Δημιουργείται τηλεφωνικό κέντρο για εξυπηρέτηση επιβατών που επιστρέφουν στην Κύπρο

Τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου για εξυπηρέτηση επιβατών που προτίθενται να ταξιδεύσουν από το εξωτερικό προς την Κύπρο και πιθανόν να έχουν κάποια ερωτήματα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «CyprusFlightPass», ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
 
Σε ανακοίνωση του, την οποία αναμεταδίδει το ΓΤΠ, το Υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει από την 1η Αυγούστου 2020 και θα μπορεί να λαμβάνει ερωτήματα τηλεφωνικώς στον αριθμό +(357) 24841234 και γραπτώς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο σύνδεσμο https://cyprusflightpass.gov.cy/el/contact-us.
 
Σημειώνει, τέλος, ότι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου θα είναι: Δευτέρα-Παρασκευή:  08:00- 22:00 ώρα Κύπρου, Σάββατο – Κυριακή : 10:00-18:00 ώρα Κύπρου.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 17ων IN Business Awards(pics)
17α IN Business Awards: Lifetime Achievement Award στους Σώτο, Σάββα, Αλέξανδρο και Άρη Ιακωβίδη
17α IN Business Awards: Βραβείο Editor’s Choice στον Invest Cyprus
17α IN Business Awards: Στην Πετρολίνα το βραβείο στην κατηγορία «Επιχείρηση»
17α IN Business Awards: Στον Δημήτρη Ζορπά το βραβείο Μάνατζερ (εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή)
17α IN Business Awards: Στην Exness το βραβείο εταιρικής βιωσιμότητας και υπευθυνότητας(ESG-ΕΚΕ)
17α IN Business Awards: Στην Zemco Group το βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη γης-Κατασκευές»
17α IN Business Awards: Βραβείο στην XM-Best workplace/ εργοδότης προτίμησης
Διπλωματικό θρίλερ για το Ουκρανικό-«Περιμένω να δω ποιος θα έρθει από Ρωσία και μετά θα αποφασίσω»
17α IN Business Awards: Στην Thanos Hotels & Resorts το βραβείο στην κατηγορία «Τουρισμός/Ψυχαγωγία/Εστίαση»