Επίσκεψη Προδρόμου στο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Αγίου Αντωνίου στη Λευκωσία

Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας  Πρόδρομος Προδρόμου επισκέφθηκε την Παρασκευή το Δημοτικό Σχολείο και το Δημόσιο Νηπιαγωγείο Αγίου Αντωνίου στη Λευκωσία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, ο Υπουργός ενημερώθηκε από τη διεύθυνση του δημοτικού σχολείου για τη λειτουργία του στη διάρκεια των μέτρων υγειονομικής προστασίας και για το πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που εφαρμόζεται. Με ικανοποίηση διαπίστωσε ότι, αφού λήφθηκαν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα από τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς, όλα τα παιδιά του σχολείου παρακολουθούν τη διαδικασία τηλεκπαίδευσης.

Δεδομένων των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του σχολείου, του οποίου ο μαθητικός πληθυσμός αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία, ο Υπουργός συζήτησε με τη διεύθυνση του σχολείου και για τη γενικότερη λειτουργία του, όπως και για κάποια ζητήματα που παρουσιάζονται. Με ενδιαφέρον κατέγραψε αριθμό εισηγήσεων και προτάσεων σχετικά με την καλύτερη ένταξη των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στην εκπαιδευτική διαδικασία, με στόχο πάντοτε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι αυτές, όπως και άλλες ανάλογες απόψεις και εισηγήσεις εκπαιδευτικών που έχουν σημαντικές εμπειρίες σε αυτό το πεδίο, θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του διαλόγου που γίνεται αυτή την περίοδο για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης που παρέχεται σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία και τη βελτίωση των δυνατοτήτων υποδοχής από τα αντίστοιχα σχολεία. Ενημέρωσε ακόμα ότι προωθείται ειδικός σχεδιασμός, με σημαντικές αλλαγές στις διαδικασίες, ο οποίος θα εφαρμοσθεί την επόμενη σχολική χρονιά, ούτως ώστε να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της ειδικής στήριξης που δίνεται σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία και να βελτιωθεί η ένταξή τους στην κοινωνία, αυξάνοντας και τις πραγματικές ευκαιρίες τους για εκπαίδευση.

Στο νηπιαγωγείο ο υπουργός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τη διευθύντρια και μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως επίσης και με εκπροσώπους των γονέων και να ενημερωθεί για τη λειτουργία του. Παρακολούθησε, επίσης, μάθημα που διεξαγόταν εκείνη τη στιγμή μέσα στις τάξεις και είχε σύντομη συνομιλία και με παιδιά.

Υπογραμμίζοντας τη συνεισφορά των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ευσυνείδητα και με προθυμία εκτελούν τα καθήκοντά τους προσαρμοζόμενοι με πολύ καλό τρόπο στις ιδιάζουσες συνθήκες, σημείωσε ότι μέσα από τις επισκέψεις του στα σχολεία αποκομίζει την πραγματική εικόνα της σημαντικής προσφοράς τους τόσο για τη συνέχεια της εκπαίδευσης των παιδιών μέσα σε αντίξοες συνθήκες, όσο και στη συλλογική προσπάθεια της κοινωνίας για να αντιμετωπίσει την πανδημία.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Τι ισχύει με τα πυρηνικά του Ιράν-Το Ισραήλ υποστηρίζει πως η Τεχεράνη ήταν κοντά στο να αποκτήσει βόμβα
Χειροπέδες σε νοσηλευτή μετά από καταγγελία για άσεμνη επίθεση
Μπορεί να καταρρεύσει το «μισητό» καθεστώς του Ιράν; Εξέγερση, ανατροπή ή εμφύλιος στην Τεχεράνη
Γιατί ο Τραμπ θέλει να μείνει έξω από τη σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν
Μεταφορές αιτήσεων φοιτητικής χορηγίας με κασόνια και καταβολή σε μη δικαιούχους-Τα ευρήματα της Ελεγκτικής
Καθοριστική Απόφαση Εφετείου για τα Κουρέματα: Το Ανώτατο Δικαστήριο θα δώσει Κατεύθυνση στη Δικαστική Πρακτική
Νέο πλήγμα του Ισραήλ στο Ιράν-Σκότωσε τον νέο αρχηγό του στρατού
Αδυναμίες στον έλεγχο των δαπανών από το Υφυπουργείο Έρευνας διαπιστώνει η Ελεγκτική
Έστειλαν μήνυμα σε 55χρονο να πληρώσει δήθεν εξώδικο και του απέσπασαν 17 χιλιάδες
Αυτές είναι οι λύσεις του γραπτού των Νέων Ελληνικών των Παγκυπρίων Εξετάσεων (pics)