Αυτό είναι το πρωτόκολλο για την διοργάνωση εκθέσεων

Στη δημοσιότητα έδωσε το Υπουργείο Υγείας το νέο πρωτόκολλο που αφορά τη διοργάνωση εκθέσεων, που θα ισχύει με στόχο τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού. 

Η επιδημιολογική εικόνα στην Κύπρο από την πανδημία του νέου κορωνοϊού (SARS-CoV2) είναι θετική την παρούσα στιγμή, αλλά ο κίνδυνος εστιακής αναζωπύρωσης είναι πάντα υπαρκτός, όπως και η πιθανότητα εμφάνισης νέου επιδημικού κύματος. Η αποκλιμάκωση των μέτρων που άρχισε από τις 04/05/2020 θα πρέπει να παρακολουθείται στενά με συνεργασία όλων των φορέων, πάντοτε λαμβάνοντας υπόψη την ατομική και συλλογική ασφάλεια των πολιτών.

Μία από τις βασικές προθέσεις είναι να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία, καθώς και η επιστροφή των υπαλλήλων της βιομηχανίας επαγγελματιών εκδηλώσεων στην παραγωγική αλυσίδα της χώρας μας με ασφάλεια. Οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα για την ασφάλεια σε αυτήν την αναφορά είναι απαραίτητα για την επανέναρξη των δραστηριοτήτων, είναι ύψιστη προτεραιότητά να διασφαλιστεί ότι οι εργαζόμενοι, οι πελάτες και οι επισκέπτες έχουν επαρκή εμπιστοσύνη στη βιομηχανία των επαγγελματιών εκδηλώσεων, ώστε να είναι δυνατή η επανεκκίνηση των επιχειρήσεων διοργανώνοντας με ασφάλεια εμπορικές εκθέσεις.

Οι διοργανωτές εμπορικών εκθέσεων θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα πρωτόκολλα και τα Διατάγματα που δημοσιεύονται από το Υπουργείο Υγειάς σε ότι αφορά τις μαζικές συγκεντρώσεις. Είναι αποστολή και καθήκον των διοργανωτών εκθέσεων να ανοίξουν και πάλι οι πόρτες των επιχειρήσεων και να λειτουργήσουν σύμφωνα με τα κυβερνητικά Διατάγματα. Για εκθεσιακούς χώρους η μέγιστη χωρητικότητα σε άτομα ορίζεται αναλόγως από των τετραγωνικών μέτρων: 4 τ.μ. ανά άτομο, για εσωτερικούς και 2 τ.μ. εξωτερικούς χώρους ανά άτομο,.

Τα συγκεκριμένα μέτρα μπορούν να τείνουν χαλάρωσης ή/ και ακύρωσης ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα Διατάγματα του Υπουργού Υγείας ή και αναθεωρημένες κατευθυντήριες οδηγίες.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ

1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΚΘΕΣΗ

3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΚΘΕΣΗΣ /ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

4. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

5. ΕΚΘΕΤΕΣ

6. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

7. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΧΩΡΩΝ ΕΚΘΕΣΗΣ / ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ

8. ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ

9. ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

1.1. Ο οργανωτής είναι υποχρεωμένος να τηρεί λίστα με όλους του επισκέπτες και εκθέτες για σκοπούς ιχνηλασιμότητας. Αυτή θα κρατείται για τουλάχιστον 3 μήνες.

2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΚΘΕΣΗΣ

2.1. Τοποθέτηση ‘Σημείων Απολύμανσης’ με παροχή δωρεάν προστατευτικού εξοπλισμού στην είσοδο του εκθεσιακού κέντρου και οργάνωση προμηθειών ώστε να υπάρχει επαρκής εξοπλισμός στον χώρο της Έκθεσης καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας.

2.2. Καθαρισμός και απολύμανση του εξοπλισμού και του χώρου, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης του Υπουργείου Υγείας όπως δημοσιεύονται στον ιστότοπο - https://www.pio.gov.cy/coronavirus/press/pc.pdf

2.3. Οι πόρτες εισόδων και εξόδων του χώρου να παραμένουν ανοικτές. Σε περίπτωση που είναι αυτοματοποιημένες να τεθούν σε ανοικτή ρύθμιση.

2.4. Σήμανση της κυκλοφορίας της έκθεσης (ανάλογα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του χώρου). Η κυκλοφορία να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να μειώνεται η ταυτόχρονη διέλευση ατόμων στον ίδιο χώρο.

2.5. Προκαθορισμένες ενδείξεις ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ από και προς το χώρο έκθεσης.

2.6. Ανακύκλωση και εισροή καθαρού αέρα σε κλειστούς χώρους. Διασφάλιση της μόνιμης εισροής καθαρού αέρα σε κλειστούς χώρους

2.7. Ενίσχυση της κυκλοφορίας φρέσκου αέρα.

2.8. Εφαρμογή σε όλους τους κλειστούς χώρους των τεχνικών οδηγιών που εκδόθηκαν από το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας του Υπουργείου Εργασίας, Προνοίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων σχετικά με την χρήση συστημάτων κλιματισμού και εξαερισμού, όπως αυτές δημοσιεύονται στον ιστότοπο – https://www.pio.gov.cy/coronavirus/pdf/erg31.pdf

2.9. Τοποθέτηση αυτοκόλλητων δαπέδου με ειδικές σημάνσεις σε όλους τους χώρους της Έκθεσης για υπενθύμιση της τήρησης των 2 μέτρων απόστασης μεταξύ των επισκεπτών με έμφαση σε σημεία εισόδου του κάθε Εκθετηρίου.

Σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης και διαχείρισης ύποπτων ή και επιβεβαιωμένων κρουσμάτων εντός του χώρου της Έκθεσης. Συστήνεται να υπάρχει προκαθορισμένος χώρος ώστε σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος (εργαζόμενο ή επισκέπτη) αυτός να απομονώνεται σε ξεχωριστό προκαθορισμένο δωμάτιο με χρήση μάσκας και να ειδοποιείται άμεσα η υπηρεσία 1420 σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο του ΥΥ.

Σε κάθε είσοδο/έξοδο της Έκθεσης να τοποθετηθεί αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα (με περιεκτικότητα αλκοόλης >60%) με ειδικές σημάνσεις για τον ορθό τρόπο υγιεινής των χεριών. Συστήνεται εφαρμογή πλυσίματος των χεριών πριν και μετά την είσοδο/έξοδο με τοποθέτηση διαλυμάτων και από τις δύο πλευρές (έσω και έξω) της πόρτας της εργασίας.

Στις εισόδους/εξόδους του εκθεσιακού χώρου συστήνεται προσωπικό ασφαλείας να ελέγχει την είσοδο/έξοδο των ατόμων ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και παράλληλα να διενεργεί θερμομέτρηση εισόδου. Στην είσοδο θα προσφέρονται και μάσκες.

Για αποφυγή συνωστισμού οι διάδρομοι διακίνησης των επισκεπτών πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 μέτρα.

2.10. ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ

-Χρήση απολυμαντικών καθαριστικών, συχνός ψεκασμός και αερισμός χώρου ανά τακτά διαστήματα (πριν, καθ’ όλη τη διάρκεια και μετέπειτα της ολοκλήρωσης της εκδήλωσης).

-Σημάνσεις μέτρων τήρησης αποστάσεων και κανόνων υγιεινής.

-Εφοδιασμός των τουαλετών με υγρό σαπούνι, χειροπετσέτες /χαρτοπετσέτες μιας χρήσης και αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα (περιεκτικότητας 60% τουλάχιστο σε αλκοόλη) για απολύμανση των χεριών.

-Χρήση κάδων απορριμμάτων με ποδομοχλό.

-Στις τουαλέτες πρέπει να γίνεται χρήση χάρτινων χειροπετσετών για στέγνωμα χεριών

-Στις εισόδους έξω από τις τουαλέτες θα πρέπει να τηρείται αυστηρά η απαιτούμενη αποστασιοποίηση των 2 μέτρων με τοποθέτηση σήμανσης στο δάπεδο και φρουρού αν χρειάζεται, για διασφάλιση της τήρησης των αποστάσεων τουλάχιστο 2 μέτρων μεταξύ ατόμων καθώς και του μέγιστου αριθμού ατόμων εντός των τουαλετών. Ο μέγιστος αριθμός ατόμων εντός των τουαλετών δεν θα υπερβαίνει την αναλογία ενός ατόμου ανά 8 ωφέλιμα m², ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός.

