To «Μένουμε Κύπρο» έρχεται για να σε ταξιδέψει στην εξωτική... Κύπρο
06:48 - 21 Ιουνίου 2020

Κύπρος είναι το κόκκινο χώμα της Ελεύθερης Αμμοχώστου, τα γραφικά σοκάκια στη Λάρνακα και τα λουτρά της Αφροδίτης στην Πάφο. Κύπρος είναι η γιορτή του κρασιού στη Λεμεσό και τα ενετικά τείχη στην παλιά Λευκωσία.
Κύπρος είναι η χώρα που μας γέννησε και μας μεγάλωσε. Η χώρα που όπου κι αν βρεθούμε θα την αναζητούμε. Η χώρα που οι τουρίστες λατρεύουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές και η χώρα που η Κύπριοι της γυρίζουν την πλάτη το καλοκαίρι, για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Φέτος όμως, λίγο η κατάσταση με τον κορωνοϊό και λίγο η οικονομική δυσχέρεια, θα αναγκάσουν τους πλείστους ντόπιους να μείνουν στην Κύπρο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Ήρθε η ώρα, μέσα από αυτές τις συνθήκες να αρπάξουμε την ευκαιρία και να ανακαλύψουμε τη χώρα μας. Μια χώρα που δεν θα ήταν υπερβολή να χαρακτηριστεί ως ένας επίγειος παράδεισος.
Για να συμβάλει στην προσπάθεια να ανακαλύψουν οι ντόπιοι την Κύπρο, η εταιρεία CyprusNews Media Group, ετοίμασε τη σελίδα «MenoumeKypro.com», η οποία θα προσφέρει πληροφόρηση για χώρους εστίασης, διαμονής, αλλά και βιωματικές εμπειρίες, μέσα από αρθρογραφία.
Πώς προέκυψε η ιδέα του «Μένουμε Κύπρο»
Μιλώντας στον REPORTER, o 36χρονος ιδρυτής του CyprusNews Δημήτρης Δημητρίου, εξήγησε πως εντόπισε την ανάγκη για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας με τη συγκεκριμένη θεματολογία, αφότου διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην ελληνική γλώσσα, η οποία θα βοηθούσε τους ντόπιους που ενδιαφέρονται, να περάσουν τις διακοπές τους στην Κύπρο.
Μιλώντας στον REPORTER, o 36χρονος ιδρυτής του CyprusNews Δημήτρης Δημητρίου, εξήγησε πως εντόπισε την ανάγκη για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας με τη συγκεκριμένη θεματολογία, αφότου διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην ελληνική γλώσσα, η οποία θα βοηθούσε τους ντόπιους που ενδιαφέρονται, να περάσουν τις διακοπές τους στην Κύπρο.
«Θέλαμε να προωθήσουμε τα καλά του τόπου μας. Είτε αυτό είναι μια πρόταση για μια εκδρομή, είτε μια πρόταση για ένα ξενοδοχείο, είτε είναι πράγματα που μπορείς να δεις ή να κάνεις στην Κύπρο ή ακόμα και βιωματικές εμπειρίες από το ίδιο μας το νησί».
Στην ιστοσελίδα, θα υπάρχουν ενότητες για κάθε ανάγκη που θα έχει κάποιος πολίτης που θα αποφασίσει να… μείνει στην Κύπρο για διακοπές, όπως και προτάσεις για μέρη που ίσως δεν γνωρίζουμε καν ότι βρίσκονται στο νησί μας.
«Η ιστοσελίδα θα περιέχει προτάσεις για το που θα πας, τι θα κάνεις, που θα μείνεις, τι θα φας και έχει και μια ενότητα με βιωματικές εμπειρίες από τους αρθρογράφους γνώμης και τους συντάκτες του “Μένουμε Κύπρο”. Ευρύτερα αυτό θα γίνεται μέσα από εμπειρίες που ζουν, βάσει της ευρείας τουριστικής εμπειρίας που θέλουμε να μοιραστούμε με τον κόσμο. Θα έχει επίσης περιεχόμενο με φωτογραφίες και βίντεο, κριτικές και σίγουρα θέλουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό γίνεται. Δεν θα προσπαθήσουμε να ευλογήσουμε τα γένια μας, αλλά θα προσπαθήσουμε να είμαστε υποστηρικτικοί εκεί που πρέπει και καυστικοί, επίσης, εκεί που πρέπει».
Η Κύπρος, είναι ένας παράδεισος με πολλά κρυμμένα μέρη, για τα οποία αν ενημερωθείς, θα σου δημιουργηθεί η απορία να τα ανακαλύψεις. Γι’ αυτό πρώτιστος στόχος του «Μένουμε Κύπρο», είναι η ανάδειξη αυτών των χώρων.
«Είναι είτε κρυμμένα διαμάντια που περιμένουν να ανακαλυφθούν, είτε τόποι που δεν τους δίναμε σημασία μέχρι τώρα, γιατί προτιμούσαμε να κάνουμε διακοπές στο εξωτερικό. Είναι πράγματα που μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε πολύ κοντινή απόσταση και με πολύ χαμηλό κόστος. Είτε μένεις στην Πάφο, είτε στην Αμμόχωστο, είτε στη Λευκωσία, είτε στη Λάρνακα, η Κύπρος έχει απίστευτες ομορφιές, κρυμμένους θησαυρούς, αλλά και δραστηριότητες που δεν τις ξέρουμε».
Η όλη προσπάθεια για δημιουργία της ιστοσελίδας, ξεκίνησε από τον περασμένο Μάρτιο και περί τις αρχές Μαΐου, δημιουργήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η σελίδα του «Μένουμε Κύπρο», για να προετοιμαστεί ο κόσμος.
Προς το παρόν, προσπαθούν να προσελκύσουν κοινό, μέσω φωτογραφιών που είναι άμεσα συνδεδεμένες με την Κύπρο. Για παράδειγμα φωτογραφίες από την παλιά Λευκωσία, από παραθαλάσσιες περιοχές, από κυπριακό πρόγευμα και άλλα.
«Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε κάποια πράγματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως φωτογραφίες, για να καταλάβει ο κόσμος για τι πράγμα μιλάμε και αυτή η προσπάθεια αγκαλιάστηκε από πολύ κόσμο. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα οι αναρτήσεις μαζεύουν πάρα πολλά likes και κοινοποιήσεις. Πάει πάρα πολύ καλά, καλύτερα κι απ’ ότι περιμέναμε και ο κόσμος διψά για πληροφόρηση για τον τόπο του κι εμείς θέλουμε να του το προσφέρουμε».
Η Κύπρος το καρπούζι, οι πόλεις τα… κουκούτσια
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το λογότυπο της σελίδας, το οποίο με μια πρώτη ματιά, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια φέτα καρπούζι.
Αν το προσέξεις καλά όμως, σχηματίζεται η Κύπρος, ενώ πάνω του υπάρχουν και έξι κουκούτσια, τα οποία δεν επιλέχθηκαν τυχαία. Συμβολίζουν τις πόλεις της Κύπρου και είναι τοποθετημένα εκεί όπου θα τις εντοπίσεις στο χάρτη της χώρας.
«Η λογική της επιλογής του καρπουζιού είναι ότι θέλαμε να δώσουμε ένα φρέσκο μήνυμα μέσω του λογοτύπου και σε διακόσμηση και σε χρώματα και σε λογική. Το καρπούζι είναι σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού της Κύπρου. Θέλαμε να είναι κάτι παιχνιδιάρικο και σύγχρονο, όπως θεωρούμε ότι είναι ο τουρισμός στην Κύπρο. Και σύγχρονος και ευχάριστος. Να μυρίζει καρπούζι. Να μυρίζει καλοκαίρι. Όλοι νομίζω έχουμε σαν Κύπριοι στο μυαλό μας το καρπούζι μέσα στο νερό. Θέλουμε να βάλουμε το άρωμα και τη γλυκιά γεύση του καρπουζιού για το “Μένουμε Κύπρο”».
Το «Μένουμε Κύπρο, είναι το έβδομο πόρταλ της Cyprus News Media Group. Αρχικά ιδρύθηκε το 2010 το CyprusNews.eu, ενώ το 2017 ο όμιλος εξαγόρασε το Lemesos Blog, ανακατασκευάζοντας το πλήρως, με δικό του λογότυπο και ομάδα. Το καλοκαίρι του 2017 δημιουργήθηκε το SciNews με μια ακαδημαϊκή ομάδα, ενώ τον Αύγουστο του 2018, δημιουργήθηκε το Carierista.com που είναι ένα πόρταλ το οποίο αφορά θέσεις εργασίας.
Τον ίδιο μήνα, η εταιρεία εξαγόρασε το OmonoiaNews.com και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους δημιουργήθηκε η σελίδα Bebemοu.com, που ασχολείται με τα παιδιά από την ημέρα της γέννησης τους μέχρι την ενηλικίωση.
Για τα μέσα ενημέρωσης του Cyprus News Media Group, σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, την περίοδο του κορωνοϊού, δεν άλλαξαν πολλά πράγματα, αφού οι εργαζόμενοι δουλεύουν από την ημέρα ίδρυσης του ομίλου εξ’ αποστάσεως.
«Εμείς ήμασταν σε καραντίνα από πριν την καραντίνα. Εδώ και δέκα χρόνια λειτουργούμε εξ’ αποστάσεως. Όλος ο οργανισμός από την πρώτη μέρα ίδρυσης εργάζεται από το σπίτι και είχαμε έτοιμες όλες τις πρακτικές, τεχνολογίες, εμπειρίες για να λειτουργήσουμε».
Σίγουρα, υπήρξαν δυσκολίες, όπως στο θέμα του εγκλεισμού, αλλά από θέμα αποδοτικότητας, όλα κύλησαν ομαλά.
«Κάναμε τις τηλεδιασκέψεις μας, αλλά σίγουρα υπήρχαν οι δυσκολίες να είσαι σπίτι με την οικογένεια και τα παιδιά. Επίσης και το οικονομικό κομμάτι, αλλά ευτυχώς διαβήκαμε και ελπίζω να είναι μια περίοδος που δεν θα επιστρέψει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Ο αυτοδίδακτος 23χρονος πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο του «Visit Cyprus»
- Ο κοσμογυρισμένος μάγειρας που έγινε παγωτάρης-«Προσφέρω χαρά στον κόσμο»
- Ο τραγουδιστής που έγινε καλλιτέχνης του τατουάζ και το αβέβαιο μέλλον του χώρου
- Η πράξη ανθρωπιάς κουρείου στη Λακατάμια-«Πιο σημαντικό το χαμόγελο από τα λεφτά»
- Η ηθοποιός που έκανε τέχνη τον καφέ, η ρομαντική ιστορία και η μάχη ανάκαμψης