Πειθαρχική και ποινική δίωξη του καθηγητή με τους πίνακες ζητά το Πατριωτικό Μέτωπο

Ο Πατριωτικό Μέτωπο (Λ), με ανακοίνωση του, «καταδικάζει τους προσβλητικούς πίνακες εκπαιδευτικού που προκαλούν της ευαισθησίες όλων τον χριστιανών».

Όπως αναφέρει, «ο προοδευτικός αυτός καθηγητής φανερώνει και της ιδεολογικές του καταβολές παρουσιάζοντας το άγαλμα του Αρχηγού Γεώργιου Γρίβα Διγενή να βεβηλώνεται με τον χειρότερο τρόπο».

«Το ΠΑ.ΜΕ ζητά άμεσα την πειθαρχική και ποινική δίωξη του συγκεκριμένου καθηγητή βάση της νομοθεσίας. Ελπίζουμε αυτήν την φορά κάποιοι να μην κρυφτούν όταν οριονταν για την υπόθεση του κ Λοίζου Σέπου, αλλά και που μιλούσαν για Στοχοποίηση του καλογραμμένου άρθρου μαθήτριας για το μάθημα των θρησκευτικών.

142.-(1) Όποιος δημοσιεύει βιβλίο, φυλλάδιο, άρθρο ή επιστολή σε εφημερίδα ή περιοδικό, το οποίο εκλαμβάνεται από τάξη προσώπων ως δημόσια ύβριση της θρησκείας τους, με σκοπό να εξευτελίσει αυτή τη θρησκεία ή να σκανδαλίσει ή να εξυβρίσει αυτούς που πρεσβεύουν αυτή τη θρησκεία, είναι ένοχος πλημμελήματος.

202Α.-(1) Όποιος προσβάλλει τη μνήμη αποθανόντα με κακόβουλη ή βάναυση εξύβριση, είναι ένοχος πλημελήμματος και τιμωρείται με φυλάκιση ενός χρόνου».

Δειτε Επισης

Στα βαθιά ο διάλογος για το νέο σχέδιο αξιολόγησης-Περιμένουν κλήση από Μιχαηλίδου οι εκπαιδευτικοί
Ήρθε για να μείνει ο καύσωνας-Νέα κίτρινη προειδοποίηση, δεν πέφτει κάτω από τους 41 βαθμούς ο υδράργυρος
Αρνήθηκε να δει τον Αρχιεπίσκοπο ο Τυχικός-Καταγγέλλει καταπιεστική συμπεριφορά η συνήγορός του
Πέφτουν οι τιμές των καυσίμων-«Δεν μπορούν να γίνονται προβλέψεις για το μέλλον»
Συνεχίζει την εκστρατεία απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων ο Δήμος Λατσιών-Γερίου
Επιτόπια επίσκεψη σε έργα υποδομής της Πάφου από την Επιτροπή Μεταφορών
Ανοίγει ο δρόμος για προσφορά γης έτοιμης για ανάπτυξης μετά την υπερψήφιση αστικού αναδασμού
Κάλεσε σε συνάντηση τον Τυχικό ο Αρχιεπίσκοπος-Προβληματίζεται για τις ενέργειές του
Εντός της επόμενης βδομάδας στη Νομική Υπηρεσία το νομοσχέδιο για φορολογική μεταρρύθμιση
Π. Μασούρας: Το Robotex έδωσε ώθηση στον τομέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής,