«Μπλοκάρει» τις έμμεσες πολιτικές διαφημίσεις ενόψει εκλογών στις ΗΠΑ το Facebook
12:25 - 17 Ιουνίου 2020
Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα επισημαίνει με ετικέτα τις πολιτικές διαφημίσεις που μοιράζονται οι χρήστες στο προσωπικό τους χρονολόγιο, κλείνοντας ένα παραθυράκι για το οποίο είχε δεχτεί κριτική.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει τις πολιτικές διαφημίσεις από το 2018, αφού κατηγορήθηκε ότι δεν μπόρεσε να εμποδίσει τη ρωσική παρέμβαση που επηρέασε τις προεδρικές εκλογές του 2016, αλλά η ετικέτα εξαφανιζόταν όταν οι χρήστες μοιράζονταν τις διαφημίσεις, πράγμα που, σύμφωνα με τους επικριτές ακυρώνει τη χρησιμότητα του μέτρου και επιτρέπει τη διάδοση παραπληροφόρησης.
Σύμφωνα με το Reuters, η Σάρα Σιφ, υψηλόβαθμο στέλεχος του Facebook, δήλωσε ότι η εταιρεία έχει αναθεωρήσει την πολιτική της, και πλέον πιστεύει ότι είναι σημαντικό να επισημαίνεται ότι κάποια ανάρτηση «ξεκίνησε ως διαφήμιση».
Είναι πολλοί αυτοί που καλούν το κοινωνικό δίκτυο να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη διάδοση ψευδών ειδήσεων εν όψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών, ανάμεσά τους και ο υποψήφιος των Δημοκρατικών Τζο Μπάιντεν, που κάλεσε την προηγούμενη εβδομάδα τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αναθεωρήσει την απόφασή του να εξαιρέσει τις πολιτικές διαφημίσεις από τη διαδικασία επαλήθευσης πληροφοριών.
Σε κείμενό του στην εφημερίδα USA Today, ο ιδρυτής του Facebook δηλώνει ότι η εταιρεία έχει στόχο να βοηθήσει 4 εκατομμύρια Αμερικανούς να εγγραφούν ως νέοι ψηφοφόροι.
Ανάμεσα στις επικείμενες εκλογές και τις πρόσφατες ταραχές στις ΗΠΑ, το Facebook δέχεται σκληρή κριτική για την ουδέτερη στάση του ιδρυτή του που επιτρέπει αναρτήσεις που προάγουν το μίσος και διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις.
Οι αντιδράσεις φαίνεται ότι φέρνουν αποτελέσματα, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, το Facebook έκλεισε χθες περίπου 900 προσωπικούς λογαριασμούς ατόμων που σχετίζονται με ακροδεξιές οργανώσεις.
Πηγή: iefimerida.gr
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει τις πολιτικές διαφημίσεις από το 2018, αφού κατηγορήθηκε ότι δεν μπόρεσε να εμποδίσει τη ρωσική παρέμβαση που επηρέασε τις προεδρικές εκλογές του 2016, αλλά η ετικέτα εξαφανιζόταν όταν οι χρήστες μοιράζονταν τις διαφημίσεις, πράγμα που, σύμφωνα με τους επικριτές ακυρώνει τη χρησιμότητα του μέτρου και επιτρέπει τη διάδοση παραπληροφόρησης.
Σύμφωνα με το Reuters, η Σάρα Σιφ, υψηλόβαθμο στέλεχος του Facebook, δήλωσε ότι η εταιρεία έχει αναθεωρήσει την πολιτική της, και πλέον πιστεύει ότι είναι σημαντικό να επισημαίνεται ότι κάποια ανάρτηση «ξεκίνησε ως διαφήμιση».
Είναι πολλοί αυτοί που καλούν το κοινωνικό δίκτυο να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη διάδοση ψευδών ειδήσεων εν όψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών, ανάμεσά τους και ο υποψήφιος των Δημοκρατικών Τζο Μπάιντεν, που κάλεσε την προηγούμενη εβδομάδα τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αναθεωρήσει την απόφασή του να εξαιρέσει τις πολιτικές διαφημίσεις από τη διαδικασία επαλήθευσης πληροφοριών.
Σε κείμενό του στην εφημερίδα USA Today, ο ιδρυτής του Facebook δηλώνει ότι η εταιρεία έχει στόχο να βοηθήσει 4 εκατομμύρια Αμερικανούς να εγγραφούν ως νέοι ψηφοφόροι.
Ανάμεσα στις επικείμενες εκλογές και τις πρόσφατες ταραχές στις ΗΠΑ, το Facebook δέχεται σκληρή κριτική για την ουδέτερη στάση του ιδρυτή του που επιτρέπει αναρτήσεις που προάγουν το μίσος και διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις.
Οι αντιδράσεις φαίνεται ότι φέρνουν αποτελέσματα, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, το Facebook έκλεισε χθες περίπου 900 προσωπικούς λογαριασμούς ατόμων που σχετίζονται με ακροδεξιές οργανώσεις.
Πηγή: iefimerida.gr