Ο ιός παραμονεύει ακόμα ανάμεσα μας!

Ο David Byrne, είπε πώς «Η φυσική επαφή είναι μία ανθρώπινη ανάγκη». Από τα μέσα Μαρτίου του 2020 που πρωτοξεκίνησε η πανδημία, μας έχει στερήσει αυτήν την ανθρώπινη επαφή που επιδρά σαν οξυγόνο στην ψυχολογική μας διάθεση. Στερηθήκαμε και στερούμαστε ακόμα σε πολύ μεγάλο βαθμό, συγγενείς, φίλους, ξαδέρφια κλπ. Είναι απολύτως φυσιολογικό, αυτό να έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία του καθενός από εμάς ξεχωριστά και με διαφορετικό τρόπο.

Έγιναν και γίνονται από την πρώτη στιγμή κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση. Πέραν των συμπληρωματικών μέτρων, που πάρθηκαν κατά καιρούς και παίρνονται ακόμα ο εμβολιασμός φαίνεται να είναι η μόνη λύση που θα κτυπήσει στην ρίζα του το κακό. Ένας μεγάλος αριθμός συμπατριωτών μας έχει εμβολιαστεί και τηρεί τα εκάστοτε μέτρα που παίρνονται. Υπάρχει όμως ένας μεγάλος αριθμός ανεμβολίαστων που δεν τηρούν ούτε τα μέτρα, αυτών στων αρνητών. Τι άλλο θέλουν να ζήσουμε για να πεισθούν ότι υπάρχει πανδημία; Χθές, ανακοινώθηκε νέα μετάλλαξη στην Μεγάλη Βρετανία. Υπάρχουν χώρες που μπαίνουν ξανά σε lockdown.

Εμείς που έχουμε εμβολιαστεί και ακολουθούμε όλα τα διατάγματα του Υπουργείου Υγείας, τι φταίμε;; Θέλουμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα και η ζωή μας να βρεί τους παλιούς της ρυθμούς.

Όσο υπάρχουν ανεμβολίαστοι και παρουσιάζονται συνεχώς κρούσματα αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει.

Ας προβληματιστούμε σοβαρά όλοι μας...

Παναγιώτα Κυριάκου

 

Δειτε Επισης

Μπαίνουν οι βάσεις για το μέλλον της Λεμεσού
Η μείωση επιτοκίων θα στηρίξει τα νοικοκυριά και την οικονομία
Ερωτήματα και απορίες
Ακύρωση προαγωγών Ανώτερων υπαστυνόμων στην Αστυνομία. Μια από τα ίδια
Η τροποποίηση Αστυνομικών Διατάξεων έρχεται κατόπιν υποβολής καταγγελίας
Η εαρινή δέσμη μέτρων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Έκθεση για την Κύπρο: Εξελίξεις στον τομέα της οικονομίας και προκλήσεις πολιτικής,
Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες: Η νέα εποχή της πυρηνικής ενέργειας
Νέο Σχέδιο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών υπό την έγκριση της Κοινωνίας
Μάθημα προς την Κύπρο η δικαίωση του Μαυρικίου
Μύθοι και πραγματικότητες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών