Πώς εξελίσσεται το εργασιακό περιβάλλον και ο τρόπος εργασίας μας την επόμενη ημέρα
08:19 - 20 Ιουνίου 2020

Το δυναμικό πρόγραμμα #Youth Empowered έρχεται, την Δευτέρα 22 Ιουνίου 11:00 – 13:00, για πρώτη φορά στην digital μορφή του. Το πρόγραμμα διοργανώνεται για τρίτη χρονιά από την Coca-Cola στην Κύπρο.
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των νεών, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να καθοδηγηθούν και να ενημερωθούν από καταξιωμένους ομιλητές διαφόρων κλάδων, όσο αφορά το εργασιακό περιβάλλον της Κύπρου.
Μια εκ των ομιλητών είναι και η Σοφία Κάντα, Human Resources Director της Coca-Cola HBC Ελλάδας & Κύπρου. Η Σοφία μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις για το πρόγραμμα αλλά και τι να περιμένουμε από την παρουσίασή της.
To #YouthEmpowered πρόκειται για ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου μας, το οποίο ξεκίνησε τo 2017 και στις 28 χώρες μας μέσα από το οποίο προσφέρουμε δωρεάν σε νέους ηλικίας 18 έως 30 χρόνων που είναι εκτός αγοράς εργασίας, τις γνώσεις, συμβουλές κι εφόδια που χρειάζονται για να χτίσουν τις δεξιότητες τους και να προετοιμαστούν να ενταχθούν δυναμικά στην αγορά εργασίας. Μέχρι στιγμής, στην Κύπρο έχουμε προσφέρει το Πρόγραμμα σε 2,200 νέους μέσω των σεμιναρίων που προηγήθηκαν το 2017 και 2018 και της πλατφόρμας Youth Empowered και φέτος, για πρώτη φορά, το προφέρουμε σε διαδικτυακή μορφή, μέσα από ένα δίωρο, δυναμικό webinar. Είναι μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι ανάμεσα στους ομιλητές.
Ακολουθώντας τις συστάσεις της πολιτείας η εταιρεία διασφάλισε άμεσα πως οι άνθρωποί της εργάζονται σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. Όρισε αυστηρά μέτρα πρόληψης και προφύλαξης σε κάθε βήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, της αγοράς αλλά και των γραφείων, και εξέλιξε τις εργασίες και τις συναντήσεις της διαδικτυακά όπου ήταν εφικτό ώστε να στηρίξει απρόσκοπτα τις ανάγκες της αγοράς.
Επεκτείναμε άμεσα τη δυνατότητα καθημερινής εργασίας από το σπίτι για τους εργαζομένους γραφείου, υποστηρίζοντας και παρέχοντας γρήγορα τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία, μεταφέροντας τις συναντήσεις και όλη την λειτουργία μας στο διαδικτυακό περιβάλλον. Οι άνθρωποι μας ήταν αρκετά εξοικειωμένοι με την εργασία από απόσταση διότι τα τελευταία χρόνια έχουμε υλοποιήσει το πρόγραμμα FlexyLife μέσω του οποίου είχαν τη δυνατότητα για εργασία από το σπίτι κάποιες μέρες τον μήνα. Ταυτόχρονα, ακόμα και στην ομάδα πωλήσεων μας, δώσαμε την δυνατότητα μερικής εργασίας από το σπίτι, θέλοντας να ενισχύσουμε περαιτέρω την ασφάλεια τους και ταυτόχρονα τη λήψη πρωτοβουλιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και υποστήριξη της ευρύτερης κοινωνίας.
Παράλληλα, σε όλο αυτό το διάστημα, μέσα από το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» η εταιρεία φροντίζει για την ευεξία και την ψυχολογική υποστήριξη των ανθρώπων της και παρέχει στους ηγέτες της τα κατάλληλα εργαλεία για να εμπνέουν καθημερινά τους ανθρώπους τους και να διαχειρίζονται με ενσυναίσθηση τις ομάδες τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» εστιάζει σε 4 βασικούς πυλώνες:
Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας. Από την πρώτη στιγμή ήμασταν δίπλα ο ένας στον άλλον. Δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να εργαζόμαστε με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και παρέχουμε ένα πλαίσιο στήριξης, με πρωτοβουλίες, εργαλεία και ενέργειες που θα βοηθήσουν όλους να διαχειριστούν τις προκλήσεις της νέας καθημερινότητας. Εστιάζουμε στη σύνδεση των ανθρώπων μας μέσα από τη δημιουργία κοινών νέων εμπειριών και την ανταλλαγή των καθημερινών μοναδικών ιστοριών τους. Έτσι ενισχύουμε την αισιοδοξία και την ενότητα που έχουμε χτίσει εδώ και χρόνια μέσα στην κουλτούρα και τις αξίες μας, ενώ παράλληλα εξελίσσουμε τις ηγετικές συμπεριφορές που στηρίζουν την ενδυνάμωση, τη συμπερίληψη, την αμεσότητα στη λήψη αποφάσεων, τον ανοιχτό διάλογο και την εμπιστοσύνη.
Ενδεικτικά κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του πλάνου για τους εργαζόμενους της εταιρείας είναι οι εξής:
Λόγω λοιπόν του δικού μας αντικειμένου, κάποιες βασικές προκλήσεις ήταν η απρόσκοπτη παραγωγή και λειτουργία των εργοστασίων, η εξασφάλιση της λειτουργικότητας ενός μεγάλου αριθμού εργαζομένων «από το σπίτι, η συνέχιση της ομαλής τροφοδοσίας της αγοράς και η διατήρηση της καλής ψυχολογίας των ανθρώπων μας.
Στην αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, βασικό συστατικό της επιτυχίας έχει αποτελέσει η κουλτούρα και το ενιαίο σύστημα αξιών που έχουμε χτίσει με τους ανθρώπους μας, μέσα από τα οποία πηγάζουν και οι συμπεριφορές σε όλα τα επίπεδα καθημερινά. Νοιώθουμε περήφανοι που οι άνθρωποι μας λειτούργησαν ως ένα , προσαρμόζοντας άμεσα τον τρόπο καθημερινής λειτουργίας , εστιάζοντας σε όσα ήταν και είναι προτεραιότητα την περίοδο που διανύουμε.Ως μια ενωμένη ομάδα, οι άνθρωποι μας δρουν άμεσα,με ευελιξία, , χτίζοντας την εμπιστοσύνη και εφαρμόζοντας λύσεις που προκύπτουν μέσα από διάλογο με τους ανθρώπους και τους συνεργάτες μας. Αυτού του είδους η ηγεσία εξασφαλίζει ηρεμία και αυτοπεποίθηση στους ανθρώπους καθώς επίσης τους ενδυναμώνει ώστε να παίρνουν πρωτοβουλίες, να φέρουν εις πέρας γρήγορες αλλαγές και να προχωράμε μπροστά.Και στην Coca-Cola HBC Κύπρου, αυτές είναι οι αξίες που έκαναν τη μετάβαση στη νέα πραγματικότητα, ομαλή και επιτυχημένη.
Η τηλεργασία είναι μια νέα πραγματικότητα που έχει μπει στην ζωή μας πιο έντονα το πρόσφατο χρονικό διάστημα. Η εξ’ αποστάσεως εργασία φαίνεται να έχει λειτουργήσει αρκετά καλά καθώς οι άνθρωποι έχουν μείνει παραγωγικοί ενώ ταυτόχρονα έχουν την ευελιξία να διαχειριστούν τις ευρύτερες μεταβαλλόμενες συνθήκες στην καθημερινότητα τους. Βέβαια η εξ’ αποστάσεως εργασία προϋποθέτει την ενδυνάμωση των ανθρώπων μας, την ενίσχυση της συνεργασίας των τμημάτων, την καθοδήγηση και την ανάπτυξη των ομάδων καθώς και την ευελιξία για γρήγορη ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες δυναμικές της αγοράς. Για το λόγο αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η εξέλιξη της ικανότητας των ηγετών του κάθε οργανισμού να αξιοποιούν διαφορετικά μέσα και πρακτικές για να διαχειρίζονται, να εμπνέουν και να αναπτύσσουν καθημερινά τους ανθρώπους τους. .
Είναι σίγουρο ότι η ζωή θα ξαναβρεί τους ρυθμούς της και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε, να δημιουργούμε, να καινοτομούμε και να ζούμε υιοθετώντας τις νέες συνήθεις που ήρθαν στη ζωή μας αυτό το διάστημα και αναπτύσσοντας δεξιότητες που πλέον είναι άκρως απαραίτητες όπως η διαχείριση νέων τεχνολογιών. Η ψηφιακή εξέλιξη αλλάζει πλέον την καθημερινότητα μας, ανοίγοντας νέους δρόμους ενίσχυσης της εργασιακής μας εμπειρίας, απλοποίησης του τρόπου λειτουργίας μας, συνεργασίας με τους πελάτες μας, και στήριξης της αγοράς.
Στο πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται επίσης οι εξής παρουσιάσεις:
Είσοδος ελεύθερη. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.
Για δήλωση συμμετοχής, κάντε κλικ εδώ.
https://event.on24.com/eventRegistration/EventLobbyServlet?target=reg20.jsp&referrer=&eventid=2398341&sessionid=1&key=5D636426F7A9D985DF7876DF66F138BE®Tag=&sourcepage=register&utm_source=IMH+General&utm_campaign=5729b72691-EMAIL_CAMPAIGN_2020_06_05_08_52_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_e4820ac24a-5729b72691-
Για πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555 (καθημερινά 09:00-15:00) ή στο e-mail events@imhbusiness.com
Οργανωτής: Coca-Cola HBC Cyprus, Coca-Cola, Χορηγοί Επικοινωνίας: In Business, Gold, Υποστηρικτές: European University Cyprus, Frederick University, Student Life, UNIC Career Success Center, University of Cyprus Career Office, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου, Συμβούλιο Νεολαίας, Συντονιστής: IMH
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των νεών, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να καθοδηγηθούν και να ενημερωθούν από καταξιωμένους ομιλητές διαφόρων κλάδων, όσο αφορά το εργασιακό περιβάλλον της Κύπρου.
Μια εκ των ομιλητών είναι και η Σοφία Κάντα, Human Resources Director της Coca-Cola HBC Ελλάδας & Κύπρου. Η Σοφία μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις για το πρόγραμμα αλλά και τι να περιμένουμε από την παρουσίασή της.
- Ποιοι είναι οι στόχοι του προγράμματος #Youth Empowered και σε ποιους απευθύνεται;
To #YouthEmpowered πρόκειται για ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου μας, το οποίο ξεκίνησε τo 2017 και στις 28 χώρες μας μέσα από το οποίο προσφέρουμε δωρεάν σε νέους ηλικίας 18 έως 30 χρόνων που είναι εκτός αγοράς εργασίας, τις γνώσεις, συμβουλές κι εφόδια που χρειάζονται για να χτίσουν τις δεξιότητες τους και να προετοιμαστούν να ενταχθούν δυναμικά στην αγορά εργασίας. Μέχρι στιγμής, στην Κύπρο έχουμε προσφέρει το Πρόγραμμα σε 2,200 νέους μέσω των σεμιναρίων που προηγήθηκαν το 2017 και 2018 και της πλατφόρμας Youth Empowered και φέτος, για πρώτη φορά, το προφέρουμε σε διαδικτυακή μορφή, μέσα από ένα δίωρο, δυναμικό webinar. Είναι μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι ανάμεσα στους ομιλητές.
