Β. Δημητριάδης: Aρχές Νοεμβρίου το νέο διαγωνιστικό έγγραφό για ακτοπλοϊκή σύνδεση με Πειραιά

Το εγχείρημα για ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με τον Πειραιά αποτελεί προτεραιότητα για το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο εκτιμά πως αρχές Νοεμβρίου θα είναι έτοιμο το νέο διαγωνιστικό έγγραφο, ανέφερε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης.

Σε δήλωση του στη Λεμεσό και κληθείς να αναφέρει σε ποιο στάδιο βρίσκεται το θέμα, ο κ. Δημητριάδης είπε πως «αρχές Νοεμβρίου νομίζω θα είμαστε με ένα νέο διαγωνιστικό έγγραφο, στα πλαίσια που μας επιτρέπει η ΕΕ και οι ενωσιακοί κανόνες».

Έχουμε, συνέχισε,  προσπαθήσει να γίνει (το διαγωνιστικό έγγραφο) πιο ευέλικτο και ελκυστικό και εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτή τη φορά θα επιδείξουν ενδιαφέρον οι μεταφορείς.

«Δεν εγκαταλείψαμε την προσπάθεια. Από τις αρχές Νοεμβρίου θα δείτε με τη νέα προκήρυξη ότι θα κάνουμε αρκετές και ανοικτές συγκεντρώσεις για να ενημερώσουμε όλους τους εν δυνάμει υποψηφίους και ελπίζουμε να είμαστε σε θέση, αρχές του επόμενου χρόνου, να έχουμε καλά νέα», συμπλήρωσε.

Ο κ. Δημητριάδης υπέδειξε ότι, μετά την μη εκδήλωση ενδιαφέροντος στο πρώτο διαγωνιστικό έγγραφο, το Υφυπουργείο είχε συναντήσεις με περισσότερους από 15 μεταφορείς, «όπου μας ανέφεραν διάφορους λόγους γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν να καταθέσουν τη δική τους πρόταση».

Για το λόγο αυτό, σημείωσε, «πήγαμε στις Βρυξέλλες 2-3 φορές για να τους βελτιώσουμε τους όρους και κάποιοι έχουν βελτιωθεί, αλλά κάποιοι δεν έχουν βελτιωθεί, γιατί προσκρούουν στους ενωσιακούς κανόνες».

Ως Υφυπουργείο, είπε ο Βασίλης Δημητριάδης, «θεωρούμε ότι, εν μέρει, το διαγωνιστικό έγγραφο θα είναι πιο βελτιωμένο και θα πρέπει να το δουν με πιο θετικό μάτι οι μεταφορείς».

Την ίδια ώρα τόνισε ότι η επιδότηση που δίνει το κράτος αφορά στην κάλυψη των εξόδων του μεταφορέα και πως «δεν δίνει απλά το κράτος πέντε εκατομμύρια για να τα αξιοποιήσει όπως θέλει ο μεταφορέας». «Πρέπει να αποδείξει τα πραγματικά του έξοδα. Και από εκεί και πέρα θα πρέπει ο ίδιος να προσπαθήσει να προσελκύσει επιβατικό κοινό», πρόσθεσε.

Παράλληλα υπενθύμισε ότι, εδώ και 21 χρόνια δεν λειτουργεί αυτή η γραμμή, οπόταν πολλοί μεταφορείς δεν ενθαρρύνονται μόνο και μόνο με την κάλυψη των εξόδων, ιδιαίτερα αν λειτουργούν σε άλλα κερδοφόρα δρομολόγια.  

Ωστόσο, κατέληξε, «εμείς θα κάνουμε το άπαν των δυνάμεων μας να εξηγήσουμε σωστά τι καλύπτει το κράτος και ελπίζουμε αυτή τη φορά να βρεθούν υποψήφιοι».

Πηγή: KYΠΕ

Δειτε Επισης

Παναγιώτου: Γνώμονας η κοινωνική δικαιοσύνη για συνταξιοδοτικό, ΑΤΑ, ρύθμιση εργασίας
Αποτεφρωτήριο μέχρι το 2030 ζητά η Κυπριακή Εταιρεία Αποτέφρωσης Νεκρών
Τμήμα Περιβάλλοντος: Εξετάζονται μελέτες για έκθεση επιπτώσεων στην Ζώνη Ειδικής Προστασίας Αγ.Θέκλας
Άρχισε η υποβολή δήλωσης φόρου εισοδήματος-Προθεσμία μέχρι 31 Ιουλίου
Περιστατικά εχινόκοκκου σε σκύλους στον Κάμπο Τσακκίστρας
Το 50% των ανακυκλώσιμων στην Κόσιη θάβονται-«Στα όριά της η κατάσταση»
Από το 2009 συνεχίζεται ο διάλογος για το μητρώο καλλιτεχνών-Επί τάπητος όροι και προϋποθέσεις
Βρέφος με μηνιγγίτιδα σε σοβαρή κατάσταση στο Μακάρειο-Τέταρτο περιστατικό από τις αρχές του χρόνου
Την ανάγκη δράσης κατά της παραπληροφόρησης για το κλίμα ανέδειξε η Υπουργός Γεωργίας στο άτυπο Συμβούλιο
Bristol Myers Squibb: Η δύναμη της καινοτομίας στην ογκολογική φροντίδα