Έτσι θα είναι η διαδικασία αποστολής sms στο 8998

Το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής θέτει, από την Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2021, και ώρα 5:00πμ, στην υπηρεσία των πολιτών, τις δύο (2) ακόλουθες μεθόδους για εξασφάλιση έγκρισης για κατ’ εξαίρεση μετακίνηση:

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ SMS 8998, χωρίς χρέωση

Δομή μηνύματος:

X (Αρ. Σκοπού Μετακίνησης) κενό Aρ. Αποδεικτικού Ταυτοποίησης κενό Ταχυδρομικός Κώδικας Οικίας

Όπου:

-          Χ: μοναδικός αριθμός από το 1 μέχρι το 8 που αντιστοιχεί στον σχετικό σκοπό μετακίνησης.

-          Αρ. Αποδεικτικού Ταυτοποίησης (μέχρι 3 γράμματα και συνολικά μέχρι 10 χαρακτήρες, αριθμούς και γράμματα) για:

Κύπριους πολίτες: ο αριθμός της κυπριακής ταυτότητας
Ευρωπαίους πολίτες και υπηκόους τρίτων χωρών: το ALIEN REGISTRATION NUMBER (ARC) που αναγράφεται στη βεβαίωση εγγραφής ή στην άδεια διαμονής.
Ευρωπαίους πολίτες και υπηκόους τρίτων χωρών που δεν έχουν ARC: αριθμός άλλου αποδεκτού αποδεικτικού ταυτοποίησης (αριθμός ξένου διαβατηρίου ή ξένης ταυτότητας, αριθμός διπλωματικού διαβατηρίου).

-          Ταχυδρομικός Κώδικας Οικίας: 4 αριθμοί

Τα γραπτά μηνύματα (SMS) θα λαμβάνουν απαντήσεις σε 4 μορφές: έγκριση, απόρριψη λόγω δομής μηνυμάτων, απόρριψη λόγω συμπλήρωσης του μέγιστου αριθμού επιτρεπόμενων ημερήσιων μετακινήσεων, και απόρριψη λόγω μη συμμόρφωσης με τις επιτρεπόμενες ώρες μετακίνησης.

Σημειώνεται ότι, μετά την αποστολή του μηνύματος SMS θα λαμβάνεται απάντηση για έγκριση του αιτήματος, και η διακίνηση θα ισχύει για εύλογο χρονικό διάστημα, αναλόγως της κατηγορίας διακίνησης για την οποία παραχωρήθηκε η έγκριση.

Οι πολίτες κατά τις μετακινήσεις τους θα πρέπει να έχουν μαζί τους την ταυτότητα ή το διαβατήριό τους, για σκοπούς ταυτοποίησης σε περίπτωση ελέγχου από τις Αρμόδιες Αρχές.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Για εξυπηρέτηση κατόχων αριθμού τηλεφώνου από ξένο παροχέα, καθώς και για διευκόλυνση των πολιτών που δεν δύνανται - για τον οποιοδήποτε λόγο - να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος (SMS) 8998:

Για κυπριακούς αριθμούς: 80012012
Για ξένους αριθμούς: +357 22 285777
Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 5:00π.μ. μέχρι και τις 9:00μμ., τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα, ως ακολούθως:

Επισημαίνεται πως το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί μόνο κλήσεις που διεκπεραιώνονται από κινητό τηλέφωνο.

Σημειώνεται πως ο πολίτης φέρει προσωπική ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει στο τηλεφωνικό κέντρο και υπέχει ευθύνη για ψευδή δήλωση.

Ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη διαδικασία εξασφάλισης έγκρισης κατ’ εξαίρεση μετακίνησης είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.pio.gov.cy/coronavirus.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

Πυρά Λαμπριανίδη κατά των γιατρών για την απεργία-«Ολίγον τους ενδιαφέρει η χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών»
Καλώδια της ΑΗΚ έπεσαν σε οχήματα, εγκλωβίστηκαν δύο οδηγοί-Στις 70 οι κλήσεις για βοήθεια
Μετά τα μεσάνυχτα αρχίζει η εξασθένιση των ισχυρών ανέμων-Υπό του 0 η θερμοκρασία
«Την έχω ικανή για όλα, δεν της έχω εμπιστοσύνη»-Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου
Επεισοδιακή καταδίωξη καταζητούμενου για απαγωγή στη Λακατάμεια-Συγκρούστηκε με περιπολικό
Κόπηκαν δέντρα, έπεσαν αλουμίνια και πέτρες από υψώματα-Ζημιές από τους σφοδρούς ανέμους στη Λευκωσία
Ανησυχία για το νέο υπερηχητικό πυραυλο Oreshnik-Μπορεί να πλήξη τη Βαρσοβία σε 12 λεπτά
Εκατοντάδες άτομα στην εκδήλωση διαμαρτυρίας στη Λάρνακα (pics)
Αποφασίζουν τα επόμενα βήματα οι συντεχνίες του κλάδου σκυροδέματος-Το χρονικό της κρίσης
Διπλό χτύπημα βανδάλων σε Δημοτικό-Έκλεψαν 200 ευρώ που μάζεψαν οι μαθητές για φωτογραφίες