- Με ποιον τρόπο προσαρμόστηκε η λειτουργία της Coca-Cola HBC Cyprus κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19;
Ακολουθώντας τις συστάσεις της πολιτείας η εταιρεία διασφάλισε άμεσα πως οι άνθρωποί της εργάζονται σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. Όρισε αυστηρά μέτρα πρόληψης και προφύλαξης σε κάθε βήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, της αγοράς αλλά και των γραφείων, και εξέλιξε τις εργασίες και τις συναντήσεις της διαδικτυακά όπου ήταν εφικτό ώστε να στηρίξει απρόσκοπτα τις ανάγκες της αγοράς.
Επεκτείναμε άμεσα τη δυνατότητα καθημερινής εργασίας από το σπίτι για τους εργαζομένους γραφείου, υποστηρίζοντας και παρέχοντας γρήγορα τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία, μεταφέροντας τις συναντήσεις και όλη την λειτουργία μας στο διαδικτυακό περιβάλλον. Οι άνθρωποι μας ήταν αρκετά εξοικειωμένοι με την εργασία από απόσταση διότι τα τελευταία χρόνια έχουμε υλοποιήσει το πρόγραμμα FlexyLife μέσω του οποίου είχαν τη δυνατότητα για εργασία από το σπίτι κάποιες μέρες τον μήνα. Ταυτόχρονα, ακόμα και στην ομάδα πωλήσεων μας, δώσαμε την δυνατότητα μερικής εργασίας από το σπίτι, θέλοντας να ενισχύσουμε περαιτέρω την ασφάλεια τους και ταυτόχρονα τη λήψη πρωτοβουλιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και υποστήριξη της ευρύτερης κοινωνίας.
Παράλληλα, σε όλο αυτό το διάστημα, μέσα από το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» η εταιρεία φροντίζει για την ευεξία και την ψυχολογική υποστήριξη των ανθρώπων της και παρέχει στους ηγέτες της τα κατάλληλα εργαλεία για να εμπνέουν καθημερινά τους ανθρώπους τους και να διαχειρίζονται με ενσυναίσθηση τις ομάδες τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» εστιάζει σε 4 βασικούς πυλώνες:
- Διασφάλιση της υγείας και ενίσχυση της ασφάλειας που νοιώθουν οι άνθρωποί μας
- Ψυχολογική υποστήριξη, τόνωση της ευεξίας και της θετικότητας
- Υιοθέτηση νέων τρόπων εργασίας, όπως της τηλεργασίας, ανάπτυξη νέων απαραίτητων δεξιοτήτων και εξέλιξη της ηγεσίας σε περιόδους κρίσης με θετικό αντίκτυπο
- Συμμετοχή των εργαζομένων στην κοινωνική συμβολή μέσω του εθελοντισμού και της προσφοράς
Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας. Από την πρώτη στιγμή ήμασταν δίπλα ο ένας στον άλλον. Δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να εργαζόμαστε με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και παρέχουμε ένα πλαίσιο στήριξης, με πρωτοβουλίες, εργαλεία και ενέργειες που θα βοηθήσουν όλους να διαχειριστούν τις προκλήσεις της νέας καθημερινότητας. Εστιάζουμε στη σύνδεση των ανθρώπων μας μέσα από τη δημιουργία κοινών νέων εμπειριών και την ανταλλαγή των καθημερινών μοναδικών ιστοριών τους. Έτσι ενισχύουμε την αισιοδοξία και την ενότητα που έχουμε χτίσει εδώ και χρόνια μέσα στην κουλτούρα και τις αξίες μας, ενώ παράλληλα εξελίσσουμε τις ηγετικές συμπεριφορές που στηρίζουν την ενδυνάμωση, τη συμπερίληψη, την αμεσότητα στη λήψη αποφάσεων, τον ανοιχτό διάλογο και την εμπιστοσύνη.
Ενδεικτικά κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του πλάνου για τους εργαζόμενους της εταιρείας είναι οι εξής:
- Εσωτερικοί Οδηγοί που ανανεώνονται συστηματικά, καλύπτοντας επίκαιρα θέματα ασφάλειας και προστασίας
- Εβδομαδιαίες διαδικτυακές συναντήσεις με τον Γενικό Διευθυντή
- Ζωντανά διαδικτυακά σεμινάρια και στιγμές θετικής ομαδικής διάδρασης με ανοιχτές ομιλίες με καταξιωμένους και ευρέως αναγνωρισμένους ειδικούς στους τομείς της Σωματικής και Ψυχικής Υγείας, σεμινάρια ανάπτυξης δεξιοτήτων,
- Ομιλίες για την ηγεσία στην περίοδο της κρίσης και την επόμενη ημέρα
- στιγμές χαλάρωσης και ενότητας μέσα από χαρούμενες δραστηριότητες (όπως η μαγειρική και τα μαθήματα bartending)
- Ολοκληρωμένο πρόγραμμα ψυχολογικής υποστήριξης – Employee Assistance Program - με ειδική γραμμή επικοινωνίας στο οποίο μπορούν να λάβουν υποστήριξη μέσω συνεδριών με ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες όλοι οι εργαζόμενοι μας καθώς και τα μέλη των οικογενειών τους
- Ειδικό email υποστήριξης για την άμεση εξυπηρέτηση των συναδέλφων σε πρακτικά καθημερινά θέματα
- Ομάδα δικτύωσης μεταξύ των συναδέλφων στο Yammer με την ονομασία SuperHeroes Connected με στόχο την ενίσχυση της θετικής διάθεσης, της σύνδεσης και την έμπνευση της ομάδας
- Ποιες ήταν οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;
Λόγω λοιπόν του δικού μας αντικειμένου, κάποιες βασικές προκλήσεις ήταν η απρόσκοπτη παραγωγή και λειτουργία των εργοστασίων, η εξασφάλιση της λειτουργικότητας ενός μεγάλου αριθμού εργαζομένων «από το σπίτι, η συνέχιση της ομαλής τροφοδοσίας της αγοράς και η διατήρηση της καλής ψυχολογίας των ανθρώπων μας.
Στην αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, βασικό συστατικό της επιτυχίας έχει αποτελέσει η κουλτούρα και το ενιαίο σύστημα αξιών που έχουμε χτίσει με τους ανθρώπους μας, μέσα από τα οποία πηγάζουν και οι συμπεριφορές σε όλα τα επίπεδα καθημερινά. Νοιώθουμε περήφανοι που οι άνθρωποι μας λειτούργησαν ως ένα , προσαρμόζοντας άμεσα τον τρόπο καθημερινής λειτουργίας , εστιάζοντας σε όσα ήταν και είναι προτεραιότητα την περίοδο που διανύουμε.Ως μια ενωμένη ομάδα, οι άνθρωποι μας δρουν άμεσα,με ευελιξία, , χτίζοντας την εμπιστοσύνη και εφαρμόζοντας λύσεις που προκύπτουν μέσα από διάλογο με τους ανθρώπους και τους συνεργάτες μας. Αυτού του είδους η ηγεσία εξασφαλίζει ηρεμία και αυτοπεποίθηση στους ανθρώπους καθώς επίσης τους ενδυναμώνει ώστε να παίρνουν πρωτοβουλίες, να φέρουν εις πέρας γρήγορες αλλαγές και να προχωράμε μπροστά.Και στην Coca-Cola HBC Κύπρου, αυτές είναι οι αξίες που έκαναν τη μετάβαση στη νέα πραγματικότητα, ομαλή και επιτυχημένη.
- Κερδίζει έδαφος η τηλεργασία και ποιες οι προϋποθέσεις ώστε να είναι αποδοτική;
Η τηλεργασία είναι μια νέα πραγματικότητα που έχει μπει στην ζωή μας πιο έντονα το πρόσφατο χρονικό διάστημα. Η εξ’ αποστάσεως εργασία φαίνεται να έχει λειτουργήσει αρκετά καλά καθώς οι άνθρωποι έχουν μείνει παραγωγικοί ενώ ταυτόχρονα έχουν την ευελιξία να διαχειριστούν τις ευρύτερες μεταβαλλόμενες συνθήκες στην καθημερινότητα τους. Βέβαια η εξ’ αποστάσεως εργασία προϋποθέτει την ενδυνάμωση των ανθρώπων μας, την ενίσχυση της συνεργασίας των τμημάτων, την καθοδήγηση και την ανάπτυξη των ομάδων καθώς και την ευελιξία για γρήγορη ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες δυναμικές της αγοράς. Για το λόγο αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η εξέλιξη της ικανότητας των ηγετών του κάθε οργανισμού να αξιοποιούν διαφορετικά μέσα και πρακτικές για να διαχειρίζονται, να εμπνέουν και να αναπτύσσουν καθημερινά τους ανθρώπους τους. .
Είναι σίγουρο ότι η ζωή θα ξαναβρεί τους ρυθμούς της και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε, να δημιουργούμε, να καινοτομούμε και να ζούμε υιοθετώντας τις νέες συνήθεις που ήρθαν στη ζωή μας αυτό το διάστημα και αναπτύσσοντας δεξιότητες που πλέον είναι άκρως απαραίτητες όπως η διαχείριση νέων τεχνολογιών. Η ψηφιακή εξέλιξη αλλάζει πλέον την καθημερινότητα μας, ανοίγοντας νέους δρόμους ενίσχυσης της εργασιακής μας εμπειρίας, απλοποίησης του τρόπου λειτουργίας μας, συνεργασίας με τους πελάτες μας, και στήριξης της αγοράς.
Στο πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται επίσης οι εξής παρουσιάσεις:
- Ξεπερνώντας την κρίση και συνεχίζοντας με αισιοδοξία, Μαρία Κατσαρού Makin, Ιδρυτής και Managing Director του Leadership Psychology Institute και Συνεργάτης του Leadership & Management (ILM)
- Kάνε το πάθος σου επάγγελμα!, Γιώργος Ξανθάκης, Digital Experience Manager & CEE Business Unit, The Coca-Cola Company
- Καινοτομία και ψηφιοποίηση: μονόδρομος για το μέλλον μας, Κυριάκος Κόκκινος, Υφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας
- Πώς διαμορφώνεται η αγορά εργασίας στη νέα πραγματικότητα; Στέφανη Διακαίου Φέσσα, Director, Human Capital Services, Deloitte
- Είναι η πανδημία κίνητρο για αειφορία; Το εργασιακό τοπίο. Ξένια Λοϊζίδου, Πολιτικός Μηχανικός/Ακτομηχανικός, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου, ΑΚΤΗ Κέντρο Μελετών και Έρευνας
- Πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε κάτω από δύσκολες συνθήκες; Γιώργος Ζερβίδης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Cyprus Marketing Youth
Είσοδος ελεύθερη. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.
Για δήλωση συμμετοχής, κάντε κλικ εδώ.
https://event.on24.com/eventRegistration/EventLobbyServlet?target=reg20.jsp&referrer=&eventid=2398341&sessionid=1&key=5D636426F7A9D985DF7876DF66F138BE®Tag=&sourcepage=register&utm_source=IMH+General&utm_campaign=5729b72691-EMAIL_CAMPAIGN_2020_06_05_08_52_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_e4820ac24a-5729b72691-
Για πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555 (καθημερινά 09:00-15:00) ή στο e-mail events@imhbusiness.com
Οργανωτής: Coca-Cola HBC Cyprus, Coca-Cola, Χορηγοί Επικοινωνίας: In Business, Gold, Υποστηρικτές: European University Cyprus, Frederick University, Student Life, UNIC Career Success Center, University of Cyprus Career Office, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου, Συμβούλιο Νεολαίας, Συντονιστής: IMH