Δημιουργείται τηλεφωνικό κέντρο για εξυπηρέτηση επιβατών που επιστρέφουν στην Κύπρο

Τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου για εξυπηρέτηση επιβατών που προτίθενται να ταξιδεύσουν από το εξωτερικό προς την Κύπρο και πιθανόν να έχουν κάποια ερωτήματα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «CyprusFlightPass», ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
 
Σε ανακοίνωση του, την οποία αναμεταδίδει το ΓΤΠ, το Υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει από την 1η Αυγούστου 2020 και θα μπορεί να λαμβάνει ερωτήματα τηλεφωνικώς στον αριθμό +(357) 24841234 και γραπτώς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο σύνδεσμο https://cyprusflightpass.gov.cy/el/contact-us.
 
Σημειώνει, τέλος, ότι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου θα είναι: Δευτέρα-Παρασκευή:  08:00- 22:00 ώρα Κύπρου, Σάββατο – Κυριακή : 10:00-18:00 ώρα Κύπρου.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Η Χαμάς απάντησε θετικά στην πρόταση ΗΠΑ για κατάπαυση του πυρός 60 ημερών, με ανταλλαγή ομήρων
Εισήγηση ΣΠΟΛΜΗΚ προς ΥΠΕΣ για απευθείας έκδοση άδειας οικοδομής με πολεοδομική άδεια
Το Υπουργείο Υγείας προκήρυξε το Σχέδιο Κρατικών Ενισχύσεων Ήσσονος 2025
Σε αστυνομικούς σταθμούς οι έξι ανήλικοι για τα επεισόδια σε δομή-Αναζητούν χώρους διαμονής οι ΥΚΕ
Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Αγγελίδης για το χαστούκι του ΕΔΑΔ αλλά... «Η έμπρακτη ανάληψη ευθύνης δεν συνάδει με την αποχώρησή μου»
Nordic Monitor: Η Τουρκία έστησε δίκτυο κατασκοπείας στην Ευρώπη με κονδύλια της ΕΕ
Νεκρός με τρεις σφαίρες στον λαιμό άνδρας στην Αγία Παρασκευή-«Κλειδί» για την υπόθεση η ταυτότητα του
Απαγόρευση από 1η Σεπτεμβρίου ουσίας σε βερνίκια νυχιών, καλλυντικά
Ξεκινά η αποδοχή αιτήσεων για έκδοση μπλε κάρτας της ΕΕ-Όλες οι λεπτομέρειες
​​​​​​ Παραδόθηκε στην κυκλοφορία τμήμα του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού-Σαΐττά