- Ειδικά όσον αφορά τον εξαερισμό στις κοινόχρηστες τουαλέτες εσωτερικών χώρων εκεί όπου υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα τεχνικού εξαερισμού: εάν είναι εφικτό, διασφάλιση του τεχνικού εξαερισμού στις τουαλέτες σε συνεχή βάση όλο το 24ωρο και να αποτρέπεται το άνοιγμα των παραθύρων της τουαλέτας για να επιτευχθεί η ορθή κατεύθυνση του αερισμού-εξαερισμού. Σε κοινόχρηστες τουαλέτες όπου δεν υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα τεχνικού εξαερισμού, να ανοίγουν τα παράθυρα

-Συχνός καθαρισμός και απολύμανση της τουαλέτας και των επιφανειών του χώρου με καθαριστικά διαλύματα σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο του Υπουργείου Υγείας.

2.11. Σημάνσεις μέτρων τήρησης αποστάσεων και κανόνων υγιεινής.

3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΚΘΕΣΗΣ / ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

3.1. Διαχωρισμός υπαλλήλων σε σταθερές ομάδες για αποφυγή συνωστισμού και διευκόλυνση ιχνηλάτησης.

3.2. Θα πρέπει από τους διαχειριστές του χώρου, να διατίθενται γραπτές οδηγίες και εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο της εξάπλωσης του COVID-19 στο προσωπικό έτσι ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα του COVID-19 και να είναι σε θέση να τα αναγνωρίζει έγκαιρα. Σκοπός είναι να μπορεί να ζητήσει κατάλληλη ιατρική βοήθεια και εργαστηριακό έλεγχο και να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο μόλυνσης τόσο του κοινού όσο και των άλλων εργαζομένων.

3.3. Όλο το προσωπικό που είτε έρχεται σε επαφή με το κοινό είτε διακινείται σε χώρους όπου δυνατό να έρθει σε επαφή με το κοινό, θα πρέπει να φέρει μάσκα. Το προσωπικό θα πρέπει

I . να φέρει μάσκα, ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες:

1. Η μάσκα, πρέπει να είναι κατάλληλη. Σημειώνεται πως η προσωπίδα/ασπίδα προσώπου δεν μπορεί να υποκαταστήσει την μάσκα και αυτή θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο συμπληρωματικά με μάσκα

2. Να εφαρμόζεται σωστά στο πρόσωπο ώστε να καλύπτει τόσο το στόμα όσο και τη μύτη όπως περιγράφεται στο σχετικό έντυπο του Υπουργείου Υγείας και του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών, διαθέσιμο στην ακόλουθη ιστοσελίδα: https://www.pio.gov.cy/coronavirus/pdf/a3_mask_greek_web_pio.pdf

3. Να αλλάζεται συχνά ώστε να μην αποτελέσει με την πάροδο του χρόνου εστία μικροβίων (σταφυλόκοκκος κτλ.) (ιδιαίτερα κατά την διαβροχή της). Μετά την αφαίρεση της μάσκας να πραγματοποιείται υγιεινή των χεριών.

II. Να περνά από ανέπαφη μέτρηση της θερμοκρασίας του σώματος προτού εισέλθει εντός του χώρου εργασίας του.

3.4. Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον κορωνοϊό COVID-19.

3.5. Αποφεύγουν να ομιλούν. Κοινωνική αποστασιοποίηση των εργαζομένων. Οι υπάλληλοι που εξυπηρετούν το κοινό να περιορίσουν, στον βαθμό που είναι εφικτό την συνομιλία με επισκέπτες και να περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.

3.6. Σε βήχα ή φτάρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με χαρτομάντηλο, ή εκτάκτως με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα αν δεν υπάρχει χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση του μέσα στους κάδους απορριμμάτων.

3.7. Τακτικό πλύσιμο των χεριών των εργαζομένων με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων. Το πλύσιμο των χεριών πρέπει να γίνεται απαραίτητα μετά την επαφή με αναπνευστικές εκκρίσεις και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Επισημαίνεται ότι τα γάντια δεν αντικαθιστούν το πλύσιμο των χεριών.

3.8. Άτομα με συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού να μην προσέρχονται στην εργασία τους μέχρι το πέρας των συμπτωμάτων.

3.9. Το προσωπικό θα πρέπει να φέρει μάσκα, ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες:

3.9.1. Η μάσκα, πρέπει να είναι κατάλληλη

3.9.2. Να εφαρμόζεται σωστά στο πρόσωπο ώστε να καλύπτει τόσο το στόμα όσο και τη μύτη.

3.9.3. Να αλλάζεται συχνά ώστε να μην αποτελέσει με την πάροδο του χρόνου εστία μικροβίων (σταφυλόκοκκος κτλ.) (ιδιαίτερα κατά την διαβροχή της). Μετά την αφαίρεση της μάσκας να πραγματοποιείται υγιεινή των χεριών.

3.10. Εκπαίδευση προσωπικού του διοργανωτή της Έκθεσης για την ορθή χρήση και απόρριψη ατομικού εξοπλισμού, καθαρισμού των χεριών σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο του Υπουργείου Υγείας.

Έλεγχος της θερμοκρασίας με χρήση θερμόμετρου σε κάθε είσοδο και σημείο πρόσβασης. Εάν οποιοδήποτε άτομο έχει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα η έχει έρθει σε επαφή με άτομο/α που είχε/αν τα πιο κάτω συμπτώματα η έχουν διαγνωστεί με COVID-19 τότε δεν πρέπει να προσέρχεται στην εργασία του.

Πυρετό >37.3ο

Βήχα ή Δυσκολία στην αναπνοή

Μυαλγίες

Κακουχία

Αγευσία / Ανοσμία

Συστήνεται όλα τα άτομα και οι εργαζόμενοι να εξετάζονται στο σπίτι πριν προβούν στον χώρο εργασίας τους. Εάν εμφανίσουν κάποια από τα πιο πάνω συμπτώματα, θα πρέπει να παραμείνουν στο σπίτι για αυτοπαρακολούθηση και επικοινωνία με τον προσωπικό τους ιατρό.

Τα διαλείμματα των εργαζομένων του διοργανωτή και των εκθετών να γίνονται σε σταθερές, κατά το δυνατόν, μικρές ομάδες για να αποφεύγεται η συνάθροιση μεταξύ τους. Να ακολουθείται αυστηρή τήρηση υγιεινής των χεριών κατά την είσοδο και έξοδο από τον χώρο σίτισης/χώρους διαλειμμάτων και μετά τη χρήση της τουαλέτας.

Ο διοργανωτής της Έκθεσης φροντίζει καθαριότητα για τους κοινοχρήστους χώρους της Έκθεσης. Είναι ευθύνη των εκθετών η καθαριότητα και η απολύμανση του κάθε εκθετηρίου σε τακτά χρονικά διαστήματα βάση των πρωτόκολλων του Υπουργείου Υγείας.

Το προσωπικό των εκθετών θα πρέπει να φέρει καρτελάκι με την ονομασία του κάθε ενός καθ΄ όλη την διάρκεια στησίματος της Έκθεσης. Ο χώρος θα είναι απόλυτα ελεγχόμενος και δεν θα επιτρέπεται η είσοδος σε κανένα που δεν φέρει το καρτελάκι με το όνομα του καθαρά διατυπωμένο.

Η Εταιρεία Ασφαλείας και ο Υπεύθυνος του Εκθεσιακού χώρου πραγματοποιούν ελέγχους στα περίπτερα καθ’ όλη την διάρκεια στησίματος προκειμένου να διασφαλίσουν την τήρηση και εφαρμογή όλων των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας καθώς και αποστασιοποίησης.

Σε κάθε περίπτωση, οι διαχειριστές του χώρου θα διατηρούν αρχείο όπου θα κρατούνται στοιχεία με τα ονόματα όλου του προσωπικού και τις ημέρες που βρίσκονταν σε εργασία Επίσης θα κρατούνται ανάλογα στοιχεία για κάθε άτομο που δυνατό να εκτέλεσε άλλη εργασία στο χώρο ως εξωτερικός συνεργάτης (π.χ. συντηρητές, μηχανικοί, κτλ.)

4. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

4.1. Ενημέρωση συνεργατών και προμηθευτών για τις συνθήκες λειτουργίας της έκθεσης καθώς και τους όρους προετοιμασίας, λειτουργίας και αποξήλωσης της έκθεσης.

4.2. Ενημέρωση για την τήρηση βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του ιού – επιμελής και τακτικό πλύσιμο χεριών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση αποστάσεων, αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, μύτη και στόμα.

4.3. Δέσμευση ότι δεν υπάρχει ιστορικό, σύμπτωμα η περιστατικό των ιδίων η οικείων προσώπων.

4.4. Έλεγχος κρίσιμων παραμέτρων κατά την είσοδο τους όπως θερμομέτρηση και αναπνευστικά προβλήματα.

5. ΕΚΘΕΤΕΣ

5.1. Ισχυρή σύσταση προς τους εκθέτες να διαλέγουν στερεότυπο Περίπτερο προκειμένου να μειώνεται ο χρόνος συναρμολόγησης του περιπτέρου.

5.3. Όλο το προσωπικό των Εκθετών θα πρέπει να φέρει καρτελάκι με την ονομασία του.

5.4. Ορισμός μέγιστου αριθμού ατόμων ανά σταντ βάσει τ.μ.

Από 0τ.μ. – μέχρι 20 τ.μ. – 3 άτομα

Από 20τ.μ. – μέχρι 100 τ.μ. – 3 άτομα + 1 άτομο ανά 10 τ.μ.

Άνω των 100 τ.μ. – 12 άτομα + 1 άτομο ανά 15 τ.μ. για επιφάνεια άνω των 100 τ.μ.

Δεν επιτρέπονται συναθροίσεις, εγκαίνια και εκδηλώσεις εντός των εκθετηρίων.

6. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

6.1. Εγγραφή όλων των επισκεπτών πριν από την είσοδο του στο χώρο με στοιχεία επαφής για σκοπούς ιχνηλάτησης.

6.2. Οι επισκέπτες οφείλουν να εφαρμόζουν υγιεινή των χεριών κατά την είσοδο και έξοδο από τον εκθεσιακό χώρο και κατά την είσοδο και έξοδο από τα διάφορα εκθετήρια που θα βρίσκονται εντός του εκθεσιακού χώρου.

6.3. Είσοδος επιτρέπεται μόνο από τους καθορισμένους χώρους που έχουν επιλεχτεί από τον διοργανωτή.

6.4. Είσοδος στον Εκθεσιακό χώρο με θερμομέτρηση από τα άτομα ασφάλειας. Σε περίπτωση που επισκέπτης εμφανίζει πυρετό, δεν του επιτρέπεται η είσοδος. Στην είσοδο θα υπάρχουν μάσκες προσώπου για τους επισκέπτες.

6.5. Σημάνσεις με οδηγίες για μέτρα προφύλαξης.

6.6. Έλεγχος για τήρηση αποστάσεων μεταξύ των επισκεπτών.

6.7. Στις εγγραφές θα υπάρχει αυξημένος αριθμός σημείων εγγραφής (registration desks).

6.8. Κατά τη διάρκεια των εγγραφών θα τηρούνται τα μέτρα απόστασης σύμφωνα με το πρωτόκολλο.

6.9. Συχνές ανακοινώνεις κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της έκθεσης για μέτρα προφύλαξης.

6.10. Στην έξοδο της έκθεσης θα υπάρχει απολυμαντικό χεριών.

6.11. Οι επισκέπτες άνω των 12 ετών, θα πρέπει αναγκαστικά να φέρουν μάσκα καθ’ όλη την παραμονή τους στην έκθεση

7. ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ

7.1. Κατάλληλος καθαρισμός και απολύμανση όλων των προϊόντων πριν από την παράδοση στον χώρο.

7.2. Οι παραλαβές θα γίνονται από φορτηγά στα οποία θα έχει προηγηθεί απολύμανση προτού αποχωρήσουν από την εταιρεία ενοικίασης εξοπλισμού, προς το χώρο της εκδήλωσης.

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ευρώ στην κλήρωση του Τζόκερ
Δεν εντοπίστηκε οτιδήποτε ύποπτο στη Βουλή των Ελλήνων-Λήξη συναγερμού
Με αναφορές στις κυπρογενείς υποχρεώσεις της Τουρκίας η ομιλία Αννίτας στο ΕΛΚ
Τουλάχιστον τρεις νεκροί από τους πυροβολισμούς σε κομμωτήριο της Σουηδίας
Απάτη στο όνομα του δημάρχου Λευκωσίας-Προειδοποιεί για ψεύτικους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΒΙΝΤΕΟ: Άγριος καυγάς και ξυλοδαρμοί σε κρουαζιερόπλοιο στο Τέξας-Αποκλείστηκαν διά βίου επιβάτες από ταξίδια
Κίνηση ματ από Κωστή Ευσταθίου-Ανακοινώνει υποψηφιότητα για την προεδρία της ΕΔΕΚ
Ξεκάθαρη η Φον Ντερ Λάιεν για την άμυνα της Ε.Ε.-«Η απειλή της Ρωσίας δε θα εκλείψει»
Τηλεφώνημα για βόμβα στην Βουλή της Ελλάδας
Έτσι ξυλοκόπησαν επιχειρηματία σε εστιατόριο στη Γλυφάδα-Έβγαλαν όπλο για να υπογράψει ότι δεν οφείλουν ούτε 1 ευρώ