Σε λειτουργία νέο τηλεφωνικό κέντρο για τους πολίτες που επαναπατρίζονται

Στα πλαίσια της διαδικασίας επαναπατρισμού Κυπρίων πολιτών και με στόχο την διευκόλυνση  της επικοινωνίας με τους δικαιούχους, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοινώνει τη λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου.
 
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου θα γίνεται επικοινωνία με τους δικαιούχους για επιβεβαίωση του ενδιαφέροντος τους για επαναπατρισμό, της ημερομηνίας επιστροφής τους βάσει των πτήσεων που θα προγραμματιστούν το αμέσως επόμενο διάστημα καθώς επίσης του αεροδρομίου αναχώρησης τους.
 
Στη συνέχεια θα επικοινωνεί μαζί τους η αεροπορική εταιρεία Aegean για έκδοση του εισιτηρίου.
 
Το τηλεφωνικό κέντρο   στελεχώνεται σε εθελοντική βάση από άτομα του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, του κέντρου Ζήνων, της Πολιτικής Άμυνας και της εταιρείας Hermes.
 
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις πτήσεις, το κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο στο τηλ. 24205730 και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: cyprus.zenon@gmail.com

Δειτε Επισης

Παναγιώτου: Γνώμονας η κοινωνική δικαιοσύνη για συνταξιοδοτικό, ΑΤΑ, ρύθμιση εργασίας
Αποτεφρωτήριο μέχρι το 2030 ζητά η Κυπριακή Εταιρεία Αποτέφρωσης Νεκρών
Τμήμα Περιβάλλοντος: Εξετάζονται μελέτες για έκθεση επιπτώσεων στην Ζώνη Ειδικής Προστασίας Αγ.Θέκλας
Άρχισε η υποβολή δήλωσης φόρου εισοδήματος-Προθεσμία μέχρι 31 Ιουλίου
Περιστατικά εχινόκοκκου σε σκύλους στον Κάμπο Τσακκίστρας
Το 50% των ανακυκλώσιμων στην Κόσιη θάβονται-«Στα όριά της η κατάσταση»
Από το 2009 συνεχίζεται ο διάλογος για το μητρώο καλλιτεχνών-Επί τάπητος όροι και προϋποθέσεις
Βρέφος με μηνιγγίτιδα σε σοβαρή κατάσταση στο Μακάρειο-Τέταρτο περιστατικό από τις αρχές του χρόνου
Την ανάγκη δράσης κατά της παραπληροφόρησης για το κλίμα ανέδειξε η Υπουργός Γεωργίας στο άτυπο Συμβούλιο
Bristol Myers Squibb: Η δύναμη της καινοτομίας στην ογκολογική φροντίδα