Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Ανάγειας στο Erasmus+KA2

Το Δημοτικό Σχολείο Ανάγειας, συμμετέχει στο Eυρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+KA2 (STEMing together: 2020-1-CY01-KA229-066040). Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από Ρουμανία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Φινλανδία και Πολωνία. Η διάρκεια του έργου είναι 24 μήνες.

Στόχος του προγράμματος είναι να βελτιώσει τις γνώσεις, τις στάσεις και τις ικανότητες των μαθητών στον τομέα του STEM μέσω δραστηριοτήτων μάθησης που βασίζονται σε έργα STEM (Problem Based Learning). Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια του προγράμματος εμπλέκονται ενεργά σε STEM δραστηριότητες/μαθησιακές ενότητες που σχετίζονται με προβλήματα του πραγματικού κόσμου. Mια άλλη προτεραιότητα του έργου μας είναι η αξιοποίηση καινοτόμων πρακτικών σε μια ψηφιακή εποχή.

Φέτος, (17-19 Νοεμβρίου) είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε την πρώτη Διακρατική Συνάντηση Μάθησης, Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης στο πλαίσιο του προγράμματος. Στη συνάντηση συμμετείχαν  συντονιστές και εκπαιδευτικοί από τα σχολεία εταίρους.

Ευχαριστούμε τους λειτουργούς του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κάβο Γκρέκο για τη φιλοξενία τις πρώτες 2 μέρες. Η κ. Έφη Δαρείου (Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη)  συντόνιζε το βιωματικό εργαστήριο STEM και το εργαστήριο «Transforming your school to a sustainable school through educational robotics»(Lego WeDo). Η κ. Άννα Σεργίου, ο κ. Κυριάκος Κεφάλας (Προσωπικό ΚΠΕ Κάβο Γκρέκο) και η κ. Έφη Δαρείου συντόνιζαν τις δραστηριότητες STEM σε εξωτερικά περιβάλλοντα. Η κ. Στέλλα Τιμοθέου (Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη) παρουσίασε στρατηγικές και μεθοδολογίες της εκπαίδευσης STEM. Eκπαιδευτικός του σχολείου μας συντόνιζε βιωματικό εργαστήριο με τη χρήση των ρομποτικών πακέτων Lego WeDo2.0 και του λογισμικού του. Ακόμα, παρουσιάστηκαν STEM Templates και τρόποι αξιοποίησης διαφόρων μαθησιακών ενοτήτων STEM που υλοποιήθηκαν στο Δημοτικό Σχολείο Ανάγειας.

Η κ.Νικολέτα Παντέλα Project Manager/Researcher στον εκπαιδευτικό οργανισμό CARDET μας παρουσίασε εξ αποστάσεως   προγράμματα STEM, όπως είναι το IN2STEAM.

Την τρίτη μέρα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να φιλοξενηθούν στο Δημοτικό Σχολείο Ανάγειας σε απογευματινό χρόνο. Παρουσιάστηκαν εργασίες από δραστηριότητες/μαθησιακές ενότητες STEM που έχουν υλοποιηθεί στο Δημοτικό Σχολείο Ανάγειας στο πλαίσιο του προγράμματος STEMing together. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να  παρακολουθήσουν μια σύντομη παρουσίαση για το  Scientix (Eυρωπαϊκό Δίκτυο Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών για την Εκπαίδευση STEM) από πρεσβευτή του Scientix (Scientix Ambassador), που είναι εκπαιδευτικός του σχολείου μας. Διεξάχθηκε, ακόμα, βιωματικό εργαστήριο  με θέμα “Green Steam Incubator” από τη Δρ. Evie Maifoshie, Project Manager στο Center for Social Innovation (CSI).

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε εργαστήρια στο Ψηφιακά Υποστηριζόμενο Περιβάλλοντος Μάθησης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ανθρωποειδές ρομπότ, εκπαιδευτική ρομποτική, εικονική πραγματικότητα κ.ά.) Στόχος της συμμετοχής τους στα εργαστήρια αυτά είναι να γνωρίσουν την τεχνολογία με την οποία μπορούν να υλοποιήσουν δραστηριότητες STEM επιλύοντας πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας. Ευχαριστούμε τους Λειτουργούς του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας) κ. Θεοδώρα Κακουρή, κ. Νικόλα Κανάρη και Δρ. Χρίστο Ρουσιά.

Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τη Διακρατική Συνάντηση Μάθησης, Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης έχουν διευρύνει τις γνώσεις τους στη διδασκαλία STEM και μπόρεσαν να καταρτιστούν στο θέμα του STEM μέσα από μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων (outdoor STEM activities, conference with an expert, workshops with experts, presentations).

Συντονιστική ομάδα Erasmus+ «STEMing together»

Δημοτικό Σχολείο Ανάγειας

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

Να καταστήσει σαφές τι είναι επιτρεπτό για μεταφορά από κατεχόμενα καλεί Τμ. Τελωνείων η Επ. Διοικήσεως
Ο διάλογος είναι το καλύτερο μέσο για την επίλυση διαφορών, διαμηνύει στους μαθητές ο Χαρτσιώτης
Την ενδεχόμενη διαγραφή προστίμων εταιρειών από Έφορο συζήτησε η Επιτροπή Ενέργειας
Το πρόβλημα της στέγασης στην Κύπρο-Τι έδειξε η έρευνα της Eurostat και το αποτέλεσμα της εξίσωσης του Μάκη Κεραυνού
Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos
Ύψιστη προτεραιότητα μια κοινωνία ισότητας και σεβασμού διαμηνύει η Υπ. Παιδείας
Διαφωνία Δήμου Π. Χρυσοχούς με προτεινόμενες χρεώσεις πόσιμου νερού
Το Τμήμα Γεωργίας διερευνά διάθεση χαλλουμιού κατά παράβαση προδιαγραφών ΠΟΠ
Στο Υπουργικό οι προϋπολογισμοί των ΕΟΑ-Μάχη για διόρθωση των προβλημάτων με τον «Ιππόδαμο»
«Οι εργαζόμενοι βιώνουν βάναυσες συμπεριφορές»-Δέσμη νομοσχεδίων για τη βία στο χώρο εργασίας