Παρασκευή η απόφαση για την κτιστή νησίδα στη Ν. Παττίχη

Αναλυτικά και με τεκμηριωμένα θα ανακοινωθεί την Παρασκευή το κατά πόσο θα προχωρήσει το έργο για κτιστή νησίδα επί της οδού Νίκου και Δέσποινας Παττίχη, ανέφερε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών Γιάννης Καρούσος μετά από ευρεία σύσκεψη στο Δημοτικό Μέγαρο Λεμεσού με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και εκπροσώπους των διαμαρτυρόμενων καταστηματαρχών.
 
Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε  σε τρία στάδια, αρχικά με τη συμμετοχή των καταστηματαρχών και της ΠΟΒΕΚ που αντιδρούν στη δημιουργία της νησίδας, στη συνέχεια με κατοίκους και εμπλεκόμενους φορείς και τέλος με τους βουλευτές της Λεμεσού.
 
Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες που θα ξεκινούσαν προχθές Δευτέρα αναστάλθηκαν προσωρινά μετά από παράκληση της Επιτροπής Μεταφορών της Βουλής όπως γίνει μια ακόμη διαβούλευση με τους διαμαρτυρόμενους, που θεωρούν πως η κτιστή νησίδα θα τους καταστρέψει οικονομικά.
 
Σε δηλώσεις του ο κ.Καρούσος εξέφρασε την ικανοποίηση του που δόθηκε η ευκαιρία για ακόμα μια διαβούλευση όλων των εμπλεκομένων και σημείωσε ότι « είναι ξεκάθαρο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων και τα οργανωμένα σύνολα της περιοχής απαιτούν να κατασκευαστεί η κτιστή νησίδα» και πως «από την άλλη οι καταστηματάρχες έχουν ανησυχίες για το θέμα της εμπορικότητας του δρόμου».
 
Αναφερόμενος σε στατιστικά στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί, είπε πως σε δρόμους τεσσάρων λωρίδων, οι τροχαίες συγκρούσεις είναι έξι φορές περισσότερες εάν δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα και διπλάσιες σε δρόμους δυο λωρίδων.
 
Στην οδό Νίκου και Δέσποινας Παττίχη, πρόσθεσε, έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια 700 οδικές συγκρούσεις με 300 ελαφρά τραυματίες, 40 σοβαρά τραυματίες και δυο νεκρούς.
 
Επίσης,  συνέχισε, μελέτη καταγράφει στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο «206 σημεία σύγκρουσης ταυτόχρονα» και υπογράμμισε πως «είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό στατιστικό που δεν πρέπει να αγνοηθεί».
 
Σε σχόλιο ότι οι καταστηματάρχες δηλώνουν έτοιμοι να μην επιτρέψουν έναρξη εργασιών εάν δεν διαφοροποιηθεί η απόφαση, ο Γιάννης Καρούσος ανέφερε πως οι αποφάσεις πρέπει να υλοποιούνται και δεν μπορούν να μην προχωρούν έργα επειδή αντιδρά ο οποιοσδήποτε.
 
«Δεν είναι με τις απειλές που παίρνουμε μια απόφαση, είναι με τη διαβούλευση και με τη μελέτη και την Παρασκευή να αναμένεται την τελική μας απόφαση με ανάλυση,  με λεπτομέρεια και τεκμηριωμένα», συμπλήρωσε.
 
Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης παρευρέθηκε και ο πατέρας του 36χρονου Αντώνη Δημητρίου, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 11 Ιανουαρίου 2019, όταν η πορεία της μοτοσικλέτας του ανακόπηκε από όχημα που οδηγούσε 60χρονος, που παράνομα επιχειρούσε δεξιά στροφή. Απευθυνόμενος προς τον Υπουργό και τους παρευρισκόμενους, ο πατέρας του άτυχου νέου ζήτησε όπως το έργο γίνει το συντομότερο, ώστε να μην χαθούν άλλες ζωές.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ελεύθεροι δύο από τους συλληφθέντες για τη συμπλοκή στη Λάρνακα, παραμένει υπό κράτηση ο τρίτος
Βαριές πολιτικές ευθύνες έδειξε η Επιτροπή στους υπουργούς Αναστασιάδη για ΤΑΚΑΤΑ-Άδειασε και Γενικούς Διευθυντές
Η άγνωστη απόπειρα δολοφονίας βρέφους, το χρονικό θανάτων των μωρών και οι καταθέσεις που έκαψαν τη Μουρτζούκου
Χωρίς ρεύμα περιοχές σε Λεμεσό και Πάφο λόγω βλάβης στο δίκτυο της ΑΗΚ
Συνάντηση Παναγιώτου με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις-Προσπάθειες να καταλήξουν σε συμφωνία για ΑΤΑ
Ποινικό αδίκημα η άσκοπη χρήση λάστιχου, αύξηση του ύψους των εξωδίκων-Ψηφίστηκε νόμος από τη Βουλή
Η Βουλή ψήφισε εναρμονιστικό νόμο για την εμπορία δικαιωμάτων εκπομπής αερίων
Πρόταση Νόμου για δημιουργία Εθνικού Ταμείου Απώλειας Χρήσης Κατεχόμενων Περιουσιών κατέθεσε ο Κάρουλας
Yπ. Παιδείας: Ιστορική τομή η ψήφιση της νομοθεσίας για ξενόγλωσσα προπτυχιακά
Τοποθέτηση Σαββίδη για κατάθεση νομοσχεδίων διαχωρισμού εξουσιών-«Ο ρόλος μου περιορίζεται στην νομική πτυχή»