Έρευνα για το περιστατικό με τις κότες και τα κουνέλια διέταξε ο Προδρόμου

Την πραγματοποίηση έρευνας για τις βάρβαρες πράξεις κακοποίησης ζώων στο Λύκειο Παραλιμνίου ανακοίνωσε με ανάρτησή του στο Twitter ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου.
 
Όπως έγραψε, οι πράξεις βαρβαρότητας σε σχολείο προκαλούν θλίψη και αποτροπιασμό. «Προέχουν οι έρευνες της Αστυνομίας, αλλά θα ακολουθήσει κ έρευνα του ΥΠΠΑΝ», πρόσθεσε.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Για κατάθεση ο Λυκειάρχης μετά τις... κότες και τα κουνέλια-Παίρνουν σειρά οι μαθητές
 
Ο κ. Προδρόμου σημείωσε ότι μέρος της παιδείας μας και δείκτης του πολιτισμού είναι και ο σεβασμός στα ζώα, τονίζοντας ότι δεν θα ανεχθούν τέτοιες συμπεριφοράς. «Κρίμα που ελάχιστοι δυσφημούν ένα καλό και περήφανο σχολείο», πρόσθεσε.  
 
Διευκρίνισε, δε, ότι η αστυνομική διερεύνηση επιβάλλεται, καθώς δεν είναι απλώς σχολικό παράπτωμα αλλά παραβιάσεις του Νόμου για την Προστασία και την Ευημερία των Ζώων.
 
Υπενθυμίζεται ότι το πρωί είχε κληθεί για κατάθεση ο λυκειάρχης από την Αστυνομία και αναμένεται να κληθούν μαθητές, που φαίνεται να εμπλέκονται στο περιστατικό κακοποίησης. Οι μαθητές έριχναν κότες και κουνέλια στην αυλή του σχολείου, ενώ άναψαν και καπνογόνα.
 

Δειτε Επισης

Στα βαθιά ο διάλογος για το νέο σχέδιο αξιολόγησης-Περιμένουν κλήση από Μιχαηλίδου οι εκπαιδευτικοί
Ήρθε για να μείνει ο καύσωνας-Νέα κίτρινη προειδοποίηση, δεν πέφτει κάτω από τους 41 βαθμούς ο υδράργυρος
Αρνήθηκε να δει τον Αρχιεπίσκοπο ο Τυχικός-Καταγγέλλει καταπιεστική συμπεριφορά η συνήγορός του
Πέφτουν οι τιμές των καυσίμων-«Δεν μπορούν να γίνονται προβλέψεις για το μέλλον»
Συνεχίζει την εκστρατεία απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων ο Δήμος Λατσιών-Γερίου
Επιτόπια επίσκεψη σε έργα υποδομής της Πάφου από την Επιτροπή Μεταφορών
Ανοίγει ο δρόμος για προσφορά γης έτοιμης για ανάπτυξης μετά την υπερψήφιση αστικού αναδασμού
Κάλεσε σε συνάντηση τον Τυχικό ο Αρχιεπίσκοπος-Προβληματίζεται για τις ενέργειές του
Εντός της επόμενης βδομάδας στη Νομική Υπηρεσία το νομοσχέδιο για φορολογική μεταρρύθμιση
Π. Μασούρας: Το Robotex έδωσε ώθηση στον τομέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής,