Οι υπηρεσίες απαγορεύονταν καθ’ όλη τη διάρκεια των περιορισμών, καθώς και κατά την πρώτη φάση χαλαρώσεων, με αποτέλεσμα οι πολίτες να σπεύδουν να διευθετήσουν τα ραντεβού τους για να λάβουν υπηρεσίες.
Δεν μπορούν, ωστόσο, να εξυπηρετηθούν όλοι, καθώς, αναλόγως του μεγέθους του κάθε χώρου, ελάχιστοι είναι οι πελάτες που μπορούν να συνυπάρχουν, ενώ, μεταξύ των ραντεβού, πρέπει να υπάρχει χρονικό κενό, ώστε οι υπάλληλοι να μπορούν να προχωρήσουν σε ορθό καθαρισμό των επιφανειών και υποδομών.
Οι συνθήκες είναι αρκετά διαφορετικές, αφού πλέον, βάσει οδηγιών, πέραν του περιορισμένου αριθμού πελατών, επικρατούν και διαφορετικές συνθήκες, καθώς χρησιμοποιούνται πολλά αναλώσιμα αντικείμενα μίας χρήσης, ενώ οι κομμωτές και αισθητικοί είναι εξοπλισμένοι με μάσκες και γάντια.
Σίγουρα η πρώτη μέρα είναι σχετικά λίγο δύσκολη, μέχρι να αντιληφθούμε το κάθε βήμα προσεκτικά, σε σχέση με τις απολυμάνσεις και την χρήση του προστατευτικού εξοπλισμού, καθώς και τον τρόπο ορθής συμπεριφοράς, δήλωσε στον REPORTER ο ιδιοκτήτης κομμωτηρίου Paul Κακουλλής.
Οι πελάτες αντιμετωπίζουν τις νέες συνθήκες με χιούμορ και αρκετή υπομονή, ανέφερε, ενώ είναι και οι ίδιοι προσεκτικοί. «Μέχρι στιγμής όλα κυλούν τέλεια», πρόσθεσε.