Έσπασαν τα τηλέφωνα του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή για τα ταξίδια
10:19 - 03 Ιουνίου 2020

Το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ΕΚΚ) έχει ανταποκριθεί μέχρι τις 25 Μαΐου 2020 σε πέραν των 24000 αιτημάτων πληροφόρησης και παραπόνων σε σχέση με την πανδημία Covid-19, από το σύνολο των οποίων το 45% αφορούσε τα αεροπορικά δικαιώματα επιβατών, το 21.19% αφορούσε υπηρεσίες τουριστικών καταλυμάτων και το 17% οργανωμένα ταξίδια.
Ωστόσο, ο COVID-19 επηρέασε και την ισχύουσα νομοθεσία για τους καταναλωτές, αφού αρκετά κράτη μέλη έχουν προβεί σε εθνικές παραλλαγές σε βασικούς τομείς όπως: τα αεροπορικά δικαιώματα, τα οργανωμένα ταξίδια, τις κρατήσεις των ξενοδοχείων και ενοικιάσεων αυτοκινήτων κ.α.
Ειδικότερα, οι ρυθμίσεις αυτές δίνουν προτεραιότητα στην πρακτική των πιστωτικών σημειωμάτων (κουπόνια) αντί της επιστροφής των χρημάτων σε περιπτώσεις ακύρωσης με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών ερωτημάτων από τους καταναλωτές.
Σε ανακοίνωση του Δικτύου, σημειώνεται ότι ακολουθούνται οι συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ημερομηνίας 13 Μαΐου 2020 σε σχέση με τα πιστωτικά σημειώματα (κουπόνια), τονίζοντας ότι η διασφάλιση του Δικαίου της ΕΕ, τόσο για τον Κανονισμό 261/2004 για τα δικαιώματα των επιβατών, όσο και της Οδηγίας για τα οργανωμένα ταξίδια, τηρείται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: