Φωνάζουν οι μαθητές για το γραπτό της Φυσικής-«Εξαιρετικά δύσκολες ασκήσεις που δεν διδάχθηκαν»

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε το γραπτό της Φυσικής, με τους μαθητές να φωνάζουν για εξαιρετικά δύσκολες ασκήσεις.
 
Σε επιστολής της προς τον υπουργό Παιδείας, η ΠΣΕΜ κάνει λόγο για δεκάδες παράπονα από μαθητές παγκύπρια, που αφορούν στο γραπτό των εξετάσεων, αφού υπήρχαν ασκήσεις, το επίπεδο δυσκολίας των οποίων ήταν εξαιρετικά υψηλό, ενώ υπήρχαν και ασκήσεις που δεν διδάχθηκαν ποτέ.
 
Όπως σημειώνει η ΠΣΕΜ, οι Παγκύπριες Εξετάσεις οφείλουν να είναι ως προς το περιεχόμενο και το ύφος σωστά διατυπωμένες, ώστε κάθε μαθητής να μπορεί χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
 
«Ευελπιστούμε λοιπόν κύριε Υπουργέ, πως το Υπουργείο θα προχωρήσει στα απαραίτητα διαβήματα, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα πληγούν οι βαθμολογίες των μαθητών. Επιπλέον σας παρακαλούμε όπως διασφαλίσετε ότι τα υπόλοιπα μαθήματα θα έχουν θέματα στα οποία οι μαθητές θα μπορούν να ανταπεξέλθουν δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς».
 
Αυτούσια η επιστολή των μαθητών:
«Σας αποστέλλουμε αυτή την επιστολή γιατί ως ΠΣΕΜ έχουμε δεχθεί δεκάδες επιστολές και παράπονα από συμμαθητές μας όσον αφορά το γραπτό των Παγκύπριων εξετάσεων Φυσικής και την πρακτική δοκιμασία για τους μαθητές του Αθλητικού Σχολείου.
 
Οι εξετάσεις αποτελούν μια αγχωτική και εξοντωτική διαδικασία για τους μαθητές. Το άγχος ενισχύεται ακόμη περισσότερο, κατά τη φετινή χρονιά λόγω και της κατάστασης που δημιουργήθηκε, με την πανδημία του κορωνοϊού. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν θεωρούμε απαράδεκτο το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο δυσκολίας με ασκήσεις που δεν διδάχτηκαν ποτέ οι μαθητές στο γραπτό της Φυσικής και το πολύ μικρό χρονικό διάστημα που είχαν οι μαθητές του Αθλητικού για να προετοιμαστούν για την πρακτική δοκιμασία.
 
Από τη στιγμή που θέλουμε να μιλάμε για δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, οι Παγκύπριες εξετάσεις και ιδίως μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, οφείλουν να είναι ως προς το περιεχόμενο και το ύφος σωστά διατυπωμένες, ώστε κάθε μαθητής να μπορεί χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά και την κριτική του σκέψη να μπορεί να ανταπεξέλθει στο γραπτό.
 
Ευελπιστούμε λοιπόν κύριε Υπουργέ, πως το Υπουργείο θα προχωρήσει στα απαραίτητα διαβήματα, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα πληγούν οι βαθμολογίες των μαθητών. Επιπλέον σας παρακαλούμε όπως διασφαλίσετε ότι τα υπόλοιπα μαθήματα θα έχουν θέματα στα οποία οι μαθητές θα μπορούν να ανταπεξέλθουν δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς.
 
Θεωρούμε πως σε αυτές τις περιπτώσεις, η αξιολόγηση των μαθητών πρέπει να γίνει, με βάση την προσέγγιση τους στον τρόπο επίλυσης της άσκησης και στον τρόπο σκέψης που εφάρμοσαν και όχι στο αποτέλεσμα. Ακόμα, να υπάρξει περαιτέρω αναγωγική αύξηση των βαθμολογιών, αλλά και να παρθούν όσα μέτρα κρίνονται απαραίτητα, για διασφάλιση των δικαίων των μαθητών.
 
Είμαστε σίγουροι ότι συμμερίζεστε την έντονη ανησυχία των μαθητών. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων».

Δειτε Επισης

Στους 29 βαθμούς η θερμοκρασία-Αναμένονται βροχές, σκόνη στην ατμόσφαιρα
Επί τάπητος αλλαγές για την αδειοδότηση ξενοδοχειακών μονάδων-Αναζητούνται λύσεις για τα Airbnb
Οι κινητές μονάδες αφαλάτωσης έρχονται αλλά κανείς δεν εφησυχάζεται-Παραμένουν τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου
Θετική η πρώτη αποτίμηση για τη διεύρυνση του επιδόματος τέκνου-Ζητούν ολιστική στήριξη οι οργανώσεις
Έρχονται αλλαγές στη διαδικασία για έκδοση άδειας πώλησης οινοπνευματωδών ποτών-Η πρόταση που προωθείται
Παραδόθηκε το νέο κτήριο του Κέντρου Αίματος στο Γέρι-Μειώνεται η ταλαιπωρία, περισσότερες αιμοδοσίες
Υποβολή σχολίων ΚΔ για αξιολόγηση από ΣτΕ εφαρμογής Σύμβασης Πλαίσιο για Προστασία Εθνικών Μειονοτήτων
Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων για τα... 20 εκατοστά στη Γέφυρα της Καλαβασού
Διαβούλευση Υπ. Παιδείας για αναγνώριση στρατιωτικής θητείας σε εκπαιδευτικούς κρατών ΕΕ
Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος στο ύψος της γέφυρας Καλαβασού-Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων