Ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τα σχολεία, που θα βάζει πάνω από όλα την υγεία, απαιτεί η ΠΣΕΜ

H ΠΣΕΜ απαιτεί, έστω και τώρα, να παρουσιαστεί ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός, που θα βάζει πάνω από όλα την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών και δεν θα δημιουργεί μαθητές δύο ταχυτήτων, με το «πείραμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» με ανοιχτά τα σχολεία.
 
Σε σημερινή ανακοίνωσή της, με αφορμή τη χθεσινές δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, η ΠΣΕΜ αναφέρει ότι ενισχύονται οι ανησυχίες και η αβεβαιότητα των μαθητών 2 μόλις μέρες πριν οι τελειόφοιτοι να βρεθούν στις τάξεις.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: «Κατανοώ τις ανησυχίες αλλά με την τήρηση των οδηγιών θα τα καταφέρουμε»
 
«Ακούσαμε τον Υπουργό τόσο στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, όσο και σε άλλες παρεμβάσεις του να αναφέρει ότι όλοι οι μαθητές όταν δεν θα βρίσκονται στο σχολείο, με βάση το διαχωρισμό των ομάδων, θα παρακολουθούν το μάθημα εξ αποστάσεως. Υπάρχουν πολλά ερωτήματα, αν αυτό είναι εφικτό. Πως θα γίνει αυτό όταν στις τάξεις δεν υπάρχει ίντερνετ και εκεί που υπάρχει είναι πάρα πολύ αργό για να γίνει τέτοιου είδους σύνδεση; Πως θα γίνει όταν ο καθηγητής την ώρα του μαθήματος πρέπει να κινείται μέσα στην τάξη, να δίνει υλικό, να είναι διαδραστικός δίνοντας τον λόγο στους μαθητές κλπ τη στιγμή που δεν υπάρχει εξοπλισμός σε κανένα σχολείο που να μπορεί να καλύψει όλα τα πιο πάνω;», διερωτάται η ΠΣΕΜ.

Επίσης, σημειώνει ότι υπάρχουν και ερωτήματα για την προστασία προσωπικών δεδομένων τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών, για να προσθέσει πως τα ερωτήματα αυτά υπήρχαν και κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, αλλά ενισχύονται καθώς σε αυτή τη φάση θα προκύψουν και θέματα μαθησιακών δυσκολιών, συμπεριφοράς στην τάξη κλπ.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Οι νέες ευθύνες των εκπαιδευτικών στα σχολεία και οι υποχρεώσεις των μαθητών

Τέλος, αναφέρει πως προκύπτει ακόμα ένα πρόβλημα με τους μαθητές από τα πιο φτωχά στρώματα που δεν έχουν ακόμα τον απαραίτητο ψηφιακό εξοπλισμό και διερωτάται κατά πόσο θα ενισχυθεί η ανισότητα εναντίον αυτών των παιδιών.

Επιπλέον, απευθύνει ερωτήματα για τα οποία δεν έχει, όπως αναφέρει, λάβει πειστικές απαντήσεις και τα οποία αφορούν στις μάσκες και γάντια στα σχολεία και αν είναι αρκετές για να καλύψουν όλους  τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, καθώς επίσης και στις απολυμάνσεις.

Επιπρόσθετα, διερωτάται αν θα τηρηθούν τα μέτρα προστασίας στα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους μαθητές στο σχολείο και αν θα είναι αυξημένες οι διαδρομές.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Εντοπίζει σοβαρές ελλείψεις στο σύστημα αξιολόγησης αναπηρίας η Επιτροπή Εργασίας-Ζητούν κώδικα δεοντολογίας
Εντόπισε προβλήματα και ανάγκη εκπαίδευσης σε στέγες ηλικιωμένων η Λοττίδου-Ζητά ρύθμιση μέσω Νομοσχεδίου
Πρόστιμα χιλιάδων ευρώ για... βάπτισμα ξένων γεωργικών προϊόντων σε εγχώρια-Ψάχνουν λύσεις οι Αρχές
Τέσσερις στους δέκα πιστεύουν σε επιχειρηματικές ευκαιρίες-Φοβούνται το ρίσκο οι μισοί
Ολοκληρώθηκε η συζήτηση κανονισμών για διαχείριση τ/κ περιουσιών-«Αν δεν υπάρξει μοριοδότηση ποτέ δεν θα λυθεί το πρόβλημα»
Λειτουργούν ιατρεία Ταχείας Διακίνησης στα ΤΑΕΠ των ΓΝ Λευκωσίας και Πάφου-«Λιγότερη αναμονή, περισσότερη φροντίδα»
Επανέρχεται με προτάσεις για επίλυση του υδατικού ο ΔΗΣΥ-«Να μην φτάσουμε στην ημέρα μηδέν»
Υπεράντληση νερού από τα φράγματα, κενά και καθυστερήσεις στη διαχείριση του υδατικού διαπιστώνει η Ελεγκτική
Βροχές και σκόνη στο καιρικό μενού-Στους 27 βαθμούς η θερμοκρασία
Ανατρέπουν την κατάσταση τα σωματεία για τις οφειλές-Αγωνία για τις τελικές αποφάσεις με φόντο τα κριτήρια