Παρουσιάσεις για την Κυβερνοασφάλεια σε μαθητές εκπαιδευτικούς και γονείς

Διαλέξεις, σεμινάρια και εργαστήρια σε μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου Κύπρου - CYberSafety, κατά τη σχολική χρονιά 2019 – 2020, κατά την οποία η φοίτηση των παιδιών επηρεάστηκε λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού.
 
Σε ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας αναφέρει ότι το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου Κύπρου – CYberSafety, το οποίο λειτουργεί στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αξιοποιώντας ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, στο πλαίσιο του προγράμματος Καλύτερο Διαδίκτυο για τα Παιδιά (Better Internet for Kids), έχει ως στόχο την ενίσχυση των προσπαθειών στην Κύπρο, για δημιουργική και ασφαλή αξιοποίηση του Διαδικτύου.
 
Όπως σημειώνει «εστιάζοντας στις νέες και αυξανόμενες ανάγκες, που προκύπτουν από τις εξελίξεις, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αναφορικά με τις διαδικτυακές τεχνολογίες, το Κέντρο προωθεί τη συνεργασία μεταξύ εμπλεκόμενων εθνικών φορέων, με στόχο τη δημιουργία κουλτούρας Ασφαλούς Διαδικτύου», προσθέτοντας ότι «παράλληλα, έχει αναπτύξει και προωθεί την Εθνική Στρατηγική για ένα Καλύτερο Διαδίκτυο για τα Παιδιά στην Κύπρο».

Σε σχέση με τις διαλέξεις, τα σεμινάρια και τα εργαστήρια, αναφέρει ότι οι φορείς που προσέφεραν στις σχετικές δράσεις ήταν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, η Αρχή Ψηφιακής Ασφάλειας (Α.Ψ.Α.), η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου (CYTA), το Ινστιτούτο Νευροεπιστήμης και Τεχνολογίας Κύπρου (CNTI), η Παγκύπρια Σχολή Γονέων και η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου.
 
Κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, προστίθεται στην ανακοίνωση, πραγματοποιήθηκαν 317 δράσεις, στις οποίες συμμετείχαν 11.412 μαθητές/μαθήτριες, 769 εκπαιδευτικοί και 579 γονείς.

Στις δράσεις αυτές, οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν σε θέματα, αναφορικά με τις δυνατότητες και τους κινδύνους του Διαδικτύου (π.χ., διαδικτυακός εκφοβισμός, πολύωρη ενασχόληση με τις ψηφιακές τεχνολογίες, διαδικτυακή παραπλάνηση), συμβάλλοντας, έτσι, στην ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, σε σχέση με την υπεύθυνη, δημιουργική και ασφαλή αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και του Διαδικτύου.

Παράλληλα, αναφέρεται ότι οι συνεργάτες του Έργου είχαν την ευκαιρία να ενημερώσουν όλους και όλες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες (μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς), αναφορικά με τη λειτουργία και τις υπηρεσίες της Γραμμής Βοήθειας 1480 (Helpline) και της Γραμμής Καταγγελιών (Hotline) 1480.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Σκότωσε τη μητέρα του και προσπάθησε να κρύψει το πτώμα με τη βοήθεια του ξαδέλφου του ο 21χρονος
«Έφοδος» Προέδρου στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου-Μήνυμα στήριξης προς τα νοσοκομεία
Οικογενειακή τραγωδία στη Λάρισα-Εικοσιενάχρονος σκότωσε τη μητέρα του (pics)
Τι προβλέπει η εκεχειρία για τους δασμούς μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας
Υποβολή σχολίων ΚΔ για αξιολόγηση από ΣτΕ εφαρμογής Σύμβασης Πλαίσιο για Προστασία Εθνικών Μειονοτήτων
Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων για τα... 20 εκατοστά στη Γέφυρα της Καλαβασού
Απουσιάζει από την οικία του στο Κίτι ο 44χρονος Μιχαλάκης (pic)
Διαβούλευση Υπ. Παιδείας για αναγνώριση στρατιωτικής θητείας σε εκπαιδευτικούς κρατών ΕΕ
Δεν κλειδώνει η ληστεία πίσω από τα μαχαιρώματα 35χρονου-Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Θέλουν να βγουν και από πάνω στα κατεχόμενα μετά την καταδίκη για σφετερισμό-Αντίποινα με απειλές για πλήρες άνοιγμα Βαρωσιού