Στο Flower Boutique τα λουλούδια δίνουν χαμόγελα

Το Flower Boutique προσφέρει καλαίσθητες επιλογές και στηρίζει τους εγχώριους ανθοπώλες
 
Αν εξαιρέσουμε τα μαμαδίστικα φαγητά και τις αχρείαστες αγορές, είναι λίγα τα πράγματα που μας προκαλούν χαρά χωρίς απαραίτητα να επιβαρύνουν τη ζυγαριά ή την τσέπη μας.
 
Αν θα πρέπει να αναφερθούμε σε δύο, τότε η τέχνη και η φύση είναι οι καλύτερες επιλογές.
 
Τα τελευταία χρόνια, η επιστροφή στη φύση και τα αισθήματα που η επαφή με το φυσικό στοιχεία μας προκαλεί, αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο. Αρχής γενομένης από τους millennials που τόλμησαν να επιλέξουν την εμπειρία ενός ταξιδιού από την ιδιοκτησία ενός ακινήτου, τη μετακίνηση με ποδήλατο και όχι με αυτοκίνητο, την χαρά που σου προκαλεί στο σπίτι η φροντίδα ενός φυτού και τον ενθουσιασμό κάθε φορά που φρέσκα λουλούδια μπαίνουν στα χιπστερικά βάζα.
"Με πολλούς millennials να καθυστερούν την επιλογή της μητρότητας/ πατρότητας, τα φυτά έχουν μετατραπεί στα νέα κατοικίδια, αντικαθιστώντας την επιθυμία να συνδεθούν με τη φύση και το πολύ δημοφιλές “κίνημα" ευεξίας/ wellness”, έγραψε ο Matthew Boyle στο Bloomberg."
 
Για ανθρώπους που επιζητούν τις εμπειρίες και τα ταξίδια, τα φυτά δίνουν στους Gen-Yers κάτι για να φροντίζουν το οποίο δεν θα πεθάνει, - ή θα κατουρήσει το χαλί - όταν δεν είναι παρόντες."
Η ανάγκη να είμαστε καλά, ήρεμοι, χαρούμενοι και να εκφράζουμε τα συναισθήματα αυτά στους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας, αποτελεί το πιο υγιές trend. Η τάση αυτή εκφράζεται έντονα με την επιστροφή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής , πιο φυσική άσκηση , φροντίδα του σώματός μας με προϊόντα βιολογικά που δεν επιβαρύνουν τη φύση και φυσικά αναπτύσσοντας καλύτερη σχέση με το φυσικό στοιχείο.
 
Τα φυτά μπήκαν στα σπίτια μας και η κηπουρική στη ζωή μας.
Οι Αμερικανοί κηπουροί, δαπάνησαν το ποσό ρεκόρ των 52,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε πωλήσεις φυτών, λουλουδιών και προϊόντων περιποίησης κήπων πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα της National Gardening Association του 2019.
Το ένα τέταρτο αυτών των δαπανών, πραγματοποιήθηκε από άτομα ηλικίας 18 έως 34 ετών.
 
Τα φυτά εσωτερικού χώρου, ικανοποιούν όχι μόνο την ανάγκη των millennials για wellness, αλλά επίσης και την αδάμαστη αγάπη για προβολή στα social media.
 
Το Instagram, έχει εξελιχθεί σε φυτώριο για τους φανατικούς της πρασινάδας και κηπουρικής.
Απλώς δείτε το hashtag, #plantsofinstagram. Περισσότερες από 5 εκατομμύρια δημοσιεύσεις
φωτογραφιών με φυτά, γλάστρες, λουλούδια, ευφάνταστες δημιουργίες και βίντεο με οδηγίες για την περιποίηση των φυτών. Εξίσου δημοφιλής είναι και ο χαρακτηρισμός #plantparent
Σύμφωνα με δημοσίευμα της New York Post, επτά στους 10 millennials χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους plant parents .
 
Τα φυτά και τα λουλούδια προκαλούν αισθήματα χαράς & ηρεμίας , εκφράζουν την αγάπη ενώ έχουν καταπραϋντικές ικανότητες στο άγχος , κάνοντας έναν χώρο πιο οικείο, ευχάριστο, φιλόξενο και όμορφο .
 
Καταστήματα, εταιρείες και γραφεία, επιλέγουν ανθοσυνθέσεις και φυτά για να διακοσμήσουν όχι μόνο τα γραφεία αλλά και τους κοινόχρηστους χώρους , καλλιεργώντας στους συνεργάτες και επισκέπτες, την εικόνα ενός εργασιακού χώρου που νοιάζεται, ακούει και ενδιαφέρεται. Δεν αποτελεί έκπληξη η επίπτωση που έχουν τα φυτά και λουλούδια στην παραγωγικότητα των υπαλλήλων.
 
Ανέλπιστα επιβοηθητική ήταν εν καιρώ καραντίνας, ένεκα κορωνοϊού, η ενασχόληση των έγκλειστων κατοίκων των πόλεων με την κηπουρική και τα φυτά.
 
Τα στατιστικά του Flower Boutique επιβεβαιώνουν πως η τάση για επαφή με τα φυτά και η επιστροφή τους όχι μόνο στους εξωτερικούς χώρους αλλά και εντός του σπιτιού μας, έχει άνθηση και στην Κύπρο.
 
Το Flower Boutique είναι μια καινοτόμα επιχείρηση, η οποία δημιούργησε ένα δίκτυο ανθοπωλών σε κάθε πόλη της Κύπρου.
 
Συνεργαζόμενο με φυτώρια και ανθοπωλεία, δημιούργησε μια σειρά προϊόντων τα οποία μπορεί κάποιος να δει στο online shop του και να τα αγοράσει με μερικά clicks. Η παραγγελία δίνεται στον πιο κοντινό ανθοπωλείο, ετοιμάζεται εκείνη την ώρα με φρέσκα λουλούδια και τηρώντας τις υψηλές ποιοτικές και αισθητικές προδιαγραφές που το Flower Boutique έχει θέσει, παραδίδονται αυθημερόν στον παραλήπτη.
 

Με αυτό τον τρόπο ανθοπωλεία και φυτώρια σε όλη τη χώρα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κάνοντας απολύτως τίποτα καθώς το Flower Boutique αναλαμβάνει τη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων.
 
Το Flower Boutique έχει δημιουργήσει υπέροχα κουτιά, ευχετήριες κάρτες οι οποίες στέλνονται χειρόγραφα, για να έχουν όλα τα λουλούδια, ανθοδέσμες, παχύφυτα και φυτά, την αίσθηση πολυτέλειας και φροντίδας που αξίζει στον παραλήπτη.
 
Επιπλέον το Flower Boutique αναλαμβάνει με ετήσια ή μηνιαία {συνδρομή την επιμέλεια γραφείων και κοινόχρηστων επαγγελματικών χώρων καθώς επίσης να ομορφαίνει καταστήματα με υπέροχα μπουκέτα και λουλούδια.

Σύντομα θα δίνεται η ευκαιρία σε επαγγελματικούς χώρους να δημιουργούν το δικό τους green wall έχοντας πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, οι πωλήσεις μέσω του Flower Boutique, ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Αποστολή λουλουδιών σε αγαπημένα πρόσωπα που γιόρταζαν τη γιορτή ή τα γενέθλιά τους, αποστολή λουλουδιών για να εκφράσουμε την αγάπη και τη συμπαράστασή σε αυτές τις δύσκολες στιγμές ή απλά αγορά λουλουδιών για να ομορφύνουμε το σπίτι μας σε μια περίοδο που η απέριττη ομορφιά ενός λουλουδιού μπορεί να εξασφαλίσει την τόσο απαραίτητη ανάγκη για ηρεμία, ευτυχία και χαρά.
 

Το Flower Boutique προσφέρει όμορφες, ευφάνταστες και καλαίσθητες επιλογές σε όσους αγαπάνε τα λουλούδια και τα φυτά και ταυτόχρονα βοηθάει μικρά, τοπικά ανθοπωλεία που δεν έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν σε online παρουσία και διαφήμιση να αυξήσουν τη δουλειά τους και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους.