Digital Advertising Increases By 14% In 2020

The cost for digital advertising in Cyprus showed an increase of 14% in 2020 compared to 2019, while the total advertising expenditure for 2020 is slightly reduced on an annual basis, according to a research carried out by Pulse Market Research, on behalf of the Cyprus Advertisers, titled «Digital Advertising Share in Cyprus Market".

Δειτε Επισης

Προβλήματα στην πρόσβαση των ΑμΕΑ σε ιατρικά κέντρα μέχρι και στα γήπεδα-«Άτομα με αναπηρίες κινδυνεύουν»
Φωτοβολταϊκά πάρκα στοχεύει η πρόταση για υποχρεωτική τοποθέτηση αποθήκευσης ενέργειας-«Θετική η ΑΗΚ»
Ανοίγει ο χορός των καταθέσεων για ΤΑΚΑΤΑ, θέμα χρόνου η επίδοση κλήσεων-Καθυστερήσεις λόγω έλλειψης προσωπικού
Θέλει να ακυρώσει τα ψηφίσματα του ΟΗΕ ο Τατάρ και να τα αντικαταστήσει με «κοινή βάση»
Bank Of Cyprus CEO Tells Reuters: “We Have The Wind In Our Sails”
Cyprus’ Third H&M Store To Open In Coming Days
Celestyal Announces Acquisition Of New Ship
Cabinet Increases Number Of Third Country Nationals A Company Can Employ, With Conditions
LNG Terminal In Vasilikos To Be Completed By October While Work On The Jetty Begins
Managing Excess Liquidity A Challenge For Cyprus’ Banking System, EY Report Shows