. Ο κίνδυνος που ελοχεύει είναι ηλεκτροπληξία.
Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών παρακαλεί οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στα τηλέφωνα 22800514 και 22800522 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: director@ems.mcw.gov.cy ή στο τηλεομοιότυπο 22348202.
Προτρέπει τους καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το πιο πάνω προϊόν να μην το χρησιμοποιούν και να το επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή, δηλαδή στο κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.
Σημειώνει ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων Νόμο, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης.
Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο 2 ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.
Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονό του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή (www.consumer.gov.cy).